Pengalaman remaja

Aku ada pengalaman 10 tahun lalu. Masa tu aku umur 15 tahun. Aku kenal ngan 2 awek nie. Sorang cina nama Chee Hong dan sorang tionghua nama Wakako. Aku duk kat melaka masa tu. Semuanya bermula apabila 2 amoi nie bawa buku blue. Aku masa tu masih teruna lagi dan langsung tak tau apa tu seks.

Diorang ajak aku pergi rumah Wakako (anak lord). Masa aku sampai kat rumah diorang, si Wakako nie jemput aku masuk. Aku perasan dia pakai baju jarang ngan seluar pendek. Si Chee Hong nie pakai blaus ngan skirt singkat . Wakako suruh Chee Hong bawa aku pergi bilik dia sementara tu dia nak bancuh air teh. Masa naik tangga, nampaklah aku punggung amoi nie. Tak pakai spender rupanya.

Batang aku masa tu mengeras tetiba. Kitorang duduk atas katil Wakako sambil tunggu dia bawak teh. Tak lama pas tu teh dah sampai. Dia bagi aku air sambil Chee Hong ambil keluar buku blue dalam almari Wakako. Terkejut aku masa tu. Aku tanya sapa punya buku tu. Wakako kata dia punya. Kandungan buku blue tu penuh dengan aksi fuck, batang lelaki ngan pantat pompuan. Aku tengok masa tu diorang berdua dah stim. Chee Hong tanya aku rasa ngantuk ke. Aku kata ya. Lepas tu aku tanya ngapa? Tetiba je aku terus pengsan.

Bila aku sedar je tau-tau tangan dan kaki aku dah diikat . Amoi berdua masa tu dah bogel habis. Ngan tetek besar dan pantat tak berbulu tu nampak cun abis kedua dua amoi tu. Aku tanya ngapa ikat aku. Masa tu aku tak pakai sebarang pakaian pun. Terdedahlah batang aku yang seksi nie. Chee Hong kata kitorang nak rasa anu you sebab kitorang love you. Aku tak dapat nak buat apa-apa bila amoi 2 orang tu bertindak ke atas diri aku ni. Wakako cium aku dan Chee Hong hisap konek aku.

Aku tak dapat tahan rasa geli dan batang aku mengeras. Chee Hong jerit gembira dan amoi 2 ni terus hisap ngan jilat batang aku. Lepas 10 minit aku rasa nak pancut. Aku terus pancut air mani aku melimpah kat muka 2 amoi tu. Wakako kata dia nak aku fuck pantat dia. Masa tu Chee Hong tengah jilat air mani kat kepala konek aku sampai habis. Wakako terus masukkan batang aku dalam pantatnya.

Memula tu susah sebab batang aku besar. Lama-lama terus dapat masuk dalam pantat Wakako. Aku masih ingat lagi Wakako guna stail tunggang kuda. Chee Hong plak cium mulut aku. Wakako terus mendayung sampai dia klimaks. Aku nampak ada darah keluar kat celah-celah pantat Wakako. Sah amoi ni masih dara lagi. Pas tu turn Chee Hong plak. Keadaannya sama je cam Wakako. Last sekali Chee Hong pun klimak gak. Tapi aku belum lagi. Amoi ni pun anak dara gak sebab aku nampak darah keluar.

Wakako tanya aku seronok ke. Aku kata ya. Kitorang teruskan aktiviti tu sampai petang.

Rasa tak best ke cerita ni? Jangan risau, masih ada lagi. Ni permulaan je. Tengoklah nanti kisah aku fuck mak Wakako yang menjanda tu. Juga kesah kesah lanjutan aku ngan Wakako, fuck Chee Hong ngan adik perempuannya, fuck mak kawan aku, dan banyak lagi. Aku selalu pakai kondom. Macam-macam gaya kitorang buat. Sebab tu lah nama tajuknya pengalaman hidup seorang remaja. Nantikanlah kesah kesah tersebut.


Nukilan