Kecenderungan Durjana

Aku agak terperanjat apabila tiba di rumah pada pagi itu. Aku melihat kasut-kasut sekolah berselerakan di hadapan pintu termasuk kasut sekolah Firdaus.

"Eh, tak sekolah ke dia hari ni" bisik hati kecil ku kerana tidak pula dia memaklumkan kepada ku tentang apa-apa masalah semasa aku menghantarnya dalam perjalanan ke sekolah pagi tadi. Apa yang lebih memeranjatkan aku adalah kereta kancil isteri ku juga ada di situ. Sedangkan kami sama-sama keluar rumah pagi tadi. Aku terpaksa meletak kereta agak jauh sedikit dari kawasan rumah kerana kereta isteri ku telah ada di dalam garaj.

Firdaus adalah anak saudara isteri ku yang terpaksa menumpang di rumah kami kerana telah dibuang sekolah asalnya di kampung kerana pelbagai masalah disiplin. Ibunya iaitu kakak ipar ku meminta kami menolong anaknya kerana tahun ini Firdaus akan menduduki peperiksaan SPMnya. Jadi dia merayu-rayu kepada ku agar membenarkan anaknya tinggal bersama kami dan bersekolah di sekolah menengah berhampiran.
Segala urusan persekolahan semula selepas dibuang sekolah juga diuruskan oleh aku dan isteri ku memandangkan kami juga adalah cikgu sekolah, sekolah rendah.

Namun pagi ini aku agak hairan kerana selepas keluar dari rumah tadi, isteri ku tidak pula menyatakan apa-apa sama ada mengenai dirinya atau anak-anak kami Hafiz dan Suzy yang dihantar ke taska berhampiran. Aku menjadi agak suspen juga takut kalau-kalau isteri atau anak ku sakit. Kebetulan pagi ini aku meminta kebenaran pulang dari guru besar sekolah ku kerana agak demam sedikit.

Perlahan-lahan aku menuju ke muka pintu dan mendapati pintu berkunci. Aku menyeluk saku seluar ku untuk mengeluarkan anak kunci sambil mata ku mengira-ngira kasut sekolah di hadapan rumah ku. Kasut sekolah Firdaus aku kenal kerana aku yang membelinya kerana kasutnya telah agak uzur semasa dia datang ke rumah kami tiga bulan yang lepas. Dua pasang lagi tidak ku kenali.

Setelah pintu ku buka aku agak terperanjat mendengar suara orang mendengus dengan perlahan dari arah dapur rumah ku. Dari hadapan memang dapur dan meja mkan kami tersorok oleh dinding yang memisahkan antara ruang tamu dan dapur yang boleh dilalui oleh pintu di sisi sebelah kanan sahaja. Aku terperanjat besar. Aku cuba mengecam suara tersebut dan aku pasti itu adalah suara isteri ku yang kebiasaannya keluar di saat-saat aku bersamanya dalam keadaan yang menghairahkan.

"Ya Allah, apa yang berlaku ni" detik hati ku. Perlahan-lahan aku menghampiri pintu ke dapur dan alangkah terperanjatnya aku apabila mendapati isteri ku sedang di kangkangkan seluas-luasnya di atas meja makan sambil Firdaus sedang berada betul-betul di celah kangkangan tersebut menjilat kemaluan isteri ku.

Aku kembali ke belakang dinding. Dua orang lagi pelajar yang telah telanjang sedang leka mengerjakan buah dada isteri ku yang pejal sambil tangan isteri ku meramas-ramas kemaluan mereka yang agak besar berbanding dengan usia sebenar mereka. Aku ligat berfikir bagaimana cara yang terbaik untuk mengendap perbuatan mereka tersebut.

"Baik aku panjat siling dari dalam bilik air di bilik tidur ku" fikir hati ku yang sekarang berdebar-debar tidak dapat dikatakan lagi. Aku terus dengan berhati-hati masuk ke bilik tidur kami dan memanjat kolah bilik air untuk ke atas siling. Dari situ aku merangkak perlahan-lahan menuju ke dapur. Dari celah laluan wayar lampu aku dapat melihat dengan jelas wajah isteri ku yang kini ternganga kerana keenakkan dijilat dan dihisap oleh anak saudara dan rakan-rakannya. Aku mula mencapai zip seluar ku dan membuka seluar serta seluar dalam ku agar kemaluan ku bebas bergerak. Senjata ku kini begitu tegang sekali, jika tidak dikawal perasaan ku mahu terpancut terus rasanya.

