Kak Ros

Namaku Mamat, berumur 30 tahun dan telah berkahwin. Kisah yang akan di - ceritakan berlaku sekitar tahun 1997 dahulu. Masa itu aku berumur 28 tahun, baru berkahwin dan sentiasa ada keinginan untuk bersetubuh dengan isteriku malah dengan sesiapa sahaja.

Suatu hari kami merancangkan akan kerumah abang isteriku di Pulau Mutiara, untuk makan angin. Kami tiba disana hampir jam 8.00 malam, berehat sekejap, mandi dan kemudian makan malam bersama keluarga abang ipar. Abang ipar aku itu bernama Harun, berumur 43 tahun dan isterinya bernama Rosnah berumur 38. Body Kak Ros memang menggeramkan aku sejak dulu lagi..solid! Aku tak tahu sama Kak Ros perasan atau tidak, setiap kali aku bercakap-cakap dengannya, mata aku akan tertunduk melihat kesuburan buah dadanya. Tetapi kekadang Kak Ros secara selamba akan menekan buah dada itu dengan kedua-kedua lengannya. Apalagi.. semakin meneganglah buah dada tu, dalam masa yang sama kepala butoh aku juga ikut menegang dan berdenyut-denyut. Waktu macam tu aku dah tak boleh bangun dari cushion, takut orang lain nampak batang aku dah mengeras. Cuma yang aku perasan, Kak Ros sekali-sekala mencuri pandang pada batang aku tu, kemudian memandang padaku dan tersenyum simpul. Alamak!..malunya aku.

Malam itu aku melepaskan geram pada isteriku, banyak sungguh air mani kali ini kerana terangsang dengan kejadian tadi. Dalam pukul dua pagi, aku dan isteriku terjaga kerana terdengar ada orang dalam bilik mandi dan aku mengambil kesempatan ini mengongkek isteriku sekali lagi.

Besoknya aku bangun terasa sunyi, isteriku tiada dibilik. Badanku rasa panas, demam rupanya (demam ter-oversex kut?). Tiba-tiba aku dengar ada orang berjalan kearah bilik ini, ingatkan isteriku, jadi taklah aku betulkan cadar dibadan aku, rupa-rupanya Kak Ros!! Alamak, malu lagi dan tergamam hingga terlupa nak menutup bahagian bawahku. Tapi aku tengok Kak Ros tak terkejut pun, dia memberitahu isteri aku pergi pasar, abang dia hantarkan. Secara spontan aku tanya "Yang lain-lain mana?". Semacam faham pulak, Kak Ros beritahu suaminya kerja hari ini (Ahad?) dan anak-anak baru pergi tuition. Jadi maknanya kami tinggal berdua-duan sahajalah. Dalam hati aku berkata ini peluang baik nie dan secara tiba-tiba pulak batang aku keras menegang. Aku sudah hilang pertimbangan, aku biarkan batang aku tak bertutup supaya dilihat oleh Kak Ros, dia yang masuk bilik aku, apa nak buat.

Kak Ros tergamam sekejap dengan matanya kuyu, pernafasannya dah tak menentu. Kemudian Kak Ros duduk ditepi katil dan berkata .. "Mat demamkan? Mat..er isteri bagi tau. Ini akak ubat bawak". Dah tak menentu percakapannya, tetapi meneruskan lagi.. "Mat janganlah buat akak macam nie....akak tak tahan la...." dengan nada berbisik sambil melihat pada butoh aku yang dah keras tu. Tiba-tiba aje dia naik keatas katil meniarap atas badan aku dan berbisik lagi "Akak tak tahan sangat nie...jangan bagi tau sesapa ye.." Buat apa saya nak bagi tau orang lain, saya sendiri pun geram sangat dengan akak. Dengar saja pengakuan aku itu, terus kami bercium. Mata kami masih terbuka, berpandangan, tetapi lama-kelamaan mata Kak Ros layu kerana aku sedang bermain dengan lidahnya dan masa yang sama jari tangan kananku menekan-nekan biji-kelentit nya. Sewaktu aku menjilat-jilat lelangit mulut Kak Ros, aku terasa badannya melentik dan pantatnya berdenyut-denyut mengeluarkan air mani.

Melihatkan Kak Ros dah kemuncak, cepat-cepat aku baringkan dia dan aku pula naik keatasnya. Kini masanya aku lepaskan geram pada buahdadanya, aku buka colinya dan terus meramas-ramas buahdadanya dan menghisap puting tetek yang mula menegang dan keras. Kak Ros memegang kedua-dua buahdadanya seolah-olah meminta aku menghisapnya lagi, memang aku hisap sepuas-puasnya kedua-dua puting susunya sehingga tegang kemerahan, hinggakan bulatan hitam (aerola) keliling puting itu juga menegang sama.

