Sayang salmah 2

Lepas kejadian aku main dengan kakak iparku Salmah, aku sering mengambil kesempatan untuk pulang ke kampung dengan isteriku. Isteriku tidak tahu yang suaminya sering suka pulang kekampung kerana giankan pantat kakak iparnya sendiri.

Masuk hari kedua aku di kampung, hati ku mula resah kerana belum lagi dapat peluang untuk main dengan Salmah. Suaminya sibuk aje. Dia selalu ada kat rumah. Begitu juga dengan isteriku yang selalu ada kat situ. Nak cari peluang pun susah. Sekali sekala bila aku nampak Salmah sorang kat dapur, aku pun peluklah dia. Untuk lepaskan gian, aku squeeze punggungnya yang montok dan sesekali mencium cium bibirnya.

Hari itu Salmah kerja syif malam dan aku pula tengah boring macam nak gila. Hujan turun renyai-renyai. Maklumlah rumah beratapkan zinc, jadi bising pula. Mak buat hal lagi, tv pula rosak. Memanglah aku jadi boring gila. Bini aku tu pula asyik bersembang sembang aje dengan ahli keluarga yang lain.

Aku pula konek tengah stim tapi nak ajak bini masuk bilik nak main pantatnya masih terlalu awal. Waktu itu baru jam 8 malam. Jadi aku pun membuat keputusan untuk keluar rilek kat Alor Star atau mana mana warung tepi jalan. Aku cadangkan supaya, aku hantarkan saja Salmah kat tempat kerjanya. Lagi pun hujan, naik motor nanti basah pulak. Bini aku sebulat suara setuju dan cakap akulah suami yang baik hati kerana ambil berat tentang keluarganya di kampung.

Tepat jam 9 malam, kami pun beredar. Aku berdua duaan dengan Salmah kekasihku. Aku pujuk Salmah agar malam tu dia tak payah pi kerja. Setelah termakan dengan pujuk merayu ku, maka Salmah pun setuju untuk ponteng kerja. Aku pun bawa dia ke klinik untuk ambil MC. Lepas ke klinik, kami pun beredar lalu aku bawa dia bersiar-siar tepi pantai di seberang kota, di Kuala Kedah. Malam itu aku ajak dia check in hotel Grand Continental di Alor Star.

Sampai saja di bilik hotel, aku terus menerkam ke arah Salmah. Pakaiannya ku buang sehabis habisnya. Maka bertelanjang bulatlah Salmah di hadapanku. Lepas tu kami pun mulalah berbalas ciuman. Lidahku saling dikulum dan kena kulum. Kemudian aku pun terus menjilat setiap inci tubuhnya yang gebu itu.

"Aahhh…. aahh.. oooo… ooo…!" kedengaran rengetan Salmah yang kian naik berahi. Aku pun menghisap kedua teteknya sampai terpancut air susunya. Aku hirup dan telan air susunya yang amat banyak melimpah. Aku pun menjilat putting teteknya yang tegang dan kemerah-merahan itu.

“Abang…..! sedapnya bang…. main mah abang… aahhh.. aaaahhhhh.. bestnya..!”

Aku pun buka semua pakaianku dan baring di sebelahnya dalam posisi 69. Kami pun memeluk erat tubuh masing-masing. Aku pula semakin rakus. Cipapnya Salmah dengan kasar aku jilat. Aku jolokkan 2 batang jariku ke dalam cipapnya. Selepas lima minit, aku berjaya memasukkan 4 batang jariku ke dalam cipapnya yang makin berair. jari-jemariku menjolok jolok lubang cipapnya itu dengan penuh geram. Tindakan keluar masuk yang sebegitu menyebabkan jari jari ku penuh dibasahi lendiran nafsunya.

"Oh Salmah...! Hari ini aku akan kerjakan kau betul betul. Aku mesti cuba fist fuck cipap bertuah kamu ni Salmah..!" kataku di dalam hati. Sejurus kemudian aku pun memulakanlah usaha ku ke arah matlamat tersebut.

"Aduh bang sakit…! Aduh….. tolong....! Perlahan sikit…." Rengget rayu dari Salmah.

"Ummm... yessss… aahhhh….!" Dengan perlahan aku meneruskan usaha aku tanpa memperdulikan kesakitan yang menghurungi cipap Salmah itu. Berkat usaha rakus ku itu akhirnya dapat juga aku memasukkan tanganku hingga ke paras pergeleggan.

