Sarah dan ina 1

Nama aku Azizi. Aku ni berumur 28 tahun dan sudah berkahwin dan mempunyai 2 orang anak. Sebelum aku berkahwin masa aku berkawan dengan bini aku dulu, aku memang jenis yang tak reti nak ambil kesempatan ke atas perempuan ni. Tak tahulah mungkin aku segan. Dan setiap perempuan yang aku berkawan memang tak pernah aku ringan-ringan apakan lagi kalau main. Aku ni ramai kawan perempuan maklumlah aku ni handsome, jadi ramailah perempuan yang nak dekat. Kira teruna aku ni pecah masa aku berkahwin. Punyalah baik aku ni. Sex dengan bini aku takda masalah. Bini aku ni dahsyat sex dia. Apa style pun boleh. Kitaorang selalu buat kat macam-macam tempat. Asalkan sempat, orang tak nampak, apalagi bercantumlah. Tapi apa yang nak aku ceritakan ni bukan sex dengan bini aku. Ini pasal dengan member satu kerja aku.

Masa aku mula-mula kerja dulu aku ada minat 2 orang perempuan kat tempat kerja aku. Sorang tu Sarah dan yang sorang lagi tu Ina. Dua-dua ni aku cakap kau memang cantik. Potongan badan dengan punggung dia pehhh, melelehh. Kulit pun gebu. Masa tu aku tak kahwin lagi. Aku minat kat dua-dua ni. Kitaorang kawan baik. Selalu kat ofis kalau time takda kerja selalu aku lepak bersembang dengan diorang ni. Diaorang masa tu tak tahu yang aku dah tunang. Bila saja dua orang ni tahu aku dah bertunang, terperanjat besar diaorang. Barulah aku dapat tangkap rupa-rupanya selama ni diorang pun minat kat aku juga. Yang Ina ni pasal frust agaknya terus kontak pakwe lama dia. Tup-tup bila aku nak kahwin si Ina ni pun nak kahwin sama.

Setelah aku kahwin Ina pun kahwin juga. Tinggallah Sarah sorang yang tak kahwin. Bini aku pun dah kenal dia dua orang ni pasal dia orang ni kira member baik aku kat ofis. Lepas kahwin barulah aku dapat rasakan nikmat sex. Baru aku tahu macam mana penangan kalau main ni. Siapa yang pernah main je tahu betapa nikmatnya main ni.

Ada satu hari tu Sarah ni call aku katanya mintak tolong tengokkan kipas syiling rumah dia. Tak jalan kata dia. Almaklumlah aku ni part-part DIY ni memang terror. Aku cakap kat bini aku nak pergi ke rumah Sarah ni. Bini aku tak kisah pasal dia kenal Sarah.Bini aku malas nak ikut pasal dia nak tengok program kegemaran dia kat TV. Bila sampai kat sana berdebar dada dan batang aku tengok Sarah ni pakai. Pakai seluar tight dan t’shirt hanging. Tiba-tiba saja terlintas niat jahat untuk main dengan Sarah. Maklumlah dah tahu betapa nikmatnya main ni.

Sarah ni tinggal bujang. Sewa rumah sorang je. Ni lah first time aku tengok Sarah tak pakai tudung. Aku tengok dia ni memang lawa lagi kalau tak pakai tudung. Terserlah dua gunung nya yang di depan. Ikut pengalaman aku size dia sama dengan bini aku 35. Korang mesti dapat bayangkan macammana kalau perempuan pakai tight. Nampak tembam pantat dia dari luar tight. Punggung dia bulat, sedikit pun tak jatuh. Aku saja je suruh dia panjat kerusi pusing kipas tu bagi jalan. Aku pulak berdiri kat bawah. Saja je nak ambik peluang tengok punggung dia. Kalau buat macam ni mesti dia tak perasan. kalau dia perasan malu aku. Bila saja dia berdiri dan menjengket sedikit kaki dia kat atas kerusi tu untuk pusingkan kipas, aku dapat menikmati pemandangan indah punggung Sarah tanpa perlu rasa takut Sarah perasan apa yang aku buat.

Entah macam mana ntah dia lost balance atas kerusi tu terus terjatuh ke arah aku. Dengan segera aku menyambut dia. Pada masa tu tergesel tetek Sarah kat lengan aku. Terasa gebu kulit dia dalam pelukan aku. Tang situ juga aku rasa macam nak pecah batang aku stim. Sarah terus mintak maaf, tersipu-sipu muka dia. Aku kata tak apa pasal bukannya sengaja. Dalam hati aku lagi suka.