Setelah puas dengan adegan itu, aku mula inginkan lebih lagi. Terus aku merangkak kebawah, membuang seluar dalam Kak Ros dan secara lembut aku membuka kakinya supaya terkangkang luas, dia mengikut sahaja, menyerah seluruh tubuhnya padaku. Secara perlahan-lahan juga aku menghidu dan mencium buritnya untuk melihat reaksi Kak Ros, dia tidak terkejut malah menggenggam rambutku dan menolak lagi mulutku agar bertemu dengan mulut bawahnya. Aku tahu Kak Ros sukakannya dan aku juga MAHA sukakannya, ketika ini aku tidak berlembut lagi, dengan sepenuh nafsu aku jilat buritnya sedalam yang boleh, sambil menggentel-gentel biji kelentitnya dengan jariku. Memang terasa sedikit masin air yang melekit-lekit dalam burit Kak Ros itu, tapi itu pulak yang membuatkan aku lagi bernafsu. Air mazi aku jangan cakap la, dah meleleh basah cadar, sesekali Kak Ros nak memegang butoh aku, tapi aku mengelak, sebab kalau dia merancap butoh aku, dah tentu aku terpancut sekarang. Tapi agaknya sebab aku jilat burit dia, dia pun teringin nak rasa hisap butoh pulak, jadi kali ini dia memegang butohku tanpa melepaskannya lagi. Sambil dia berpusing keatas, aku juga pusing kebawah dan menyandar kekepala katil. Kak Ros tanpa membuang masa terus menghisap kepala butohku sambil mengurut-ngurut pangkal butohku. Apa lagi aku yang sememangnya dari tadi cuba mengawal, dah tak tertahan lagi terus memancutkan air mani ku dalam mulut Kak Ros, meleleh-leleh keluar dari tepi mulutnya, tetapi Kak Ros masih juga mengulom dan menghisap kepala butohku, dah tentu ada yang tertelan! Aku tak terkata apa, cuma memegang kepalanya sambil bermain rambutnya panjang dan ikal, sesekali menyelak rambutnya supaya aku dapat lihat Kak Ros menghisap butohku. Rambut ini jugalah kekadang bila terkena putingku sendiri, terasa geli-geleman sedap. Bulu burit Kak Ros juga macam rambutnya, hitam berkilat & ikal. Semasa aku jilat buritnya tadi, bulu itulah yang menambahkan ransangan nafsu aku, agaknya Kak Ros juga seperti itu bila bibir, pipi dan hidungnya terkena bulu butuh aku.

Kami rehat sekejap tanpa berkata-kata, tiba-tiba Kak Ros bersuara, katanya semalam dia terdengar aku sedang kongkek dengan isteriku sewaktu dia keluar dari bilik air (kencing) sebab itu dia naik berahi. Nak kejutkan suami tengah-tengah malam ajak kongkek, dah tentu kena sumpah-seranah dia. Ya tak ya akak ambil botol deodorant (tudung licin le..) jolok dalam burit akak, jadi le lepas gian sekejap, walau pun botol tu sejuk dan kaku!

Yang aku ni pun dengar cerita macam tu pun dah naik nafsu , cepat sangat butoh aku keras balik, apa lagi Kak Ros tak melepaskan peluang terus meramas-ramas butoh aku dan panjat keatas ku sambil memasukkan zakarku kedalam farajnya. Agaknya masing-masing dah terlintas dah lama dalam bilik ni, mungkin isteriku atau anak dia akan pulang, maka kami pun secara separuh ganas mengongkek antara satu sama lain, tetapi sungguh berirama, aku tekan butohku sedalam yang mungkin kedalam buritnya sehingga terkena tundun menyebabkan Kak Ros mengerang keenakkan sambil melentikkan punggongnya keatas dan aku juga perasan yang Kak Ros pandai mengawal bibir buritnya seolah-olah mengurut-ngurut pangkal butohku dan masa yang sama bulu burit Kak Ros terkena pada kulit celah kangkang aku menambahkan geli-geleman sedap. Aku rasa cemburu pada laki dia, dapat isteri hebat macam ni, lalu aku kongkek isteri orang ni sepuas-puasnya. Aku dengar Kak Ros mula mengerang laju dan pendek tanda dah nak sampai kemuncak. Dengar saja suara Kak Ros merenget kesedapan, secara automatik air maniku terpancut dalam burit Kak Ros. Terasa sahaja kepanasan air maniku itu, apa lagi Kak Ros mengelupur sambil mengepit kakiku dengan kakinya……"maatttttt……" itu sahaja yang kedengaran, lepas itu Kak Ros hanya mengerang setiap kali buritnya berdenyut mengeluarkan air mani nya. Air mani kami bergilir-gilir terpancut. Butoh aku berdenyut mengeluarkan air mani, kemudian burit Kak Ros pulak mengemut mengeluarkan air mani. Laju. Air maniku dah membuak-buak dalam burit Kak Ros bercampur dengan air maninya sehingga meleleh keluar melekit-lekit pada bulu butuhku dan juga bulu burit Kak Ros.

Kami sungguh keletihan dan puas-sepuasnya, kami baring telanjang bulat dan baru terperasan kain-baju, cadar dan bantal terpelanting merata-rata disekeliling katil dan air mani bertompok-tompok pada kain lapik tilam. Hendak tak hendak terpaksa kami kemaskan dan memakai semula pakaian masing-masing. Tak berapa minit kemudian terdengar teksi berhenti didepan rumah, isteriku pulang! Sebelum sempat Kak Ros pergi membuka pintu depan, aku peluk dia dan kami bercium hebat sebelum dengar pintu gate dibuka. Aku cepat-cepat melepaskan pelukan sambil tangan kanan mencuit buritnya, lalu aku terus menuju kebilik air .. mandi.

Demam aku kebah!
dan
aku belum gosok gigi!!
dan
tak lama kemudian isteri aku mengandong
Kak Ros juga mengandong!!!

end

Nukilan