Seks rakus part 1

Dalam ruangan yang terhad ini, aku nak ceritakan satu pengalaman manis aku satu masa dulu. Pengalaman merosakkan anak dara orang. Kenikmatan menikmati tubuh badan budak ni tak akan aku lupa sampai bila2. Aku cuma nak kongsi kenikmatan yang aku alami dengan pembaca semua. Diharap semua puas hati dengan olahan aku.

Nama budak ni Azura. Umur baru 19 tahun pada masa tu. Tapi bodynya memang leleh beb. Pandai betul dia menjaga body nya, memang perfect. Paling aku tak tahan ialah punggungnya. Setiap kali bila dia berjalan, memang mata aku tak berkelip memerhati kan gelekan mautnya. Lebih2 lagi bila dia memakai seluar yang nipis sehingga menampakkan seluar dalamnya. Rasa macam nak fuck kat situ jugak. Tapi aku mesti jaga kemachoan aku jugak Takkan lari punggung dikejar. Aku dah lama memasang niat untuk jadi orang pertama melihat & merasai kenikmatan tubuh badanya tu. Aku dah atur plan. Kalau boleh aku nak buat seks kat dia bila dia tak sedarkan diri, maksud aku bila dia pengsan. Best woo cara ni. Kita boleh apa saja kita suka kat dia.

Aku kenal budak ni masa aku kerja kat supermarket dekat Subang. Dia satu tempat kerja dengan aku. Memang kami selalu berjumpa. Selalu juga aku dapat tengok wayang free, maksud aku teteknya yang cukup padat bila dia membongkok mengambil sesuatu barang.Dia memang tak pakai coli, cuma pakai baju dalam yang nipis. Satu hari tu, kami ditugaskan untuk susun stok yang baru sampai. Yang bestnya stok tu ialah coli dan seluar dalam wanita. Kami susun stok tu dalam stor. Kami berdua saja masa tu. Tengah susun2 tu,aku cuba tanya dia kenapa dia tak pakai coli. Lagipun masa tu batang aku dah mencanak naik. Bau badannya yang harum cukup membuatkan batang aku stim.

Dia pun tersipu2 malu dengan soalan aku tadi. Katanya dia tak suka pakai coli sebab panas dan tak selesa. Tambahnya lagi dia tak perlu pakai coli sebab teteknya dah cukup seksi. Aku pun cabar dia yang aku tak percaya yang tetek dia seksi. Apalagi dia marah la. Aku suruh dia bukak baju uniform dia & tunjukkan kat aku tetek dia yang power tu. Mula2 tu dia tolak. Tapi aku pujuk dia. Aku kata tak rugi kalau dia tunjukkan kat aku tetek dia. Alah setakat tengok je. Bukannya nak pegang atau hisap. Dia pun setuju. Lalu Azura pun perlahan2 membuka uniform dan baju dalamnya. Lantas terpampanglah depan mata aku dua buah bukit yang cukup solid dengan putingnya yang kemerah-merahan. Aku tanya dia boleh tak aku pegang sikit. Aku katakan yang dia mesti seronok punya bila aku pegang & usap tetek dia. Sekali lagi dia tewas dengan pujukan aku. Batang aku dah mula menegang.

Perlahan2 aku dekati dia. Aku cuba membelakangi dia. Dari belakang aku sentuh sikit demi sikit mulai dari bahu hinggalah ke teteknya yang solid tu. Nafas Azura dah mula berubah rentak. Teteknya mula menegang. Aku mulai main peranan. Aku hisap teteknya dengan rakus sekali sampaikan meliuk lentok badannya. Tangannya memaut erat leherku. Mesti stim gila. Tangan aku cuba mencari farajnya. Dari luar aku gosokkan tangan aku kat farajnya tu. Aku cuba londehkan seluarnya, tapi tiba2 nama aku di page oleh receptionist. Boss aku cari. Cepat2 aku kemaskan diri dan tinggalkan Azura seorang kat situ. Dari jauh aku nampak rasa tidak puas hati terbayang diwajahnya.Potong stim betul. Baru nak mula. Tak apa, lain kali mesti aku dapat punya body Azura ni.

Tamat Part 1

Nukilan