Pregnant lady

Aku telah berkahwin selama 5 tahun dengan bini aku. Dia, bini aku, berdarah minang and tidaklah secantik mana. Tapi pada aku, she is the most beautiful woman in my life. Aku sekarang ada seorang anak berumur 3 tahun hasil perkahwinan aku dengan bini aku.

Bini aku seorang yang peramah dan penyayang. Tapi, bila part seks, dia kecundang. Banyak kali setelah aku main dengan dia, dia akan keluar air cepat and sebelum aku puas sepenuhnya. Lepas tu dia terus layan tidur. Aku pun apa lagi, terpaksa lanchap konek aku sorang sorang. Batang konek aku size biasa aja, lebih kurang 7 inchi setengah. So, baik aku teruskan cerita aku ni.

Jiran aku seorang lecturer dengan sebuah IPTS(Institute Pengajian Tinggi). Dia mempunyai 2 orang anak and laki dia seorang Project Manager. Jiran aku ni lawa orangnya, Sabrina (bukan nama betul) namanya. Kini Sabrina sedang mengandung 4 bulan. So, dia selalu pulang rumah awal untuk berehat kemudian pergi kembali ke opis nya.

Satu hari aku tengah cuti, aku berada di rumah aku dan aku mendengar Sabrina memanggil aku. Aku pun keluar dengan hanya menggunakan seluar shorts aku. Dia tersipu-sipu mintak tolong aku betulkan paip bilik mandi dia yang dia katakan bocor. Aku kata panggilah "plumber" dia kata dah cuba tapi tak de.

So aku pun dengan tidak ingat pakai baju, terus saja masuk rumah dia dan terus ke bilik mandi di atas lepas dia beritahu aku paip situ yang problem. Aku pun masuk, dan memang ya paip tu bocor. Aku tanya dia kalau dia ada "Spannar" dan "Plier" dan sebatang "Screwdriver". Dia senyum sambil bersandar kat pintu masuk bilik mandi tu dan kata ada! tunggu kejap.

Lama juga aku tunggu. Aku ingat makcik ni gi beli barang tu kot! Sambil tu aku ternampak seluar dalam dia yang jenis lace dan jarang, tergantung dalam bilik air. Aku pun terbayang dia pakai. Stim jugak aku, hehehe. mesti ada bulu banyak. Walau pun perut dia dah besar sikit(megandung), dia ni pun bolehlah nak katakan lawa, Kalau dapat layan sedap jugak!

Eh!Tak sampai-sampai! So aku baru nak bangun, kononnya nak pergi checklah mana perginya makcik sorang ni. Tetiba aku dengar dia panggil aku. "Lan (bukan nama sebenar aku) Lan!!" aku pun, bergegas bangun keluar dari bilik air.

Langkah aku terkedu bila aku terpandang Kak Sabrina menonggeng depan mata aku kearah katil dia. Dia pakai towel aja. Nampak aku bontot dia dan ruang celah kangkang dia. putih, tembam! Aku tergagap bertanya "Er..Kak Sabrina……" Dia terus pusing memandang aku. Dia cuba (olok-olok aja kot) cover badan dia. "Eh!Lan! Ko nampak ke akak tadi?"Dia tanya. Aku angguk ajalah.

Dia terus duduk di penghujung katil. Dia senyum dan menggamit tangannya menyuruh aku mendekatinya. Aku pun macam Zombie, terus sahaja ke depan dia. Dia tiba tiba menguak kakinya berkang kang depan aku. Towel dia pun dia lepaskan. Ternampak aku pada perutnya yang mengandung (tak lah seberapa besar) and pada tetek dia dan pada cipap dia. Aku bayangkan ada bulu. Rupanya tak ada. Hanya permukaan cipap yang tembam.

"Lan, akak tahu lan selalu nengok aka masa akak menyapu di depan rumah akak. Bini Lan Akak tahu, tak memuaskan Lan kan?" dia tanya. Aku hanya mengangguk sahaja. Dia kata, dia tahu aku layan diri melancap sorang sorang. Aku terbeliak, mana dia tahu?

"Bini Lan cerita ..alah..kita kan perempuan. so kita ceritalah sama sama!" aku tersentak! Bini aku cerita kat orang! malu aku!

Lepas tu, Kak Sabrina terus capai tangan kanan aku dan menarik aku supaya aku melutut kat depan dia. Muka aku berdekatan dengan cipap dia. "Lan, akak kasi Lan chance nak main kali ni. Akak pun dah stim sangat bila nengok Lan punya konek keras dalam seluar Lan tu!Nak rasa juga konek lan yang bini lan kata besar tu!" dia kata.

