Kenangan dan Kesedapan

Semasa di kolej aku amat meminati seorang exco pelajar ku Amir Izuan. Namun dia tidak mengetahuai rahsiaku ini. Dirinya amat comel, putih, tinggi dan bijak. Ramai gadis-gadis yang mengilai dirinya. Lebih-lebih lagi dia adalah ketua pasukan tenis maktabku. Aku turut memasuki kelab tenis semata-mata untuk mendekati diri amir.

Masa kian berlalu. Kini aku bekerja di sebuah syarikat swasta. Suatu hati tanpa diduga amir menalifon aku. Aku bagaikan tidak percaya. Dia mengajak aku keluar menonton. Aku rasai bagikan bulan jatuh ke riba.

Semasa menonton,kami tiba lewat dan kami masuk ke pawagan dalam keadaan gelab.Tiba-tiba amir memimpin tangan ke.aku rasa sungguh berdebar. Semasa menonton aku memegang erat tangan amir. Aku rasa bagaikan tidak mahu melepaskan tanganku. Tiba-tiba aku rasa sungguh ghiarah,entah mengapa .Aku pun mencium pipi amir yang sungguh comel itu. Amir hanya tersenyum.Tiba-tiba tanganya mengosok ke arah buah dadaku yang bersaiz 34-a. walaupun buah dadaku kecil sahaja,bila tersentuh tangan amir dari luar iaya menegang.Putingku terasa bergetar. Amir meminta izin untuk membuka butang bajuku. Aku mengangguk. Lidah amir menjikat putingku sambil tanganya meraamas sebelah lagi buah dadaku. Aku terasa amat stim. Air pantatku mengalir di celah kelintit dan bibir bawahku. Aku meminta amir meramas buah dadaku dengan lebih kuat kerana kesedapan. Kemudian amir menyuruh aku mengosok batangnya Aku pun membuka zipnya dan mengonggong batangnya yang panjangnya 6.5 inci agakku. Aku menjilat buah zakarnya kemudian menjilat kepala batangnya seperti aku menjilat aiskrim.Kebetulan aku biasa juga menonton cerita blue. Aku mengigit-gigit manja batang Amir sehingga dia terangkat punggungnya. Kemudian amir memasukan jarinya ke dalam skkritku.Seluar dalamku sudah basah akibat air maziku. Amir memasukan jarinya sambil mengetelkan kelintitku. Kebetulan aku menonton di waktu Magrib jadi tak ramai penonton.Ini memudahakan kami melakukan permainan yang best ini.Setahu aku hanya dua orang remaja perempuan cina yang berhampiran kami yang curi-curi melihat aksi kami.tapi kami tak peduli langsung.Biarlah mereka tutut stim. Aku kemudian sengaja menganngkat batang amir agar mereka nampak. Kemudian aku jilat batang amir .Mereka nampak turut ghairah dengan aksi kami.

Kemudian amir memaskan 2 jari adlam pantatku sambil mengorek-korek.Aku rasanya bagai nak menjerit kesedapan. Kemudian amir melumurkan air maziku ke lubung duburku. Kemudian amir mengorek lubang duburku.Sedap juga.dalam juga jari amir masuk ke dalam duburku. Kemudian amir memasukan jarinya kembali adlam pantatku dan mengoreknya laju2.Aku kesedpan yang amat sangat. Akhirnya air mani amir memancut dalam mulutku.Aku menelan kesemua air mani amir. Kami berpelukan dan aku rasa sungguh sayang kat amir.

Suatu hari amir mengajak aku ke hotel. Aku setuju. Dan akhirnya daraku pecah juga di kepit zakar amir. Hunungan kami berlarutkan hingga 6 bulan lamanya.Bial amir ke luar negeri hubungan kami turut putus. sehingga hari ini aku hanya melakukan onani sambil tengok cerita blue atau gambar2 batang dari internet.

Kepada sesiapa yang ada gambar batang silalah email kat mazlina20@hotmail.com dan kita mungkin boleh bincang tawaran awak jika saya setuju kita dating ok bye ...


Nukilan
"mazlina20@hotmail.com"