Rezeki tak diduga

Namaku Ahmad Denial , aku bekerja sebagai Executive Q.C , disalah sebuah syarikat swasta di Pulau Pinang. Aku tinggal di kondo mewah dekat Bandar Sunway, Seberang Perai. Hadapan rumah ku adalah rumah sewa perempuan. Malam tuh neighbour I punya rumah, baru balik cuti raya dari kampung dan tersermpak dengan aku di tanggal bawah sambil memperkenalkan kawan barunya yang datang dari kampung, namanya mazlin@ lebih mudah Lyyn saja Neighbour I nie terpaksa pegi keja ari nie jugak kalu bolih I nak u tolong tengok –tengok kan dia samer jika tak jadi hal borak –boraklah ngan dia sebab neighbour I besok baru abih keja, takut Lynn boring lak nanti.

So, she come to my house this midnight sebab nak pinjam `Internet` aku . Aku first time kenal dia she `s very beautiful. Macam Vanida Imran rupa dia because badan dia cukup cantik. Lepas about half an hour, aku pun pi sembang dengan dia tanya dia apa surfing. She said saja-saja. And then aku asked her if dia dah tengok satu site baru `melayuboleh`,@ `pondok putri` melayu punya.

She said 'what...? melayu...?'. Aku pun proceed tunjuk dia your site. She was excited, so we all pun tengok-tengok and baca some of the stories. And then your last picture dengan kawan tu yang you tengah jilat tetek kawan you, we all pun mula cerita pasal orang sex. And then we surfed some other sites. Saja for fun.

Sambil tu we all sambillah komen-komen gambar-gambar yang we all tengok and then on and on tengok bab big tits pulak. Aku pun komen kat dia tetek dia besar. Tiba – tiba muka dia merah jer , malu kot.

Dia kata aku nie nakal la . Then aku tanya dia if dia pernah have sex. Dia senyum aje, make me promise not to mention it to anybody, dia kata tak pernah, tapi kalu sorang – sorang tuh ader ler main sendiri. Tuh pun dengan jari jer takut sakit. Aku kata kat dia, tengok banyak-banyak ni stim pulak rasa. Dia kata 'yes, aku pun rasa horny pulak.' Then aku kata kat dia, 'eh, you pakai baju macam ni, tunduk-tunduk macam nieh you nak buat I stim ke?' aku cakap macam tu sebab dia pakai baju yang leher bulat, cuttingnya low sikit, nampak pangkal alur tetek dia, dahlah tetek dia besar, kalau tunduk ke bongkok sikit memang nampak tetek. Dia kata, 'alah, biasalah.

Then aku kata, 'eh. boleh nampaklah, cuba you tunduk ambil pensil jatuh ni'. So when she bent down memang terang tang tang nampaklah dua tetek dia, walaupun pakai bra, tapi nampak gunung - aku kata, 'hah tu nampak, puting je tak nampak'.

We all pun gelak-gelak, then dia kata 'em`nak sangat ker, nanti kejap, kalau Lyyn tarik sikit bawah bra Lyyn ni, bagi keluar puting macam ni." Dia pun tarik sikit bra cup dia ke bawah, dan terjojol keluar puting dia, dah keras aku tengok.

We all pun gelak, dan dia kata 'Kalau macam ni, Lyyn nak cubalah sebab nak tau jugak macam mana rasernyer . Aku kata 'mesti best gila, tetek you dah besar gila, puting you pun perfectlah!' Dia kata 'ye ke? you think so?' Langsung dia bukak butang Baju dia dan release her bra clip and tersembol tetek dia dua depan mata aku, and then she cupped both her breasts from underneath and bring it forward. Aku tengok memang canggih betul! Besar, pejal, areolanya perfect round, and putingnya tak boleh nak gambarkan, perfect macam eraser kat belakang pensel tu!

Aku pun naik stim. Aku tak terkata apa, tengok aje. Then she, while still cupping her breasts, catch her nipples between her thumand index finger and started to twirl them! Aku kata kat dia 'stimnya you! tak tahan ke?' She said,'rasalah ni, keras nakmampus!'.

Aku pun terus aje gosok puting diadengan jariku. Memang keras! Then aku slowly pushed her hands away dan aku pulak gentel puting dia. Dia dah kejam mata dah ni AHHH!!! AHHHHH….. ooohhhh…. aku then tarik puting dia kuat-kuat sambil picitAHHHHHHH!!!!!!…. yesssss!!!!!!. Dia mengerang syok.

Then aku tarik dia, aku baring atas lantai and suruh, dia 'naik' atas ku. She's in a doggy postion and her tits are hanging on my face ohhh!!! yeessss. Aku tolak dia naik atas sikit supaya bila aku nyonyot puting dia, puting tu tertarik. Aku punyalah nyonyot lepas sebelah, sebalah lagi, then aku dekatkan dua-dua puting dan nyonyot dua-dua sekali.