Terus dia pegang kepala aku dan menujahkan kepala aku kat cipap dia. "Jilat Lan, Jilat cipap Akak" dia kata. Aku pun membuka mulut dan menjilat cipap Kak Sabrina. Banyak air dia. Aku sedut kelentit dia dan dia memulas mulas kain cadar katil dia "Ahhh!sedap..nice!!suck my clit Lan!, Bite it!" Akak Sabrina kata. Aku pun jilat, sedut kelentit dia and aku masukkan lidah aku kedalam lubang pantat dia. Sambil tu aku tujahkan jari aku masuk lubang lagi satu. Dia kemutkan lubang tu. ketat gila.

Lepas 5 minit, dia bangunkan aku dan terus tarik seluar shorts aku.. Tersergam konek aku depan mulut dia. "Besarnya Lan!Akak nak hisap ok?Kalu Lan nak keluarkan air mani, cakap, akak nak rasa semuanya ok?" terus dia kulum batang konek aku. Sedutan mulut dia ..mak ai!!!! gilaaa!

"Akak!Akak!I am cumming!" Kak Sabrina teruskan sahaja, Aku pun pancutkan air mani aku dalam mulut dia., Dia sedut macam biasa aja. Dia telan abis air mani aku. Lepas aku relax sikit, dia keluarkan konek aku and terus baring kan aku atas katil.

Aku dah longlai. Tapi dia nak lagi. Dia mula hisap konek aku sekali lagi. Dah keras, dia terus naik atas aku, dengan menggunakan tangan dia, dia settingkan kepala konek aku kat lubang puki dia. Lepas tu, dia slide kan kedalam lubang dia. Uiiii! stim gila sial! Dah masuk semua konek aku, dia angkat and masukkan balik. Up and down. "Lan, fuck my ass with your finger!" dia arahkan aku. Aku pun tujahkan jari aku dalam lubang anus dia..dia pun dah stim gila. makin lama makin laju. air dia keluar banyak..meleleh kat tepi konek aku. oleh kerana geseran, air dia jadi macam gris. chlup, chlap, chlup, clap, sambil dia fuck konek aku.

Tiba tiba, dia senyum,,and rejam cipap dia abis atas konek aku. aku terasa cipap dia terkemut kemut. "OH Lan,! I am cumming!" dia pun menggelatar badan dia sambil dia cum. Aku ramas tetek dia dan aku hisap sekali sekala, terasa cecair keluar dari puting dia. ish..tak kan kot? aku berfikir, ni ke susu?". Dia pun lemah lepas tu dan terbaring kat tepi aku.

Dia gunakan towel lap cipap dia. Terus dia pusing kearah aku, dia senyum. "Lan one more?Dia tanya, aku angguk aja. Dia tahu aku belum keluar air mani kali kedua, dan sambil main tadi, dia kata dia tahu aku paling suka kalau perempuan hisap konek aku, sampai keluar air. Dia pun terus kulum batang konek aku sebab aku blom keluar air mani lagi.! Kulum punya kulum,sedut punya sedut, lidah dia jilat buah zakar aku, terus keluar lagi air aku lagi sekali dia telan semua. siap ada bunyi slurrrrrrp lagi tu!"Akak memang suka pada air mani Lan, pada akak, sedap. Satu hari nanti, akak Nak Lan pancutkan air mani kat dalam gelas, and Akak Nak minum macam biasa ok tapi lan kena simpan banyak banyak!?dia kata. Uiiii! Ganas makcik ni! gila air mani rupanya!Aku angguk ajalah.

Lepas tu, kita pun bercemolot sekejap dan aku pun terus balik rumah. Sana, bini aku dah menunggu. Dia tanya gi mana? Aku jawap, aku gi tolong ka Sabrina. Dia kata, "Oh!!! Tolong apa tu? dan terus senyum. Aku terpinga-pinga. Terus aku masuk rumah. Dalam rumah, bini aku panggil aku masuk bilik air, apa lagi! Layan bini akulah kali ni!!! Doggy style, Sambil main bini aku suruh aku ceritakan apa rasa cipap Kak sabrina. and bini aku suruh aku buat cam aku ngan kak Sabrina. Apa lagi! layanlah beb! The End!!!!!

Lain kali aku cerita lagi. Kalau nak tahu lebih lanjut email aku kat jixerR11@yahoo.com (perempuan aja, mak datin atau makcik umur 35 pun aku accept, mana tahu boleh buat sugar mummy!. Balak semua tak nak! aku balak beb!)


Nukilan