Bini Orang

Kisah ni mengisahkan aku melakukan hubungan seks dengan
rakan sepejabat aku yang boleh aku gelarkan dia makcik.
Aku bekerja disalah sebuah syarikat swasta di kl ni.So
seperti biasa aku akan membuat overtime sampai pukul 830
malam bersama seorang makcik ni yg aku panggil kak ita.
Setelah semua balik tinggal lah kami berdua didalam
office yg begitu sejuk tu.Aku memang mermehatikan kak ita
ni dari dulu lagi sebab badannya yg agak berisi membuatkan
aku stim.Ini memang citarasa aku,walaupun dia sudah berkahwin
dan mempunyai satu anak aku masih minat pada kak ita dan
sering melancap tebayangkan dia main ngan aku.So pada ari tu
sambil membuat kerja di meja masing2 kak ita mengajak aku
berbual,katanya kalau aku kawin aku nak cari yang camne.
Aku jawab yg aku nak cari macam dia sebab badan dia berisi
dan bole aku peluk puas2.Aku ingatkan dia malu tetapi dia
ketawa lak.emmm ni peluang keemasan ni.So aku layan laa dia
berborak sampai isu mengenai seks dan sampai dia citerkan
tentang seks dengan suaminya membuatkan batang aku mencanak
naik,sambil mata aku mermahatikan tetek nya yg agak besar itu.
Lepas tu dia kata pernah pegang pompuan,kata ku belum lagi.
emmmm,so kalau akak kasi kau pegang akak camne,pehhhh, apa
lagi terkejut macam beruk aku dibuatnya.Tetapi aku menolak
dan buat2 malu tetapi dalam hati dapatla dapatla dapatla.
Lepas tu dia duk kat sebelah aku sambil tangan kirinya
mengusap usap manja peha aku sambil tangan kirinya memegang
tanganku terus guide ke teteknya.ui besornya,seolah olah
memegang span yg besar,apa lagi aku ramas2 manja tetek kak
ita.Aku tengok mata dia dah stim,aku terus cium pipinya
dan perlahan lahan terus ke mulutnya.Aku kucup bibirnya
dan kak ita mengulum lidah aku dengan manjenya.Terasa lembut
bibir dan lidahnya.Aku bertambah stim terus mengucup bibir
dan lidahnya dengan rakus sekali sambil kedua dua tanganku
meramas buah dadanya yg masih dlitupi bra dan baju kurungnya
yg halus tu.Kami terus berpelukan erat sambil bibir kami
bercamtum di atas meja aku.Setelah hampir 20 minit kak ita
membuka baju kurungnya satu persatu sampai la ke bra dia.
Ketika dia hendak membuka brannya dan seluar dalamnya aku
menahan dia dan aku nak sendiri membukanya.Tanpa melengahkan
masa aku terus mendakapnya dlm keadaan berdiri dan tanganku
terus membuka branya sambil mulutku menghisap teteknya dan
tanganku meramas ramas manje teteknya.Sesudah itu aku terus
menjilat dari teteknya terus ke perutnya dan terus kebawah
pantatnya dan tangan ku terus melucut seluar dalamnya.
Kelihatan pantat nya kemerah merahan dan bulunya yg agak nipis
tu,apalagi aku terus menjilat dan mengigit manja kelentit
kak ita membuatkan kak ita meraung manje.arghhhh oyeahhh
tangan kak ita meramas ramas rambutku yang tengah berada
betul2 dibawah kelangkangnya.Habis aku jilat dari pantatnya
sampai le ke lubang jubonya.Habis aku jilat keseronakkan
Selepas tu aku bangun dan memeluk kak ita yg dalam keadaan
bogel tu dan aku belum puas mencium bibirnya dan teteknya
yg dah lama menjadi idaman aku.

Selepas itu kedengaran pintu pejabat diketuk.
Apa lagi macam lipas kudung aku dan kak ita pakai pakaian
masing2.Aku terus ke meja aku sambil buat2 menaip komputer.
Ceh potong stim betul.Kak ita terus membuka pintu pejabat,
rupa rupanya laki dia datang nak jemput dia balik.Bila aku
melihat jam kat diding rupa rupanya dah pukul 9.uihhh nasib
baik laki dia tak tahu aku sedang beromen ngan bininya dan
nasib baik pintu pejabat ntah macam mane bole terkunci lak
masa tu.

Heheheh itu le kisah aku dengan bini olang.Jahatkan
aku.Belum habis cerita ni,nanti aku akan send kan citer
aku ngan kak ita fuck dalam office gak,Tapi kali ni awal sikit
lepas org semua balik umah aku terus kunci pintu ofis dan terus
terkam kak ita ,heheheeheh
ok sekiannnnnnnnn

Nukilan
"Unknown"