Aku lihat Firdaus menarik isteri ku ke hujung meja dan menurunkan kakinya ke lantai. Isteri ku masih memakai tudung merahnya di kepala dan baju kebayanya masih melekat di badan. Firdaus lalu menujahkan senjatanya ke kemaluan isteri ku sambil seorang rakan menghulurkan senjatanya di mulut isteri ku. Isteri ku dengan bersahaja memasukkan senjata tersebut ke dalam mulut dan terus mengulumnya. Aku agak terperanjat kerana selama ini isteri ku begitu liat untuk menghisap zakar ku. Sesekali pukulan tangan ku pada zakar ku menjadi laju.

Firdaus membuka kebaya isteri ku dan terus menujah ganas kemaluan isteri ku dalam posisi "doggie". Isteri ku mengayak-ayakkan punggungnya ke kiri dan kanan dan sesekali ke atas dan bawah. Sementara seorang rakan Firdaus menikmati hisapan dari isteri ku, seorang lagi sedang khayal meramas-ramas buah dadanya yang meloyot bergoyang-goyang mengikut rentak tujahan Firdaus dari belakang.

Aku lihat rakan Firdaus yang sedang melakukan 'face fuck' ke atas isteri ku. Dia melajukan tujahan senjatanya dan menarik keluar senjata tersebut sejurus sebelum memancutkan isi zakarnya ke muka isteri ku. Aku sendiri hampir-hampir terpancut melihat adengan tersebut. Isteri ku mendengus sambil kepalanya terangkat ke atas. Namun matanya ditutupi oleh tudung yang telah terlondeh

Si rakan yang sedang memainkan buah dada isteri ku beralih pula ke hadapan untuk di hisap oleh isteri ku. Firdaus pula semakin laju menunggang mak usunya sambil mukanya berkerut-kerut kesedapan yang amat sangat. Isteri ku dengan lahap menghisap kemaluan pelajar yang ada di depannya dan menyonyot seakan-akan menikmati ais krim malaysia kegemarannya.

"Daus, aku nak pancut ni" terkeluar perkataan tersebut dari mulut rakan Firdaus yang sedang dihisap ganas oleh isteri ku.

"Pancut dalam mulut dia" kata Firdaus pula dalam keadaan terketar-ketar. Dalam beberapa saat selepas itu aku terdengar isteri ku tersedak seakan-akan kelemasan kerana tercekik air mani rakan Firdaus yang telah klimaks itu. Namun dia tidak dapat melepaskan senjata tersebut dari mulutnya kerana kepalanya ditarik ke depan oleh pelajar tersebut. Aku menjadi semakin hampir kepada klimaks. Firdaus dengan agak
ganas menujah senjatanya ke kemaluan isteri ku yang sekarang telah mula mengerang lantang kerana tiada lagi tersumbat sebarang senjata di mulutnya.

"Laju daus, laju,laju lagi" erang isteri ku sambil punggungnya juga semakin laju mengikut rentak tujahan Firdaus.

"Kemut Mak Usu, kemut" suara Firdaus pula memberikan arahan kepada Mak Usunya yang sedang ditunggang dengan ganas. Akhirnya isteri ku tersandar ke meja diikuti oleh Firdaus yang melekat kemas di belakangnya. Sesekali Firdaus menghentak-hentak lemah punggungnya ke punggung isteri ku.

Sekarang tiba pula giliran rakan mereka yang seorang lagi menuju ke belakang isteri ku setelah Firdaus meleraikan badannya dari punggung isteri ku.

"Li, kau cuba bontot dia" arah Firdaus yang sedang terduduk kelemahan di lantai bersama rakan mereka yang melakukan 'face fuck' tadi. Murid yang bernama Li itu menarik tubuh isteri ku ke lantai dan mengarahkannya menonggeng sambil punggung terangkat ke atas agak tinggi.

Aku betul-betul hairan kerana isteri ku menurut sahaja kehendak mereka. Tapi yang lebih tak ku duga ialah reaksi aku sendiri. Bagi nak gila zakar aku keras berdenyut denyut. Timbul satu macam keseronokkan apabila menonton aksi isteri sendiri dikerjakan oleh orang lain. Tidak sedikit pun ku rasa jijik atau cemburu. Malahan semakin tebal pula rasa kasih sayang terhadap isteri ku itu. Maklumlah, bukannya senang nak dapat isteri yang sanggup melakukannya.

Rupa-rupanya aku ini juga tergolong di dalam golongan yang berkecenderongan syahwat luar tabii. Sungguh puas rasanya bila dapat kongsikan tubuh isteri ku dengan orang lain. Aku percaya anda juga ada membendung hasrat yang serupa! Cuma belum cukup berani, ataupun belum berpeluang untuk memenuhinya. Bagi yang sudah, tahniah ku ucapkan. Bagi yang belum, janganlah terus berada di dalam kerugian. Renung-renungkanlah ia dengan penuh kesungguhan. Jika anda berjaya, aku jamin akan kepuasannya dunia akhirat!


Nukilan
"Zulkifli Kamal"