Lepas dari peristiwa itu aku selalu terbayangkan Sarah. Sampai aku main ngan bini aku pun kadang-kadang terbayang muka Sarah. Pantang kalau Sarah mintak tolong, cepat je aku datang ke rumah dia. Macam-macam aku bagi alasan supaya bini aku tak payah ikut. Nak terus pergi rumah member bujanglah dan macam-macam lagi. Kat tempat kerja pun aku makin rapat dengan Sarah kalau nak di bandingkan dengan Ina. Kalau kat rumah Sarah lepas tolong dia aku tak terus balik, aku lepak dulu berbual dan kadang-kadang tengok VCD. Aku dah biasa sangat kat sana, sampai tak kisah dah tengok VCD sambil baring kat lantai. Hilang dah segan, lagipun aku dah rapat dengan Sarah. Dia pun kadang-kadang tengok VCD baring sebelah aku je.

Ada satu hari tu dia mintak aku tolong pasangkan almari yang baru dia beli. Lepas pasang aku macam biasa lepak dulu. Aku pun berborak dengan dia. Hari tu dia pakai seluar Dockers ngan kemeja. Memang cantik sekali. Aku berbual ngan dia kat atas sofa 2 seater. Ntah macam mana terbukak cerita pasal pakwe dia dulu. aku tanya dai kenapa orang lawa macam dia tak ada pakwe lagi. Sarah cakap yang hati dia belum terbuka lagi nak berpakwe dan kahwin. Aku tangkap feeling pulak bila cakap pasal ni. Aku pun macam mana terkeluar cerita yang aku sebenarnya minat kat dia dulu. Dan sekarang ni pun masih meminati dia. Dia tangkap sayu dan cakap dia pun minat kat aku juga...tapi frust bila aku kahwin. sebab itulah sampai sekarang ni dia tak kahwin lagi. Meleleh air mata dia. Aku pun console dia dan aku cakap takda jodoh. Aku peluk dia dan dia lentok kepala dia kat dada aku.

Tiba-tiba aku jadi stim. Bayangkan perempuan dalam pelukan. Aku angkat muka dia dan tenung mata dia. Dia pun tenung mata aku.Perlahan-lahan aku rapat ke muka dia dan mengucup sedikit bibir dia. Dia terpaku dan tidak membalas. Marah tak suka pun tak. Mungkin terperanjat aku mencium dia. Aku pun tak tahu apa yang aku buat. walaupun aku memang terasa nak main dia tapi semua itu angan-angan belaka. Takdalah sampai niat aku nak buat betul-betul. Tapi hari itu nafsu dah menguasai aku. Apa nak jadi-jadilah. Aku terus mengucup bibir Sarah lagi sekali. kali ini dia bagi respon. Lama aku bercium dengan Sarah. Tangan aku sudah mula merayap di belakang badan Sarah sambil mengusap-usap badannya. Tangan aku mula meraba-raba tetek dia dari luar baju, dengan cepat Sarah menahan tangan aku. Aku perlahan-lahan menolak tangan Sarah ke tepi dan membuka kemeja dia. Betapa selepas itu Sarah dah hilang pedoman membiarkan apa saja yang aku buat kat dia.

Setelah semua pakaian dia aku tanggalkan aku dapat melihat betapa indahnya gunung yang belum di sentuh oleh mana-mana teruna dan pantat yang sungguh gebu dengan sedikit bulu diatasnya. Sarah dah tak berdaya lagi melawan nafsu dia. Mungkin kerana aku bijak dalam foreplay. Habis punggung, tetek dan pantat Sarah aku jilat dan ramas. Melepaskan segala yang aku pendam dan idamkan selama ini. Hari tu juga tamatlah riwayat dara Sarah.

Selepas dari itu, aku selalu buat sex dengan Sarah. Dia tak kisah buat dengan aku sebab katanya dia sangat sayangkan aku. Permainan Sarah pun sekarang semakin hebat. Tidak kaku macam mula-mula dulu. Di pejabat pernah aku main dengan Sarah di pantry, tandas executive, di meja aku selepas waktu pejabat, di bilik boss aku. Satu yang aku suka sangat kat Sarah ni bila main dia suka mengerang. Itu yang tambah aku punya feel tu. Aku suka main dengan dia dari arah belakang, tapi bukan main bontot. Dia punya punggung lentik habis. Kalau kat ofis tu kalau, dia datang kat meja aku time kerja mesti aku ambil kesempatan meraba pantat dia dari luar kain. Kalau aku pergi meja dia, kalau ada peluang dia akan buka zip seluar aku dan lancapkan batang aku. Dekat rumah dia jangan ceritalah, korang cakap kat ruang mana aku tak main dengan dia. Setiap ruang aku gunakan.

Okaylah aku stop kat sini dulu nanti lain kali aku sambung lagi. Sesiapa yang berminat dan nak berkongsi pengalaman dengan aku boleh e-mail aku kat azizi_az@yahoo.co.uk

Adios….


Nukilan