Pengalaman tunang

Aku ada seorang teman lelaki yang cukup mengiurkan. dari rupa paras tubuh badan jangan cakaplah ramai wanita yang tergila-gilakan dia.tapi dia memilih aku kerana aku memiliki cita rasa yang dia ingin kan dari seorang wanita. 38,27,38 itulah bentuk tubuh badan aku. aku berdarah campuran benggali dan brazil. anyway drop that subject. satu hari tu si dia ajak aku pergi makan malam di sebuah hotel terkemuka di singapura. cakap je mana ceruk hotel di singapore semua aku tahu. biasalah orang singapore katakan. aku tak tahu yang dia ada book room. dia cakap lepas makan terus naik ke bilik .dia suruh overnight. jadi lepas makan aku naik ke bilik dulu. dia ada kat bawah tengah settle bill. so aku terasa letih. what i do is that i went to take my shower. aku keluar berkemban.

Tiba2 dia masuk ke bilik. aku baru nak pakai baju dia terus peluk aku dari belakang. pas tu dia cium dekat leher aku stim wo... terus dia ramas tetek aku yang besar lagi firm. dia baringkan aku ke katil. dia hempap aku. dia cium mulut aku sambil tu kita bersuap lidah. dia gesel konek dia kat puki aku. lepas tu dia terus lucutkan tuala yang masih membaluti badan ku. tanpa sebarang benang pun yang ada pada ku. aku pun apalagi bukak zip seluar terus tangan ku menjalar mencari konek dia. ntah bila dia pun naked. dia hisap punat aku sambil dia finger fuck aku. aku pun sound effect ah....ah...ah maxx c'mon baby cary on. time aku dah betul2 wild. aku pulak naik atas badan dia teruskan geselan kencang dia pulak yang sound effect ah...ah....ah....ah.... sayang i love it oh... ah... dia baringkan aku semula dan menjilat pukiku ah.... nikmatnya di tarik aku dan menyuruh aku menghisap konek dia yang 'power' besar you.

Aku pun hisap konek dia mula2 tu geli lepas tu gerek. dia dah tak boleh tahan dia suruh aku baring kangkang luas2 dia pun tak tunggu dia masukkan konek dia aku menjerit " maxx sakit sayang ah........... ah....ah" dia cakap "you ni masih virgin lagi" tu yang best . sakit memang sakit ! tapi sedap.............. . dia pun keluar masuk keluar masuk keluar ku. kita pun dah rasa puas. lalu kita tidur telanjang sampai pagi. sampai sekarang aku masih melalukan kegiatan itu bersamanya hingga menanti hari perkahwinan kami tak lama lagi. chow.

Best regards.


Nukilan