"Uuuhh.. yeahhh... sedapnyaaa... aahhhh aaahhhh baaannnnggg.....!" Tak ku sangka, selepas setengah jam kemudian tanganku sudah cukup selesa tergenggam di dalam lubang cipap Salmah. Aku pun start pumping Salmah dengan tangan ku. Entah berapa kali dia klimaks pun aku tak tahu. Cuma yang aku jamin bahawa selepas malam ini, pepek dia mesti dah rabak. Padan muka suaminya yang tak reti gunakan pepek Salmah yang cukup istimewa itu.

Lama juga aku main dia dalam keadaan begitu. Salmah pula terus menarik konek aku ke dalam mulutnya and mind you, konek aku ini bukannya kecil sangat. Actually it's quite big kerana mengikutkan bangsa aku yang campur pakistan dan indonesian belanda tu. Overall 8 inches long and apparently quite thick when it comes to full erection. That is why my wife is very addicted to my huge and thick dick.

Salmah sempat hisap konek ku hingga hampir kesemuanya terbenam dalam mulutnya. That poor gal was probably choking on my prick. Dihisapnya dalam dalam sambil lidahnya mengentel-gentel kepala konekku yang mengembang di dalam mulutnya.

"Oh yes baby! Suck it deep, bitch suck it…. aahhh….oohhh...!" Dijilat buahku yang besar sambil dinyonyotnya.

Aku dah tak tahan kerana ingin mengongkeknya lalu aku pun menonggengkannya dalam posisi dog style. Tanpa, memberi sebarang tanda-tanda isyarat, aku pun terus ram kat dalam lubang juburnya.

"Oouuu.....!!!" terkejut Salmah lalu terpekik pun terpekik kuat. Aku rasa kalau bilik sebelah tu ada orang, pastinya dia terdengar akan suara jeritan sakit campur sedap salmah tu.

Sebab lubang cipap Salmah dah kembang akibat tusukan tanganku tadi maka aku pun mainlah buntutnya pula. Tambahan pula, main buntut yang ketat barulah rasa sedap. Sambil aku main buntutnya, aku suruh dia merangkak rangkak di dalam bilik hotel tu. Aku macam seperti menonggang kuda rodeo. Martabat Salmah pula telah ku jatuhkan kepada hanya sebagai seekor kuda tunggangan ku.

"Salmah... Yee haa.....! Yee haa....! Baby...!" Aku rasa seronok semacam kerana here I was humiliating my sister-in-law and treating her like a whore. Ini yang membuat nafsu aku naik berahi membuak buak. Sambil itu tangan aku dengan perlahan menggentel biji kelentitnya. Aku tengok Salmah macam dah nak pengsan aje. Mata mula terkatup rapat. Nafasnya macam ikan di luar air. Badan berketar-ketar macam orang kena kejutan letrik.

Aku rasa lebih gian lalu aku pun melayan idea idea gila ku supaya lebih kreatif. Mata aku berlegaran meninjau nimjau untuk cari sesuatu barang yang ada boleh aku untuk menjatuhkan lagi martabat Salmah. At last aku terjumpa sebuah tin spray minyak wangi rexona Salmah di dalam begnya.

Aku pun berbaring sambil Salmah duduk atasku dengan memposisikan lubang buntutnya betul betul di atas konek ku. Dia pun duduk sampai terbenam konek aku di dalam buntutnya itu………!

Aahhh sedapnya tak terkata... Ini pun aku tengah stim gila semasa aku menaip cerita ini. Tangan ku sekarang ni dok tengah meramas-ramas pelir sendiri kat dalam offis ku ini.

Oh ye! Sambil membelakangkan aku, dia terus aku baringkan ke atas perutku dengan keadaan konek ku yang terpacak di dalam juburnya. Tin spray Rexona tu aku perlahan-lahan masukkan ke dalam cipapnya. Aku pun jolok tin spray itu ke dalam pepeknya sambil ianya disorong tarik.

Aku rasa Salmah tidak pernah diperlakukan begitu rupa. Salmah sudah seperti orang yang tengah nazak. Nyawanya macam terombang ambing dilambung kesedapan. Kalau memang benar kami berdua ditakdirkan mati pada hari itu, maka kami akan mati di dalam keadaan nikmat.

"Aahh…… aaahhhhhh…. ahhhhhhhh….! Dikemutkan otot-otot juburnya, dan konekku rasa bagaikan nak patah dikerjakannya. Salmah memerah konek ku dengan perahan yang maha hebat hinggakan tak upaya lagi aku menahan kenikmatannya. Maka bersemburanlah air maniku yang panas panas suam itu memenuhi ruang juburnya. Kami keletihan, memang keletihan itu amat di rasakan oleh kami berdua. Kami pun tertidurlah di dalam keadaan bogel sambil berpelukkan dengan penuh kasih sayang.

