Sayang sha

Kisah nie bermula pada waktu aku tingkatan 3, lepas aku abis pmr. Aku kenal seorang girl nie...kawan kepada best friend aku. Pada mulanya kami hanya kawan biasa, namun selepas itu kami kian intim. Aku hanya panggil dia Sayang. Mukanya manis, dan cun. Ramai kawan aku minat kat dia, tapi memandangkan aku dah declare awal-awal lagi, so takder member aku yang lain berani kacau. Member aku ramai yang kata awek aku nie berbadan gebu. Tapi aku tak nampak pun. Niat aku bercinta dengan Sayang nie ikhlas. Dari hari-hari aku telefon dia, sehingga kami keluar dating for first time. Waktu tu kami belum berani buat ape-aper lagi. Nak pegang tangan pun aku tak berani.....

Lepas form 4 aku tukar ke K.L, sambung study aku. Jadi terpaksalah aku tinggalkan dia sebentar di utara semenanjung buat seketika sampai aku abis study. Namun lepas jer 3 bulan aku tak jumpa dia, aku pun pergi lah jumpa ngan dia, kat utara semenanjung dimana aku dan family aku tinggal. Rumah dia pun satu daerah ngan aku. So, aku pun call minta nak jumpa coz rindu sangat. Namun dia dah mula renggang dengan aku. Aku pun mencari puncanya.

Akhirnya barulahaku tahu bahawa Sayang aku nie ader menjalinkan perhubungan dengan budak lain. Aku tahu dari mulut Sayang sendiri.aku minta nak jumpa buat kali terakhir. Dan waktu jumpa tu, aku cuma minta dia kesali apa yang dia telah lakukan. Aku bagi jugak no phone aku kepada dia. And then aku pulang ke K.L dengan hati yang membara.

Lepas aku abis SPM aku, tertiba jer dia call aku.dia cakap yang dia dah pindah K.L. so,, aku pun minta nak jumpa dia sekali lagi. Dan kami pun jumpalah kat Sunway Pyramid. Waktu jumpa tu, kami hanya sembang pasal diri sendiri jer. Dia dah putuskan hubungan dengan balak yang rampas aku dari dia. Dan dia rasa sangat menyesal coz putus ngan aku. Dia cakap yang balak tu hanya nak ambil kesempatan atas dia. So dia cakap aku lelaki idaman dia. Dan di terus terang dengan aku nak sambung balik ngan aku. Aku pun terima. Nak celebrate punya fasal, aku ajak tengak wayang. Cerita Practical Magic. Memandangkan show tu pukul 10.30 pagi, tak ramai la yang menontonnyer. Pada mulanya aku tak merasakan apa-apa, tapi selepas dia kiss tangan aku, dia belaikan jari aku kepada buah dadanya. Lepas tu dia masukkan jari aku ke dalam bajunya. Aku nak taknak terpaksa ikut kehendak Sayang.

Dah puas belaikan jari aku kat buah dadanya, dengan perlahan lahan dia bawa turun jari aku ke pusat dan terus ke dalam seluar jeans yang dia pakai. Dia sendiri yang tolong bukakan zip seluar jeans dia. Secara perlahan lahan aku terasa bulu, kemudian menuruni kemaluannya. Sayang sendiri yang pandukan jari aku ke dalam lubang kemaluannya. Aku melihat Sayang sudah tak tentu arah. Dia merasa gelisah yang amat sangat bila aku mula memainkan jari aku dalam lubang kemaluannya. Aku mula hilang kosentrasi dengan wayang yang aku nak tengok. At last, aku yang bermain 'wayang' dengan Sayang aku ni. Sayang aku climaks sekali dalam panggung wayang.

Habis tengok wayang, aku ajak Sayang pergi ke tangga di carpark. Kat situ bermulalah aku bertanyakan dimana dia belajar semua ni. Sayang aku cakap yang dia diajar oleh balak dia dulu. Dan dia kini meminta pada aku. Sayang aku kata, 'Sayang nak dari Wan sendiri'. Aku menjadi serba salah. Dalam aku tengan fikir nak bagi jawapan aku, dia kiss aku di bibir aku. Aku tak dapat berfikir apa-apa lagi. Terus aku menikmati ciuman mesra dari Sayang. Ntah tetiba lak, ada orang lalu kat tangga tu. Terus aku ajak Sayang keluar.

