Sandwich asmara

Aku bertugas sebagai seorang penghibur di salah sebuah kelab di Kuala Lumpur. Di sebabkan selalu pulang lewat malam, kadang-kadang pagi, aku memerlukan seorang yang boleh dipercayai untuk melindungi diri aku dari bahaya perompak atau sewaktu dengannya. Dari situlah aku diperkenalkan kepada A oleh seorang kawan.

Entah macammana aku boleh terus terpikat dengan A, dan terus hidup sebagai laki bini. Hidup di kelilingi jiran tetangga cina dan india tak siapa peduli dah nikah ke belum. Malah tak siapa pernah tanya apa status kami sejak kami pindah ke situ setahun lalu.

A mempunyai susuk tubuh yang hebat. Mungkin kerana tugasnya sebagai bonzer 'pelindung', dia harus punya tubuh sedemikian. Muka dia tak lah hensem sangat, tapi mat smart. Selalu kemas bila kemana-mana.

Satu malam, sebaik saja aku buka pintu rumah, ada seorang lelaki sedang asyik menonton vcd di ruang tamu. A terus perkenalkan aku dengan kawannya B. Kata A, dia yang ajak B bermalam di situ sebab B adalah kawannya yang baru tiba dari Sabah. Aku tak kesah. Dan aku terus masuk ke bilik, mandi dan kemudian dapatkan kembali A dan B yang asyik menonton. Aku buatkan kopi untuk A dan B. Pizza segera dalam peti sejuk aku keluarkan dan masukkan dalam microwave oven utk dipanaskan. Kemudian aku ke ruang tamu hidangkan pada mereka.

Scene vcd yang ditonton semakin daring. Aku kurang pasti tajuknya, tapi sedang mempamirkan dua lelaki sedang mengerjakan seorang wanita. Aku terus mengambil tempat duduk di celah peha A yang duduk di sofa. Semakin lama, cerita semakin hangat, dan tangan A mula merayap ke dada aku, mencari puting susu yang sudah mula terangsang. Kerana tidak memakai pakaian dalam, mudah saja jari A mencapai puting susuku. A memeluk aku dr belakang, mencium rambutku dan telingaku. Aku semakin berahi bila A menggentel lembut puting susuku dan mencium pipi aku.

A tiba-tiba bangun dan menarik tangan aku, lalu mendukung aku terus masuk ke bilik meninggalkan B keseorangan di ruang tamu. Kucupan demi kucupan bermain di bibir dan silih berkulum dan bertikam. A baringkan aku di katil dan melucutkan kesemua pakaiannya. Faham dengan arahan mata A, aku juga turut membuka pakaian tidur ku yang bertali halus diperbuat dari satin berwarna maroon. A terus menerpa dan mendakap aku lalu di cium seluruh tubuh aku.

"ohh bee… sedap bee… eesssss… sedap…" rengekkan mula kedengaran bila A memainkan lidahnya di cipap aku. Dijilat, dihisap dan dijolok lidahnya sedalam mungkin ke lubang cipap. Sedapnya memang sukar dinyatakan. A memang pandai melakukan oral sex sambil jari hantunya pasti dijolokkan bersama ke lubang cipap yang sedia basah ditambah air berahi yang keluar akibat tindakan A.

A bangun setelah aku mencapai klimax 2 kali dengan oral sexnya. Dihulurkan batang penisnya yang keras tegang ke mulut aku. Sambil duduk di hujung katil dan A berdiri aku mengulum penis A dengan berahi. Aku mainkan hujung lidahku di lubang batang penis A. Aku jilat dan belai buah zakar A. Kemudian aku nyonyot dan hisap seluruh batang penis A dengan ghairah sekali sehingga A mendesah dan tangannya terus mengarahkan aku sorong tarik batangnya dengan mulutku.

"Fuck me please bee… I want yur dick… please bee……" aku hentikan oral sex ku dan merayu A memasukkan batang penisnya kedalam lubang cipap yang sedang gatal basah berahi. Dengan mengangkat kedua kaki ku ke atas dan di letakkan ke atau bahu kirinya, A mulakan tusukan.

"Ahhhh… honeyyy" A mendesah sebaik batang penisnya yang tegang mencicah dan melalui lubang cipap yang masih tergolong dalam kategori ketat. Aku sedikit mengerang kerana merasakan nikmat bila lubang cipap ku di tusukkan dengan lembut oleh batang A yang besar dan tegang dan keras.

