Kenangan Lampau part 1

Hello, apa khabar ? Lama tak baca cerita-cerita dari ruangan ini. Walau bagaimanpun saya hendak menceritakan cerita-cerita yang benar-benar berlaku pada diri saya sejak dari zaman kanak-kanak lagi.


Masa kanak-kanak...

Pada ketika umur saya lapan tahun, maksu saya tinggal bersama keluarga saya dan umur dia pada masa itu dalam lingkungan 20an. Bayangkanlah bahawa pada umur itu.... seorang anak dara yang di jaga rapi...

Pada suatu hari, sebelah petang hujang turun dengan lebatnya, maksu pun menidurkan kita, tapi saya takut dan terus peluk maksu saya, mungkin pelukan saya memberangsangkan beliau, ada tindakbalas dari beliau, maksu pun terus peluk saya dengan erat. Pada masa itu hujan ribut, kedengaran bunyi guruh dan petir, saya pun peluk beliau dengan kuat, dan saya dapati pada masa itu maksu tidak pakai coli, dan saya dapat rasa ada biji yang timbul, apa lagi saya pun main pegang-pegang dari luar baju T maksu, setelah 10 minit kedengaran suara maksu..ahh..ahh.. saya terkejut dan tanya maksu sakitkah..dia kata teruskanlah sayang...maksu rasa sedap...ni.., sambunglah saya pijit-pijit. Kemudian dia bukakan baju T, minta saya hisap teteknya, wow saya terkejut dan hairan, maksu terus minta saya, allah, cepatlah hisaplah sayang.....saya pun layanlah permintaan maksu saya..seronok, pertama kali nampak tetek perempuan dewasa. Inilah permulaan, tapi pada hari itu setakat main dengan tetek saja.

Kemudian suatu malam dalam minggu yang sama juga, maksu tidur bersama-sama dengan saya. Di tengah malam beliau bermain-main dengan batang saya, dia pegang-pegang, hisap, dan buat macam-macam (melancaplah itu).. saya pula rasa teransang...kemudian dia buka baju tidurnya hanya tinggal seluar dalam saja, minta saya hisap teteknya, saya pun apa lagi bertukar-tukar dari kiri ke kanan dan sebaliknya selama 20 hingga 30 minit. Kemudian dia buka seluar dalamnya dan pertama kalinya nampak bulu kat bawah cipap wanita, maksu meraba-raba dicelah cipapnya dengan mengeluarkan suara ahh...sis....ah...., saya berhenti hisap, maksu suruh saya sambung hisap dan beliau main dengan cipapnya sendiri...sampai beliau capai kepuasan... Ini berlaku selama 5 hingga 6 bulan sampai beliau nikah...dan tinggal bersama suami di Kuala Lumpur..

Masa remaja....bersambung....


Nukilan
"Unknown"