Aku terbangun selepas hampir 3 jam kemudian. Bila ku sedar, konek ku tengah berdiri tegak dengan Salmah yang cuba membelainya tanpa mengejutkan aku. Aku pun senyum dan Salmah terus mengucup bibirku. Aku rasa itulah kucupan yang paling lama aku pernah buat. Hampri 1 jam kami hanya baring sambil berkucup-kucupan.

Kemudian aku pun bangun lalu mengajak Salmah ke dalam bilik air. Aku penuhkan bath tub dengan air suam and sabun. Maka kami berdua pun mulalah berzina. Konek aku yang tegang itu, aku masukkan ke dalam cipap Salmah. Badannya yang penuh sabun itu membuat aku lebih ghairah melayan nafsu. Kami main dalam bathtub itu sungguh lama. Akhirnya aku pun dah tak mampu bertahan lagi. Kami main sampai kami berdua puas dan lemas di dalam lautan nafsu seks yang bergelora itu.

Tanpa ku sedari, hari sudah pun pagi. Jam menunjukkan tepat 6.30 pagi, orang ramai mula memenuhi jalan raya kerana sibuk di dalam perjalanan ke kerja. Aku buka tingkap hotel tu dengan seluas luasnya. Ketika itu kami berdua masih lagi bertelanjang bulat. Aku mengarahkan Salmah supaya berdiri di muka tingkap yang terbuka itu. Memang pun hajat aku nak mempamirkan Salmah kepada orang ramai sambil mengongkek cipapnya dari belakang. Kalau boleh aku mahu semua orang tahu yang Salmah ni seorang perempuan cantik murahan boleh dikongkek oleh sesiapa jua.

Pada mulanya memanglah dia takut orang nampak. Maklumlah suami dia tu lelaki warak. Takkanlah tergamak dia mempamirkan diri kepada kalayak ramai. Namun aku dah mulai hilang kesabaran untuk menjayakan niat durjana ku itu. Dengan rakusnya aku menariknya ke muka tingkap. Walau pun dia tak rela tapi dia nampaknya mengikut saja desakan ku itu.

Dari belakang aku pun memeluknya di muka tingkap yang sudah ternganga luas. Seluruh bahagian pusatnya ke atas sudah terdedah buat tatapan khalayak ramai. Kedudukan kami yang berada di tingkap 2 itu cukup jelas untuk dilihat oleh orang ramai yang lalu lalang di situ.

Muka aku sukar sikit untuk dikenali kerana kedudukan aku yang tersorak di belakang Salmah. Tapi muka Salmah tu memanglah mudah dicam kerana ianya tidak terlindung sama sekali. Dengan keadaan Salmah yang serba terpaksa, aku mendesaknya supaya meneruskan pamiran perbuatan sumbangnya itu kepada orang ramai.

Dari belakang, perlahan lahan konek aku menyelinap masuk ke dalam lubang cipap Salmah. Tak lama kemudian aku pun mulalah menghenjut cipap itu dari belakang. Masa tu air nafsu Salmah sudah pun banyak berlopak di situ. Rupanya dia pun dah naik syok kena kongkek di muka tingkap sambil diperhatikan oleh orang ramai yang lalu di situ. Bercerup cerap bunyi yang mengiring aksi sorong tarik konek ku ke dalam cipapnya. Mulut Salmah terngannga nganga kesedapan menikmati tusukan demi tusukan dari konek ku.

Jelas nampaknya dia sudah boleh menerima corak permainan durjana ku itu. Persoalan malu serta martabat kewanitaannya sudah tenggelam merudum. Kehadiran para penonton yang menyaksikan gelagat sumbangnya itu tidak lagi dihiraukan. Malahan semakin kuat kemutan cipapnya bilamana ada orang yang ternampak akan penzinaan kami itu.

Kami main hampir 20 minit dalam keadaan tu. Tepat jam 7.00 pagi, kami pun check out dari hotel dan aku pun pulang dengan Salmah. Separuh jalan, kat luar kampung tu, aku turunkannya dan dia pulang jalan kaki. Selepas 15 minit, aku pun drive masuk, jadi takde orang suspect apa-apa.

Sampai kat rumah aje, Salmah tegur ku dan bertanyakan kenapa aku kenapa tak balik semalam. Masa tu laki dia pun ada kat situ. Aku mengatakan telah terjumpa kawan kat warung dan kami bersembang sampai pagi. Di depan lakinya sendiri Salmah mengucapkan terima kasih pada ku kerana semalam telah hantarkannya ke tempat kerja.

“Oh tak pe kak... Itukan tanggung jawab aleem.... jaga keluarga aleem juga...!” Kata ku sambil kami berdua mengenyit mata.


Nukilan