Suapan Syahwat

Apa khabar semua pengunjung website yang menjadi pujaan puluhan ribu manusia yang inginkan kepuasan seks. Memang tidak dinafikan, nafsu seks adalah sesuatu yang universal dan ianya ada pada sesiapa saja yang bergelar manusia.

Untuk tidak membuang masa u all, kat sini I nak citer pengalaman I melakukan seks dengan teman lelaki I. Kitaorang sudah menjalin kan hubungan cinta lebih kurang setahun. Tapi, kitaorang tinggal berjauhan kerana dia orang utara dan I pula orang selatan. Alah, macam dalam citer kutub utara kutub selatan tu lah…hehehe…actually, pakwe I tu…tergolong dalam golongan yang baik jugalah.

Selama tempoh I bercinta dengan dia..dia tak pernah lebih-lebih dengan i. Just pegang tangan dan kiss biasa-biasa saja. Biasalah….malu konon! Nak dijadikan citer, one day tu..i suruh lah dia turun KL. Dah lama sangat tak berjumpa, so I cadangkan supaya we all jumpa jek kat kl coz pada masa tu, I menyambung pengajian I kat salah satu kolej swasta di ibu kota. Pada hari yang dijanjikan, I pergi lah jemput dia kat airport.

Oh ya, terlupa pulak nak mengintro kan diri I kat u all. Badan I nie, kira boleh tahan lah jugak. Ukuran badan I pulak lebih kurang 36-27-38. I ni putih orangnya. Dan I ni kalau dressing, boleh dikatakan up to date la jugak. So, pada hari I pegi jemput boy I tu, I dressing maut jugaklah. I pakai dress singkat tanpa lengan. Jumpa jek boy I tu… terus jek dia peluk dan cium I. I segan la jugak sebab ramai orang kan… and then, I cadangkan supaya dia lepak jek kat umah sewa I coz semua kengkawan I balik kampung cuti hari minggu. Dia setuju aje.

On the way nak balik tu… dia tak habis-habis dok kiss i… kitaorang just naik LRT jek..puas I pujuk dia…sabar..sabar… emm… sikit pun tak makan saman. Sampai jek kat umah I, I suruh dia rehat dulu kat ruang tamu… hilangkan penat. And then I sediakan minuman untuknya. I terperanjat when nengok dia pasang CD lucah kepunyaan house mate i. Eh, ape abang pasang nie… citer apa tu? Aku malu sendiri… ye lah, nanti ape pulak kata dia kan…ade ke patut umah sewa pompuan ade citer cam tu… tiba-tiba jek dia menarik lengan ku duduk dipangkuannya… ayang.. i miss u so much sayang… aku membetulkan posisi ku…ayang pun rindu gak kat abang.. rindu sesangat tau! Sambil tu, aku mencapai remote dan off kan tv.

Dia senyum sambil menggigit hidung ku… aku memeluk dia erat..aku berada diribaannya kini dan tetek ku tepat di mukanya…dia menyemban kan muka nya didadaku…sambil memeluk ku erat. Sememangnya dia seorang lelaki yang teramat manja…aku memaut tengkuknya..dan dia mendongak…aku memandang ke dalam matanya…sambil berkata..i love you sayang…dia memaut bibirku..bibir bertemu bibir..lidah berpaut erat…rasanya tidak ingin aku lepaskannya…aku terlalu merindui lelaki ini…lelaki yang teramat aku cintai…demi cinta aku padanya..aku sanggup menolak semua cinta lelaki lain…termasuklah seorang lelaki kaya yang menyukai ku. Setelah lama berciuman, bibir nya mula turun ke bawah…dan dia seterusnya menghisap dan menggigit manja leher ku.

Abang…jangan la..nanti orang nampak…dia langsung tak menghiraukan kata-kataku…kesudahannya, terdapat banyak kesan gigitan dileherku…aku pasrah…aku hanya membiarkan sahaja perlakuannya itu…kemudia dia mula turun ke dada…tangan nya yang sedari tadi dok meramas tetek ku…kini mula mencapai butang baju ku…dia mengigit tetek ku dari luar…aku kegelian…dan keghairahan…sudah lama aku tidak merasa kenikmatan beromen…inilah yang aku tunggu…abang….please..stop sayang…dalam keadaan yang penuh keghairahan aku menghalang perlakuannya itu. Bukannye ape, takut dikatakan gadis murahan pula kalau aku tidak melarang… Setelah dia melurutkan dress ku ke bawah…tersembullah kedua gunung ku yang mekar dan pejal.

Nampaknya kini, dadaku pula yang menjadi sasaran gigitannya. Penuh dadakan dengan kesan kemerahan…selepas puas mengucup dada ku..bibirnya kembali menaup bibirku…sambil itu…tangan kanannya kini meraba ke celah kangkangku. Aku tersentak…abang…ape nie??? Namun dia segera mengulum lidah ku dan aku tidak boleh berkata-kata lagi…semakin lama..semakin ghairah ku rasakan…selepas itu, dia berbisik padaku…ayang, basah!! Dia senyum…aku malu…ah, persetankan perasaan malu…yang nyata…kini aku berada didalam satu alam yang amat nikmat bagi ku…ayang…berdiri yang…aku Cuma mengikut…dia menarik dress ku ke bawah… sekelip mata badan ku kini tanpa pakaian yang tinggal hanyalah coli dan juga seluar dalam ku.

Dia menarik ku ke atas ribanya dan kami berciuman lagi… dia baringkan aku di lantai…. dan dia menindih badan ku…betapa nikmat nya bila seorang lelaki berada diatas badan seorang perempuan…tak dapat aku ceritakan disini…korang semua pun tahu kan?? Dia cuba meramas kedua-dua tetekku…namun, disebab kan oleh tetek ku yang over size tu…Cuma separuh saja yang berada didalam genggamannya. Ayang…besar lah…abang suka. Aku hanya mampu tersenyum…peha ku rapatkan kerana betul terangsang dengan perlakuan tangan nya itu. dia mencari-cari cangkuk coliku…sekelip mata saja buah dadaku tersembul dihadapan matanya.

Dia tersenyum puas…dia menjilat-jilat telinga ku sambil tangan nya mencari-cari putting tetek ku…aku semakin tidak keruan…macam cacing kepanasan…kepala ku kekiri dan kekanan menahan kenikmatan yang tidak terkata itu…setelah putingku mula menegang…dengan pantas dia menjilat sekeliling tetek ku…kiri dan kanan menerima habuan yang sama…aku makin tidak tahan dengan permainan ini… pantas aku merayu… abang… hisap putting ayang tu…. please…. dia tersenyum lantas berkata… baiklah sayang… abang hisap ekk…. aku memejamkan mata ku sebaik sahaja putingku digigit manja oleh insane yang kusayang…. rasanya pantat ku dah berlimpah air dah banjir pun rasanya…. beberapa lama kemudian… aku makin tidak tertahan… lantas aku menolak kepalanya turun ke bawah.

Dia menjilat disekitar pusat ku…ah…gelinya bang…ayang suka? Dia tanye aku..of coz sayang…I like it…please…don't stop babe!! Ah…ah….ahhhhh….hanya itu yang terkeluar dari mulut ku…

Alamak..ade orang datang la...nanti aku sambung lagi...


Nukilan
"Unknown"