Puteri noor akmar

Terlebih dahulu aku ucapkan tahniah kepada webmaster yang mewujudkan laman web ini. Di sini aku terpanggil untuk mengirimkan sedikit pengalaman aku.

Nama aku Johari, biasanya orang memanggil aku "Joe" sahaja... di tempat aku berkhidmat iaitu di sebuah firma pengiklanan, terdapat seorang wanita yang bekerja sebagai receptionist, namanya ialah Puteri Noor Akmar, berumur dalam lingkungan 30'an, sudah berkahwin dan mempunyai 3 orang anak.

Walaupun begitu dia mempunyai susuk tubuh yang sederhana. Bentuk badannya pula jelas menjanjikan seribu kenikmatan kepada lelaki yang berjaya merogol atau menidurinya. Kegebuan kulitnya itu menbuatkan aku selalu menjadikan dia sebagai modal untuk melancap. Gayanya yang manja dan mesra telah mendorong ramai lelaki di tempat aku menaruh dendam berahi terhadapnya. Lebih lebih lagi lelaki kuat sek macam aku ni.

Kisahnya bermula bila mana aku ditukarkan ke Pulau Pinang dan Puteri pula ke Subang Jaya. Seperti biasa pagi itu aku tidak ke pejabat, sebaliknya menuju ke Menara Promet untuk menghadiri kursus yang diadakan oleh syarikat aku bekerja. Perasaan malas menghantui aku kerana kursus itu aku rasa pasti akan membosanka. Sebaik saja aku memasuki bilik kursus, perasaan itu segera bertukar apabila aku ternampak kehadiran Puteri yang duduk di barisan belakang sekali.

Dengan manjanya dia melambaikan tangan ke arahku. Wajahnya sungguh gebu dengan corak pakaiannya nampak sedikit simpel pada hari itu. Dia cuma berbloues dan seluar panjang berwarna kuning. Aku pun berjalan menuju kearahnya, lalu duduk di sebelahnya.

"Hoi makcik.... jauhnya datang berkursus...!" Sapaku dengan keadaan senjata ku yang dah mulai rasa tidak tenteram

"Lagi jauh.... kan luas pengalaman abang oii....!" balasnya.

Pada waktu tengahari, aku berdua dengannya pergi mencari restoran yang berdekatan untuk mangalas perut. Nasi kandar Penang ler apa lagi...! Sambil itu kami berbual-bual.

"Puteri duduk di hotel mana di sini."

"Hotel Sunway."

"Datang sorang ker.....? Cik abang awak mana....?" aku meneruskan perbualan.

"Joe.... u bukannya tak tahu prosedur syarikat, lagi pun husband I tengah menguruskan syarikatnya yang baru ditubuhkan." Agak panjang lebar puteri memberikan alasannya kepada aku. Masa tu awang aku semakin tak tenteram lalu aku pun terus mengusiknya lagi.

"Training seminggu di Penang nie... u tak gian ker nanti.... lama tue...!" Lalu puteri tersenyum.

"U kan ader...." Aku tersentak dengan jawapanya. Namun aku cuba bertenang.

"Ehh... betul ker Puteri nak nie.. karang kena sekali nak lagi....!"

"Yee la.... kalau berani cubalah...!" Cabarnya kepada ku.

Dengan sengajanya aku meletakkan tangan ku di atas pehanya. Aku memberanikan diri. Perlahan-lahan ku usap pehanya yang gebu itu. Puteri hanya tersenyum sambil membiarkan perbuatan ku itu.

"Jom tengok bilik u bole.....?" Bisek Puteri. Sejurus kemudian aku pun memimpin tangannya keluar dari restoran tersebut. Kami menaiki teksi menuju ke hotel aku.

Setibanya di bilik, aku terus mengunci pintu dan memeluk puteri sambil lidahku mencari lidahnya. Ahh... nikmatnya ku rasakan ketika itu.... Tangan aku mula berani meramas-ramas buah dadanya. Lepas tu segera aku menanggalkan satu persatu butang bajunya.

"Emmm joe.... you nie nakalla.. emmm...!" sambil itu tangan puteri mula hinggap di senjataku dan meramas-ramas manja.

"Keluarkanlah....! Apa tunggu lagi" lalu puteri pun melorotkan zip seluarku dan tangannya dimasukkan di celah seluar dalamku. Aku rasa seperti nak meletup apabila jari jemarinya yang gebu itu menyentuhi kemaluanku. Masa tu benda tu berdiri tengak di depan matanya. Tangannya lembut meramas-ramas manja. Aku pula dah rasa geram sangat melihatkan kecantikkan bibirnya yang merah merkah itu. Lantaran aku pun mulalah menekan senjataku ke arah mulut puteri.

