Sekretari janda

Pengalaman ini terjadi semasa saya menjadi wakil manager teknik di suatu syarikat.

Biasanya hari sabtu adalah cuti akan tetapi ada sebagian karyawan yang datang untuk menyelesaikan pekerjaaan yang tersisa. Seperti biasanya setiap hari sabtu saya bertemu dengan seketari saya yang duduk di belakangan saya. Saya tahu bahawa dia sudah menjanda selama 2 tahun dan beranak satu. Walaupun umurnya 30an tapi badan dan buah dadanya macam Pamela Anderson.

"Hai setiap hari sabtu kamu datang juga ye. Tak pergi jalan-jalan ke" sayatanya. "I pun samalah macam you. Setiap sabtu ada kerja" katanya. Baju hijauyang nipis menampakkan bra hitamnya. "Ok, apa kata kalau kita jalan-jalan selepas habis kerja. Ok tak.", saya tanya lagi. Dia pun setuju.

Pukul 5.00 petang saya menunggunya di dalam kereta. Selepas beberapa minit dia menuju ke kereta dan duduk di sebelah saya. Saya terus tujukan kereta saya ke sebuah taman di mana tidak ada ramai yang lalu lalang. Di situ kami duduk berhampiran semak dan berbual-bual. Dia menceritakan bahawa dia sudah janda selama 2 tahun dan sekarang usianya 30 tahun. Saya hanya 24 tahun.

Dia bertanya "You sudah ada girlfriend ke?". Saya jawab tidak. "Kenapa, taknak cari ke?", dia tanya lagi. "Memang saya nak, tapi tak dapat", jawabku."You ni masih virgin ke?". Saya senyum dan jawab ye. "Kesiannya. Macammana you puaskan nafsu you? You pernah tengok gambar blue ke?". "Ye, saya selalu tengok gambar blue. Biasanya bila saya tengok gambar blue, saya melancap"

Ah tanpa diduga dia sudah mula mencium bibir saya dan ahhhh dia pegang batang saya yang memang dari tadi sudah berdiri tegak menahan gejolak. Kami pindah kebelakang semak dan dia membuka kancing baju dan membuka bra yang modelnya dengan kancing didepan dengan bernafsu ditariknya kepala saya kearang buah dadanya.

"Please hisap buah dada saya... please...." katanya.Belum sempat saya hisap dia sudah dengan cepatnya mengulum batang dan menjilat biji kemaluan saya. ahhhhh baru kali ini kontol gua dihisap perempuan ahhhhhh pelan-pelan sayang. ahhhhhh.. "Kontol kamu besar sekali dan ahhhhh berurat lagi seperti kawat baja ahhhhh "

"Gua tidak tahan. Mari kita ke motel.", katanya. Kami duduk di dalam keretadan terus menuju ke hotel dengan cepat. Sampai dimotel dia langsung menghisap batang gua yang sudah besar dan tegang sambil kedua tanggannya menggoyang bola-bola kenikmatan di bawahnya.

Aduhhh masuk ke dalam cipap. gua tak dapat tahan ni. Sudah 2 tahun takkena batang yang sebesar ni.... ahhhhh. Tanpa membuang masa saya cepatmasukkan batang saya yang dari tadi sudah panas ke dalam cipap seketari.Saya mula perbuatan masuk keluar. Semakin lama saya semakin lajukanpergerakkan saya. Seketari pun goyang mengikut arah saya bergerak. Saya hampir mau keluar lalu saya cabut batang saya daripada cipapnya. Seketari cepat menghisap batang saya. Saya pancut saja air mani saya ke dalam mulutnya. Dia tidak rasa geli malah menelan air mani saya seperti saya tengok dalam gambar blue. Dia membersihkan batang saya daripada air mani dengan menjilat semuanya.

Kemudian kami membersihkan diri dan pulang ke rumah. Kami selalu berulang kali buat seks bila kami dapat kesempatan di office. Sampai sekarang saya sudah berpuluh-puluh kali bermain dengan cipap seketari saya dengan berbagai-bagai style.


Nukilan