Kak Lijah part 2

Hi .. kita sambung lagi... Aku pun keluarlah pergi ambik kain tu. Masa aku nak serahkan kain berkenaan ketangan kak lijah , tiba2 kaki aku terseradung. Aku jadi panik kerana tak dapat mengawal perimbangan badan aku lalu tersungkur ditepi pagar. melihatkan keadaan aku Kak lijah juga terperanjat. tangan aku terluka akibat terkena pagar. Akupun bagun semula. Melihatkan tangan keadaan aku..kak lijah terus berlari keluar pagar menuju kehadapan pintu rumah aka. oleh itu akupun terpaksalah membuka kunci pintu dan mempelawa kak lijah masuk. kak lijah bertanya kepada aku sama ada aku terseliuh ataupun tidak. belum sempat aku menjawab kak lijah telahpun memegang tangan aku. kak lijah terus memimpin tangan aku dan membawa aku masuk kedalam rumah aku . Aku ni sebenarnya bukan sakit sangat... cuma nakkan simpati kak lijah aje. Akupun duduk dikerusi. kak lijah bertanya pada aku sama ada aku ada minyak panas atau pun tidak. aku menyuruh kak lijah ambil minyak berkenaan di dalam almari bersebelahan dengan meja TV . kak lijah mengambil minyak panas berkenaan dam terus mengosok pergelangan tangan aku. masa dia menyapu tangan aku .......aku apat melihat dengan jelas buah dada kak leha yang membengkak tu. Nafsuku terus naik... rasanya aku nak peluk aje kak lijah , tapi aku takut kak lijah menjerit ..mampus aku ... Aku juga lihat kak lijah menjeling pada kain pelikat yang aku pakai ternaik. mungkin juga dia baru perasan atau sengaja buat 2 tak faham. Sedang aku melayan fikiran.. tiba2 botol minyak yang dipegang kak lijah terjatug atas kain aku. kak lijah terus menyambar minyak tersebut supaya tidak tertumpah..bila dia capai botol minyak berkenaan.. tangannya terkena pada batang aku.. Aku buat selamba aje ? Tiba2 kak lijah kata :Wow ..besarnya ular U". Saya cakap.. jangan ditegur.. dia tengah lapar tu.. dah dua hari tak makan. kak lijah cakap..kenapa tak bagi makan....kalau nak makan kak lijah boleh bagi.... Kak lijah terus menyelak kain aku ...aku lihat kak lijah terkejut kerana batang aku yang besar lagi keras mencadak. kak lijah terus memegang batang aku. Akupun apa lagi... terus ku peluk kak lijah.. aku terus mencium dibahagian rekahan tetek kak lijah yang membengkak tu. Aku menyembamkan muka aku didada kak lijah. terus aku selak baju kak lijah... baju kak lijah akau tanggalkan bersama branya.. woow...memang mengancam dada kak lijah.. dengan rakus akau terus minghisapa tetek kak lijah.. kaka lijah merengek kesedapan... dapat akau rasakan degupan jantungnya yang laju....tangan akupun terus menjalar kedalam...oppppps tunggu dulu ,aku akan sambung dibabak kak lijah 3.


Nukilan
"Unknown"