Sedapnya! Dia pun sedap! Then aku suruh dia duduk tegak, and aku tarik puting dia kuat-kuat sambil picit, AHHHHH!!!…… oohhhh… NO>>>> ooohhhhh…… YYYESSSSSS… AHHHHHH!!!!! Then aku lepas then aku ulang, dia kata huh sakitnya, bestnya! Lepas tu dia kata, bagi Lyyn pegang you batang pulak! aku pun terus buka baju dan seluar ku, dia kata 'wow! besar batang you!' Dia pula mulakan operasi main batangku. Sedap betul. Lama juga kami main hisap – hisap ni. Kalau dengan sesorang mesti tak puas nyer main mesti nak ke cipap jugak. Dia pun hisap, nyonyot, gentel, tarik, picit, sampai sore (sakit)batang aku .

Lepas tu we all kissing. Tapi tangan masih tak lepas main puting tetek. Lama betul, on and on, aku main tetek dia, sampai puas betul rasanya dan tak tahan lagi batang aku pun dah mula nak mengamuk sakan ni. Then we all buat 69. Ku masuk adik kedalam cipap dia AHHHHH….!!!! Lyyn mula meraung```AAAHHHH……``` Dengan ayunan yang slow tapi rasa tak puas pulak sebab duduk tak seimbang. I pun cepat cari benda apa nak lapik bawah buntut dia. Then I ambil position yang best nya, we all tergelak sekejap.

Aku mainkan semula hayunan aku kedalam cipap dia fuh…….. panas….jer… rasernyer nieh baru best.. sedap jer. Sambil sorong tarik sambil I gentel kelentit dia, dia main tetek dia AHHHHH!!!!!! YESSS!!!! Coming baby!!!! Ohhhhhh… yesss AHHHHH…. Stim betul aku, sampaikan dia come aku pun come sama walaupun batang aku dah masuk lama dalam cipap dia. Lepas tu aku letak kepala dia kebawah pulak, aku henjutkan lagi semakin laju aku lihat air mani dia dah mula mengalir…. ahhhhh !!!!!lagiii… darling…… Lyyn nak lagiii!!!!!… DENIAL…. Lyyn dah tak tahan niehhh…! ohhh… yeeesss!!! Oohhh… Yesss!!!

Aku tak peduli langsung tentang Lyyn, aku terus kan jugak `semakin kuat Lyyn meraung ``oohhhhh… yyeeesss!!!!.. Hampir sejam kami bermain sama-sama. Terpancutlah air maniku ke atas cipap Lyyn AAHHHHHH…. lega rasernya…… Lepas tu we all tertidur sambil dia hisap batang aku, macam bayi hisap tetek, dia tertidur.

I terjaga sebab dia tengah nyonyot batang aku yang basah tadi . We all main lagi sekali. Then aku pulak nyonyot puting dia lepas dah KLIMAX kali kedua. Padahal masa nilah kita nak belaian kasih sayang! Dia kata ni first time dia main dengan lelaki dan part of it lebih best dari make love sendirian, cuma part tak ada batang aje yang tak best! Yang lainnya best, maklumlah kita kita tak ader batang mesti tak tahu cara hisap macamana yang best!

Tengok jam dah pukul 2ptg. Dia pun nak balik sebab pukul 3 dia Janji dengan member serumah nak pegi ke MEGAMALL PENANG shopping. I ingatkan dia apa dia kata nak buat ngan I lagi nanti. Dia gelak dan kata, nanti dia datang. I told her to make sure she's horny and her nipples are really hard before she 'exposes' them to me!

Before balik sempat kat pintu dia selak tuala I dan nyonyot batang I sampai naik balik. Nakal betul dia ni. I pun terus tulis e-mail ni kat you nak kongsi cerita! Nanti bila dia datang lagi, I cerita pulak kat you.

Cerita balik kat you nieh, naik stim balik I ni.... batang I ni dah sakit dah ni dikerjakan oleh Lyyn tuh. Malam ni I, nak duduk berselimut kat sofa, letih ler konon . Bila tidur, I buang selimut! I bogel! Saper pun tak nampak. I suka betul kalau I tak pakai apa-apa kat rumah, telanjang bogel aje buat kerja.

Mmmm... nanti I nak tanya dengan Lyyn if memberdia interested tak ngan I. Mesti best gila sebab tetek member Lyyn, pada pendapat I lagi best sebab nipple dia betul-betul perfect! Apa-apa hal nanti I ceritakan apa yang berlaku!

Kalau ader sesaper yang berminat sila hantar email anda ke email ini….. `KHAS UNTUK PEREMPUAN SAJER `` Cungkiak@joinme.com


Nukilan