Rakan yang hamil

Aku telah bekerja di sebuah jabatan kerajaan tiga tahun lebih. Sewaktu mula-mula aku masuk bekerja di situ, aku telah diperkenalkan dengan seorang perempuan yang layak aku panggil kakak kerana umurnya sudah 28 tahun manakala aku baru berumur 21 tahun.
Pada tahun pertama, aku telah ditugaskan bekerja satu bilik dengannya pada sessi petang sepanjang tahun. Dari awal lagi aku amat tetarik kepada bibirnya yang tebal dan aku membayangkan bibir itu akan menghisap dan menjilat kote aku. Waktu itu aku masih takut-takut untuk berbicaratentang seks dengannya sehinggalah dia mendirikan rumahtangga dengan jejaka pilihannya.

Pada pertengahan tahun pertama, dia mengandungkan anak sulung dan pada waktu diadakan pertandingan karaoke yang diamanahkan untuk dianjur oleh kami berdua. Peluang itu aku gunakan untuk berbicara tentang seks dengannya. Rupa-rupanya dia seoran yang open minded jadi senanglah aku memasukkan jarum. Daripada saiz kote kegemaran sehinggalah cerita malam pertamanya.

Ketika kandungannya 7 bulan aku telah memberanikan diri membawa vcd lucah dan bertanyakannya samada pernah tengok atau tidak. Beliau memberitahu aku bahawa beliau pernah melihatnya semasa seklah menengah dahulu dan menyuruh aku memasangnya sekarang. Dengan perasaan teerkejut akupun memasang vcd itu yang lebih memfokuskan cerita anal seks. Sambil melihat vcd beliau menceritakan berapa teringinya beliau hendak merasa dijilat dibahagian puki dan juga anal seks. Akupun menawarkan diri untuk menjilat pukinya.

Tampa membuang masa beliau terus menyelakkan kain baju kurungnya . Akupun terus ke bwah kainnya dan menarik seluar dalamnya. Terserlahlah pukinya yang putih melepak itu. Dengan perlahan-lahan aku mengurut alurnya itu lalu masukkan lidah aku kedalamnya. Beliau menjerit kenikmatan. Aku meneruskan jilatanku itu itu sehinggalah beliau klimaks.

Selepas itu akupun mengeluarkan senjata aku yang tidak seberapa besar ini. Beliau memberitahu aku bahawa beliau suka senjata yang tidak besar kerana senak untuk dihisap. Apa lagi, terus dihisapnya kote aku sehingga tengelam keseluruhannya di dalam mulutnya.

Untuk bebrapa ketika aku tidak tahan lagi kegelian dan aku meminta untuk merasa pukinya pula. Beliau bersetuju lalu menoggengkan bontotnya kearahku. Tampa menuggu lebih lama akupun menujah ke dalam pukinya yang sememangnya telah basah dan mengembang (maklumla orang tengah mengandung ). Setelah hampir 15 minit sorong tarik kulihat dia telah 2 kali klimaks.

Akupun mengeluarkan koteku dan mencuba untuk masuk ke dalam jubornya pula. Agak ketat kerana tiada air. Aku ludahkan kejubor dan koteku dan cuba sekali lagi. Memang sedapla jubornya. Ketat dan menyebabkan aku tarasa hendak pancut. Setelah beberapa ketika aku terasa hendak pancut dan cepat-cepat aku bawa koteku kearah mukanya. Beliau yang banyak pengalaman terun malancap dan mengulum koteku. Aku tidak dapat bertahan lagi dan terus memancutkan spermaku ke dalam mulutnya.

Selepas itu kami terdiam untuk beberapa ketika dan mula tersenyum sesama sendiri.

Sehingga ke hari ini kami terus mengadakan seks sekiranya masa terluang. Baru-baru ini dia memberitahuku bahawa dia mengandung lagi tetapi aku tahu ini bukan benih aku kerana sepanjang kami melakukan hubungan seks aku tidak pernah pancut ke dalam pukinya. Selalunya ke dalam mulut atau kedalam jubor dan dia suka.

Ini adalah kisah benar aku dan rakan sekerja. Sapa-sapa nak bercerita dan menawarkan diri untuk seks jubor /mulut /pantat contekslah aku di mael@tm.net.my.

Jumpa lagi di masa akan datang dengan cerita aku dan isteri kawanku serta aku dengan kawan isteriku. Bye


Nukilan