Main ngan kak su

Kepada semua pembaca webmelayuboleh disini saya sertakan pengalaman saya bersama anda. Saya mulakan pengalaman begitu seronok dan indah. Nama saya ialah Azad, berumur 18 tahun. Saya ini adalah kacukan mamak. Setelah SPM saya, saya telah datang ke KL untuk mencari kerja.

Sementara saya mendapat kerja saya telah menetap di rumah kak saudara saya di Cheras. Kak saudara saya ini berumur 39 tahun. Dia telah lama berkahwin semasa muda dan mempunyai seorang anak perempuan dan belajar di sekolah rendah darjah enam. Kak saudara saya ini memang mempunyai susuknya badan yang seksi. Teteknya pula seperti buah mangga yang masak, sekali pandang memang stim.

Semasa dia bejalan buntutnya akan turun dan naik. Buntutnya sungguh memberahikan. Buntutnya sangat bulat dan besar. Sekali dipandang mukanya saja nampak seperti umur 38, tapi badan sungguh mengancam.

Suaminya telah berumur. Kadang pergi kerja balik lambat. Saya memanggil kak Su saja. Pada satu hari kami sekeluarga telah tidur di ruang tamu. Pada tengah malam saya telah bangkit dari tidur dan terkejut saya. Kerana terpandang cipap kak Su yang seperti bun. Kainnya ternaik ke atas dan oleh kerana dia tidur serong menampak buntutnya.

Cipapnya ada sedikit sahaja bulu. Saya dengan jelas nya nampak lubang buntut kak su. Saya tidak dapat menahan nafsunya. Saya telah mendekatkan muka saya pada buntutnya dan telah menjilat lubang buntutnya. Saya telah merasa yang kak su buat buat tidor sahaja. Dengan rakusnya saya telah menjilat cipapnya sampai pagi. Setelah pagi suaminya pergi kerja dan anak nya pergi sekolah.

Setelah mandi dan sarapan pagi. Saya ingin ke bandar. Kak Su telah memanggil saya ke dapur dan dia hanya memakai tuala sahaja. Kak Su terus memeluk ku dan membuka segala pakaian ku. Dia memghisap batang ku. Kak Su cakap pada ku yang batang ku besar berbanding dengan suaminya. Kak Su memang lama menghisap batang ku dan telur ku. Aku membuka tualanya dan terus menjilat lubang buntutnya dan cipapnya yang seperti bun. Ku membaringkan Kak Su di atas meja makan.

Aku telah menjilat seluruh tubuh badannya yang seksi. Aku mengorek lubang pukinya dan buntutnya. Cipap nya sungguh ketat. Kak Su menjerit-jerit. Dia klimaks beberapa kali. Meyuruh ku masukan batang ku. Aku telah mengankat kakinya dan membenamkan batang ku. Pada mula ku rasa ketat dan telah mengambil masa setengah jam untuk memasukan batang ku.

Setelah batang ku masuk, kak Su menjerit sekali lagi seperti AH... AH... AH... laju zad, laju zad...! Aku telah belayar lama. Kali aku mengangkat kaki nya atas bahuku dan memasuk batang ku sedalam dalam nya. Kak Su tidak menronta akibat dakapan badan ku. Dan aku telah melepas air ku kedalam cipapnya.

Kak Su menghisap batang ku lagi, batang ku menjadi tegang sekali lagi. Kali ini ku telah buat donkey style di jamban nya. Setiap kali ku masuk keluar buntut nya bergegar seperti bola. Dan kali ini aku melepas di luar. Kak Su dan saya telah berasmara apabila mendapat chance.


Nukilan