Memandangkan aku dengan Sayang nie anak orang berada, Sayang mengajak aku spend masa bersamanya sehari semalam. Lalu aku pun bertanyakan ke mana? Terus Sayang bawa aku ke Hotel Sunway, hotel yang betul-betul bersebelahan dengan Sunway Pyramid. Sayang uruskan bilik, dan kami terus menuju ke bilik yang berada di tingkat sembilan.

Sampai dalam bilik aku dengan Sayang terus bercium. Aku dah tak ingat apa-apa lagi. Dari ciuman di mulut, berpindah ke pipi, telinga, leher dan dada. Perlahan-lahan Sayang bukakan baju aku sambil aku pula membukakan baju dia. Maka aku pun tergamam melihat susuk tubuh Sayang yang benar-benar mengancam. Memang benar kata member aku dahulu yang Sayang aku ni mempunyai tubuh yang gebu. Kemudian Sayang membuka bra,seluar jeannya dan seluar dalamnya. Aku rasakan bagai melihat bidadari di hadapanku kerana sebelun ini aku belun pernah melihat seorang gadis yang tidak mempunyai seurat benang dibadannya secara live. Sayang kemudiannya berbaring di atas kati dan menyuruh aku untuk membuka seluarku. Aku menuruti kehendaknya. Kemudian dia kembali bangun dan memelukku lalu kami terus bercium. Aku merasakan nikmat yang amat sangat walaupun kami hanya baru bercium dan hanya memeluk anrtara satu sama lain tanpa pakaian. Perlahan-lahan Sayang membawa badanku rebah keatasnya di katil. Apabila syaitan dah berganding bahu dengan nafsu, aku lupa segala-galanya. Terus aku memainkan peranan dengan mencium seluruh badannya. Bermula dari mulut, leher buah dada, pusat dan ke kemaluannya. Pada mulanya aku rasa geli untuk mencium kemaluannya, namun apabila aku melihat reaksi Sayang yang semakin memuncak, maka aku teruskan juga. Rupanya kemaluan Sayang aku nie sedap jugak. Aku ingat dengan cerita lucah yang pernah aku tonton. Dan aku terus menjilat kemaluan Sayangku sampai keluar banyak air mazinya.

Semasa aku mencium kemaluan Sayang, dia menggeliat kegelian. Aku pula ingin merasa bagaimana kaedah jilat menjilat ni. Lalu aku sambil mencium kamaluannya, aku menghulurkan lidah aku ke dalam lubang faraj Sayang. Sambil itu aku melihat Sayang mengeluh kesah yang tak menentu. Dan apabila aku meneruskan lagi menjilat pintu faraj Sayang, Sayang mengepit kepalaku kengan kedua belah pehanya yang gebu. 'Wan…Sayang nak lagi..emnm..hemnn…eahh…..' rayu Sayang kepadaku. Aku dapat merasakan betapa banyak air mazi Sayang yang keluar. Aku memberanikan diri untuk mencuba merasa air Sayang….Sedap jugak rasanya dan berbau keghairahan. Aku hilang kawalan. Aku naik ke atas badan Sayang. Sayang tersenyum bagaikan tahu maksudku. Aku mencium Sayang dengan penuh kenikmatan. Sambil aku mencuba untuk memasukkan kemaluanku kedalam lubang faraj Sayang. Aku cuma dapat merasa melalui kepala kemaluanku terdapat cecair yang hangat. Namun aku gagal untuk memasukkan kemaluanku ke dalam faraj sayang. Akhirnya sayang memandukan kemaluanku kepada pintu farajnya dan….ahhh….. aku merasakan nikmat yang amat sangat. Sedapnya tak terkata. Padanlah ramai yang mengatakan inilah nikmat dunia. Memang nikmat sebenar-benar nikmat. Aku memulakan pergerakan keluar masuk dengan perlahan. Pada mulanya hanya kepala sahaja yang terbenam. Kemucian aku memasukkan secara perlahan untuk masuk sedalam yang boleh. Kepala kemaluan aku akhirnya sampai ke dasar faraj Sayang. Lencuran demi luncuran aku lakukan dan aku m,elihat Sayang semakin kesah mengeluh kesedapan. Dan Sayang berhenti mengeluh dengan satu kemutan yang agak kuat. Aku pun berhenti seketika. Sayang tersenyum puas melihat aku. Katanya inilah frist experience dia buat yang benar punya. Aku membalas senyuman Sayang dan menyambung kembali tugasku yang belun selesai. Kemaluanku yang masih keras menerjah keluar masuk ke faraj sayang. Sayang kembali tak tentu arah…


Nukilan