"Ooouuughhhhh… bee… sedapnya bee…. push it harder bee… pull it slowly… ahhhh…… ahhh… ahhh…" erangan demi erangan keluar dan mainan terus berlangsung dengan begitu nikmat sekali. Setelah puas bermain dengan kaki terangkat ke atas, kami lakukan cara duduk dengan A bersila dan aku merangkul punggungnya dengan kedua belah kaki ku. Sambil punggung aku ayak turun naik, kami saling berkucupan dan mengerang lagi kesedapan sehingga aku klimax beberapa kali. A kemudian berbaring dan aku di atasnya sekarang. A meramas buah dada ku dan menarik tubuhku mendakapnya lalu kami berkulum lidah sambil punggung tetap mengayak mengatur rentak kesedapan.

Aku seolah berada di awangan bila terasa punggungku diuli dan dikuak dan lubang anal ku seperti dijilat dan di jolok-jolok perlahan dengan sesuatu yang lembut dan panas. A terus mengucup bibirku tanpa memberi peluang aku melihat apa sebenarnya yang sedang berlaku. Dari cermin almari dapat aku lihat B sedang asyik mengerjakan lubang anal aku. Agak lama lubang anal ku di perlakukan sedemikian dan aku semakin seronok dan kesedapan. Lubang anal yang belum diteroka dalam games kali ini kembang kincup dan ku buka tanda bersedia untuk menerima apa juga tindakan B seterusnya. A terus mengulum lidahku. Punggungku terus di kuak dan dengan perlahan, terasa sesuatu yang besar dan keras sedang menerokai lubang anal ku.

Aku terpejam seketika menahan sedikit rasa sakit. A menghentikan asakannya di lubang cipap ku memberi laluan kepada lubang anal ku di tusuki B. A memelukku erat penuh kasih. Sedang B terus berusaha memasukkan keseluruhan batangnya ke lubang anal ku. Hanya setengah saja yg berjaya dan B teruskan juga menyorong keluar masuk batangnya dalam lubang anal aku. B menarik belakang badanku merapati dadanya dan di ciuminya aku dari belakang. A meramas buah dadaku. Kerana kenikmatan yang tidak terhingga, kami mengatur rentak penuh sensasi dan sesekali badan kami seperti roti sandwich di mana aku di tengah-tengah menjadi rencah penyedap roti yang menghimpit atas bawah.

"Ahhhhgggghhrrrrhhhhhh…… bee… ahhh… ahhh…… sedapnya bee…… aauughhhhh bee… harder bee…" entah apa saja erangan yang keluar dari mulut aku melahirkan rasa nikmat yang sungguh luar biasa. A dan B sama-sama mengayak dan menyorong tarik batang mereka. B melajukan hentakkannya dan tiba-tiba kedengaran erangannya yang begitu kuat diiringi air panas memancut di dalam lubang anal dan mengalir keluar kerana tidak mampu menampung pancutannya yang begitu banyak. B menarik keluar perlahan batangnya dari lubang anal aku, dia mendapatkan aku lalu menciumi pipi ku dan berlalu ke bilik air.

A kembali membaringkan aku dan dimasukkan batangnya yang masih keras ke lubang cipap aku. Kedua kaki ku diangkat naik ke bahunya. Sorong tariknya semakin laju dan laju dan tak lama kemudian A memancutkan air maninya ke dalam lubang nikmat kepunyaanku. Banyak dan hangat hingga meleleh keluar membasahi bantal yang mengalas punggungku.

"Sedap bee…" aku berkata jujur kepada A. Aku kelemahan tidak berdaya Dibelainya rambutku dan dikucup mesra bibirku.

"Hmmmm…… you want somemore honey?" aku menggeleng lemah. A tersenyum dan mencuit manja hidungku.

A menggendong aku ke bilik air. Ambil shower sekali lagi untuk menyegarkan badan. Setelah berpakaian kami ke ruang tamu, makan pizza dan minum kopi yang sudah kesejukan. B ku lihat selamba berbaring di sofa tanpa berpakaian. Aku sedar B memerhatikan aku sejak aku keluar dari bilik dan A pulak tiba-tiba minta permission untuk keluar beli rokok.

Bila tinggal berdua saja dengan B, aku rasa you all pun boleh menduga apa yang terjadi seterusnya. Bukan saja sandwich, segala rojak mamak, nasi kerabu semua ada. Tapi nantilah aku cerita di episod yang lain.


Nukilan