Sayang nya part 1

Hello.. actually dah lama aku nak berkongsi citer ni ngan semua peminat sexmelayu...dan kalau korang semua nak hubungi aku.. maillah aku di alexander_zulkarnaend@yahoo.com

Kisah pertama

Sampai sekarang aku tak dapat melupakan wajahnya yang manis itu...entahlah aku pun tidak mengerti mengapa perpisah terjadi antara aku dengan dia.adakah aku yang bersalah atau dia yang bersalah ? masih aku ingat lagi peristiwa itu.. antara aku dengan dia.. perkenalan pertama kami..

Hari tu aku dan member-member baru balik dari main snooker kat kotaraya.kita orang biasalah...mesti naik bas kalau keluar ramai-ramai.nak dijadikan satu cerita..semasa tunggu bas tu ada la 2 orang awek yang sedang tunggu bas jugak.member-member aku ni biasalah.. mesti kacau punya.. aku buat tak kisah jer..tapi 2 awek tu buat tak layan jer..aku tengok awek tu cun gak.. bukan cun gak tapi memang cun la.. bas aku pun sampai..emmm rupa2nya awek tu pun sama dengan destinasi kami.dalam bas member-member aku ayat lagi 2 awek tu.. dan akhirnya dapatlah nombor telefon mereka.sampai rumah member aku terus call awek 2 orang tu.tapi salah seorang awek tu nak bercakap dengan "abang pemalu".. aku la tu..heheheh.. rezeki.bermulalah perkenalan aku dengan awek tu..

Kisah kedua

Setelah beberapa hari ayat mengayat ditelefon tibalah masanya untuk aku keluar dengan awek tersebut.aku ajak dia jumpa aku dekat cm jer.. lama gak aku tunggu dia..baru dia sampai.. wow...ranggi you.. dia pakai t'shirt ketat dan jeans.. ni yang adik aku tak tahan nih.. nampak dua gunung terbonjol jelas. aku rasa 34c kot..perghhh..tinggi dia lebih kurang 5 kaki 6 kot.. sesuai la ngan bentuk badan dia yang mengancam tu..

So aku pun tanya dia nak kemana..dia jawap up to u lah abang.. first time awek panggil aku abang.so aku pun ajak dia pergi makan dulu.lepas makan aku ajak dia tengok wayang.aku lebih suka tengok kat cineplex.sebab orang tak ramai..citer dia ni panas la gak.. boleh buat adik terangkat. dalam panggung aku biarkan aje dia.opss lupa lak nak cakap nama dia..nama awek tu umi.. umi begitu asyik dengan filem yang ditonton..sekali-sekali aku curi-curi memandang wajahnya disebelah aku..cun siut..ni yang aku tak tahan nih..aku pun mulalah cari idea macam mana la aku nak pegang dia.. aku pun tanya la dia.. umi pernah keluar tak tengok wayang dengan lelaki? dia cakap tak pernah.. dan inilah first time dia keluar ngan lelaki.. dia tanya aku balik.. abang macam mana pulak ? aku jawab selalu gak tapi inilah first time aku keluar dengan gadis yang cantik macam umi.umi cuma tersenyum.dia tanya aku lagi..selalunya abang buat apa dengan mereka kalau dalam panggung tu..aku cakap..abang tengok wayang la..dia ketawa dan berkata.. ingatkan abang yang buat wayang.ooo gatal yer.. aku cuba cubit pahanya.. umi mengelak.. dan aku terlanggar dua gunung didadanya.. lembut beb..oppps sorry abang tak sengaja. then aku pegang tangannya.. umi.. kalau abang nak jadikan umi special abang boleh tak ? umi dia jer... dan memandang muka aku.. dan terus ajak aku keluar dari panggung tu.. tak sempat nak habis dan aku pulak tak sempat nak buat wayang..dia cakap ngan aku nak balik..

Kisah ketiga

Sejak aku tanya umi pasal special tu dia terus mendiamkan diri.kalau aku telefon pun dia tak cakap banyak dan kadang-kadang beritahu aku yang dia sibuk. aku pun buat tak tahulah..sampailah beberapa minggu kemudian aku dapat call dari umi.. dia cakap ngan jumpa ngan aku..aku orait jer.. hari tu aku ajak dia jumpa kat federal.tempat main bowling tu..kat bb. dia orait jer..sebenarnya senang aku nak tempah bilik hehhehehe...umi datang tepat pada waktu yang dijanjikan.. dia tanya aku nak kemana ? aku cakap kita main bowlinglah..dia cakap tak nak..so apa yang umi nak ? umi nak abang temankan umi hari ni.. umi nak abang dengar cerita umi..aku orait jer.. so kita nak kemana ni umi ? macam biasa aku juga yang kena buat decision nak kemana..

Aku dah start plan dalam kepala otak aku...macam nilah umi..abang ambik satu bilik then umi citer pada abang apa yang umi nak citekan tu.. umi just anggokkan kepalanya tanda setuju.so aku pun apa lagi check in la.. dalam bilik tu umi sambil menangis terus cakap pada aku..kenapa dia nak jumpa aku dan tak layan aku masa aku call dia.. dia cakap dia ada masalah dan kadang-kadang dia tak dapat terima lelaki.ini kerana pengalaman dia di mana ayahnya berkahwin tiga.dia tak mahu dikecewakan dan berkongsi kasih sayang.dia menangis sambil teresak..sambil menceritakan apa yang diperlakukan oleh ayahnya terhadap ibunya.. dan dia menjadi takut untuk mendekati lelaki.tetapi selepas berjumpa aku dia mula berubah..dan dia terfikir mungkin aku ini adalah untuknya..aku cuba menenangkan umi. dan mengatakan semua lelaki bukan sama...sambil itu aku memeluk umi..memberikan satu ciuman lembut didahinya.. panas..

Itulah pertama kali dia dipeluk oleh lelaki dan aku terasa betapa tubuhnya bergetar.aku memangdang wajah umi..umi tertunduk malu..aku mengambil saputangan dan mengesat air mata umi dipipinya.. "abang tak akan kecewakan umi sayang... sebenarnya abang dah jatuh hati pada umi semenjak abang jumpa umi pertama kali lagi..umi telah berjaya menawan hati abang yang kosong ini. dan abang tak pernah jatuh hati pada sesiapa pun sebelum ini.. umilah yang pertama..". umi lantas memeluk aku..aku membalas pelukannya.. mencium hangat dibibirnya yang nipis.. i love u umi.. really..

ahhh,, penat aku taip.. nanti aku sambung lagi.. aku ada exam la


Nukilan