"Ummm... u nie...!" keluhnya sejurus sebelum puteri mulai menghisap senjataku

"Arrghhh.. nikmatnya... mulut Puteri...!" kata ku sambil aku melucutkan seluar dalamnya.

Dalam masa yang sama aku terlihatlah lurah dendamnya yang gebu dan diselaputi bulu-bulu halus. Puteri leka mengulum senjataku ku dan aku pula meletakkan lidahku di alur syurganya. Dengan rakusnya ku jilat alur yang memang selama ini ku dendami itu.

"Ummm... sedap joe... emmm... sedapnya....joe...!" Tak lama kemudian aku menarik keluar senjataku dari mulut puteri.

Dengan rakus aku menyentap colinya lalu terpampanglah juga dua gunung yang aku dendami selami ini. Mas tu Puteri sedang berbaring di depanku tanpa seurat benangpun. Puteri hanya tersenyum ghairah. Lalu aku pun meramas kedua-dua gunung itu. Ianya agak besar, namun putingnya masih kemerah-merahan kerana puteri tidak pernah menyusukan anaknya.

Aku menjilat-jilat di seluruh pelusuk gunungnya dan aku mulai menyedut putingnya. Tindakan aku tu membuatkan puteri meronta kenikmatan. Sambil itu tanganya masih lagi setia meramas-ramas kemaluanku. Aku mengambil masa 20 minit mengerjakan buah dadanya yang gebu itu.

"Joe tolonglah.. i nak nie... dah tak tahan dah nie...!" Keluh rayu si Puteri.

"U nanti nak i pancutkan kat dalam ker kat luar....?" Aku berpura-pura tanya

Puteri hanya tersenyum saja. Lalu aku mengarahkan Puteri menonggeng di depanku. Aku mula meletakkan senjataku betul betul di celah kangkang Puteri. Perlahan lahan ku luncurkan senjataku masuk menerokai sarang nikmatnya yang dah lama ku idam idamkan.

"Ahhh joe... faster...!" Aku pun mula meninggikan ryhtm dan Puteri menjadi semakin tidak menentu.

"Arhhh joe... best joe.. arhhh....!"

Lepas tu aku membaringkan Puteri. Tanpa perlu disuruh suruh puteri telah bersedia mengangkangkan kakinya. Apa lagi.... aku henjutlah terowong zuriatnya itu dengan sepuas hati ku.

Aku rasa puteri telah 2 kali sampai. Namun buat seketika aku cuba mengawal keadaan. Akhirnya aku rasakan yang aku sudah tidak boleh lagi bertahan. Aku pun melajukan tujahan dan terus melepaskan pancutan di dalam rahimnya.

"Uhhh... argggg.....!" Tak kurang dari 5 das ledakan nafsu ku taburi di dasar telaga zuriatnya itu. Lepas tu aku memasukkan senjataku yang dah melengas itu ke dalam mulut Puteri.

"Tolong hisap sayang..... i nak cum di dalam mulut you pula..." Senjata aku tu mulai menegang kemali bilamana puteri mengulumnya bagaikan perlakon blue film. Senjataku semakin panas menikmati belaian hisap mulut Puteri. Tak tertahan nafsu aku bila melihatkan mulut si muka yang ayu itu dah penuh tersumbatkan senjataku.

Lantaran lonjakkan nafsuku yang begitu meluap kegarangan, sekali lagi kencing sperma aku pun bersepai. Kali ini ku lepaskan di dalam mulut puteri. Terbatuk sedak dia disebabkan sperm ku yang pantas memenuhi setiap ruang di dalam mulutnya. Berdeguk deguk tekak Puteri menelan air nafsu aku tu.

Lepas tu aku menelefon tempat latihan dan mengatakan aku dan Puteri tidak dapat hadir untuk sessi petang kerana ada urusan. Kami pun tertidur di dalam suasana keletihan tapi puas. Dengan keadaan bertelanjang bulat kami lena di dalam dakapan yang amat mesra. Selama seminggu itu, kegiatan seks kami adalah mengalahkan sepasang suami isteri.

Jika ada pendapat,komen atau isteri/anak dara yang kesunyian bolehlah e-mail ke Jebon012@yahoo.com


Nukilan