Salah masuk

Pada minggu lepas pihak HMA aku ada anjurkan perlawanan hoki peringkat negeri di malaysia.Kebetulan pula sekolah aku adalahantara sekolah sukan yang terkenal dengan sukannya.Jadi segala perserta2 hoki yang mengambil bahagian dari seluruh negeri tak kira lelaki atau perempuan datang untuk mengambil bahagian.Kisahnya begini, pada malam tu semua pasukan baru sahaja habis dari mesyuarat dan undian untuk perlawanan esok.Jadi aku lepak la kejap dekat slah satu bilik locker dengan seorang member aku ni serta satu awek cun yang baru aku kenal.Tengah aku syok borak2 tiba2 datang satu budak kata coach suruh semua berhimpun dekat kantin.Kawan aku pun lari pergi ke kantin tapi aku dengan pompuan tu malas nak pegi.Jadi kiteorang pi lepak kat situ jugak.Yang si awek n pakai sikit la punye seksi.Aku boleh nampak puting tetek die yang tidak disarongkan coli itu menggunung seperti gunung everest.Kote aku dah mule stim.Aku dah tak tahan lagi.

Tapi aku cover sikit aku punye stim supaya tak ketara.Aku pun borak2 sambil mata menjelajah ke gunung nye tajam padat dan berisi.Kote aku dah 90 darjah.Aku dah boleh tahan.Tangan aku mule merayap di celah kelengkangnye sambil aku mengulum lidahnye.awek tu pun aku rase dah tak tahan lalu dia pun membalas kembali kuluman itu sambil memegang kote aku yang memang sudah stim gile.Aku pun open baju die dan die open baju aku.Die pun mula menghisap adik aku yang memang power gile.Fuh sedap giler......hampir 5 minit aku pun beri isyarat untuk melakukan 69 aku menghisap bijik kelentet die....die pun mule lah menjerit......aaahhhhhh uhhhhhh fuckme,fuck meahhhahhhhh......aku pun pantang orang bagi aku green light......tiba2 baru aku nak jolok adik aku nie tiba2 aku dengar suara orang.....aku pun tarik die dan angkat baju masuk ke dalam salah sebuah locker yang memang tidak berkunci.....Aku sedang memegang tetek nye .Ini membuatkan kote kembali ke 90 darjah.

Lepas je orang tu belah aku terus bagi french kiss dekat awek tu sambil memicit2 teteknye.......batangku sudah tidak tahan lagi aku pun menjolok adik aku ke lubang pantat awek tu sikit punye susah lagi.....lubang nye terlalu kecik aku rase kote aku nie tak boleh masuk....Tapi peduli ape...aku tetap sondol.Tiba2 awek tu cakap bang salah masuk salah masuk dalam nada yang sengau.....Bila aku bukak lampu locker rupenye kote aku tengah menyondol hidung awek tu....hehehehe


Nukilan