Main kat office

Okay, straight to the point & no bullshit.

Berat aku 62kg, tinggi 173 cm, putih (orang cakap la sebab mak aku cina). Aku tak cakap la aku hensem... tapi orang lain yang cakap aku hensem.... takpe lah, .. boleh aku kembang sekejap.

Aku keja sebagai seorang exec kat satu tempat ni, kira besar jugak la. Kalau cakap nama, satu malaysia tau. Nama je exec, tapi gaji kecik jugak. Walaumacamana pun, dah 4 tahun aku keja kat situ.

Keja aku banyak & aku selalu jugak balik lambat. Member-member aku selalu hantar gamba blue dr email & aku jadik tukang distribute kat member-member opis aku, termasuk staff pompuan. Aku tak tau la diorang tu setim ke tak atau saja suka-suka. Biasanya, lepas ofis baru aku tengok gamba-gamba tu semua.

Aku rapat jugak ngan staff-staff pompuan yang body power & selalu mintak gamba blue kat aku, termasuk pinjam VCD blue aku. Ada 2 orang tu bini orang & sorang belum kawin. Tapi yang aku nak cerita ni, aku tumpukan pada sorang yang dah kawin ni, aku panggil dia sue. Sue ni ada prob ngan laki dia sebab laki dia tak boleh tahan lama. Main sekejap je dah pancut. So, sue boring la. Mana boleh tahan beb.

So, aku biasa la supply vcd ngan gambar blue kat sue & sue selalu cerita pasal problem dia ngan husband dia. Aku kesian jugak.

Ada satu hari tu, sue ajak aku temankan dia sebab dia ada keja nak kena buat & husband dia amik dia balik pukul 9.30 malam & dia pesan suruh bawak gamba blue sekali pegi partition dia. So, dalam pukul 6.30, line dah clear, aku pegi la tempat sue. Aku tengok dia dah tunggu aku dah.

So, kitorang just macam biasa, borak-borak & aku keluarkan la disket gamba blue & pasang kat komputer dia. Tengok sama-sama.Aku tengok muka sue macam orang dah setim, so aku ajak dia duduk atas pangku aku sebab aku pun setim jugak masa tu. Sue malu-malu sambil tanya aku, "Nak buat apa ni... ?".

Aku tau sue dah stim, so, aku just tarik tangan dia pelan-pelan & dudukkan dia atas pangku aku. Sue tanya lagi, " Nak buat apa ni ?" sambil senyum-senyum. Aku jawab, "Nak buat cam dalam gamba tu la.." Sue senyum. Dalam hati aku, "YESSSS!!! boleh dapat ni...!!!" hehehe... jahat aku ni.

Sambil tengok tu, aku tarik sue & aku kiss dia. Dia melawan & aku terus hisap lidah dia. Sue dah mula merengek !! Perrghh...!! Aku tau sue dah basah. Aku teruskan lagi la... aku start pegang tetek dia & dia biarkan..... aku mula ramas pelan-pelan, & sue merengek lagi kuat.

"Syyhh... slow sikit... kang guard dengar," aku sound kat sue. "I dah tak tahan la," sue merengek. Bila aku dengar sue cakap camtu, aku terus bangun la.... peluk sue betul-betul. Sue ni tinggi dada aku je, so best la aku peluk.

Sue mula ramas pelir aku dari luar. Rasa macam nak patah batang aku. Aku tarik sue masuk dalam bilik satu lagi, sambung balik. Aku start bukak baju sue. Memula dia tolak tangan aku tapi 2nd time aku try, dia biarkan je. Aku bukak je la. Aku ramas tetek sue sambil hisap lidah sue & dia merengek lagi kuat. Ni yang aku tak tahan ni.

Aku seluk tangan aku dalam bra sue & ramas tetek dia. Puting dia dah keras dah. Aku seluk skirt dia pulak... dah basah. AKu masukkan tangan aku dalam panties dia & start gentel kelentit dia. Sue mula terkangkang-kangkang sambil berdiri tu. Sue carik zip seluar aku & aku tolong sue bukakkan talipinggang aku & sue terus urut pelir aku. Mengerang-ngerang sue kena gentel, abis basah tangan aku ngan air dia.

aku dah tak tahan, aku baringkan sue atas karpet, tarik panties dia & aku lucutkan seluar aku. Aku nak masukkan pelir aku jetapi sue tak nak. Dia suruh aku baring & dia naik atas aku. Sue mula mengangkang atas aku & pegang pelir aku sambil masukkan pelan-pelan dalam pantat dia. Aku dengar sue mengeluh bila kepala pelir aku sentuh pantat dia yang dah basah tu & sue mula tekan pelan-pelan. Ketat lagi dia ni, mesti batang laki dia kecik.. hehehe.

Pantat sue kemut batang aku.. perghh... power giler. Pelan-pelan sue turunkan badan dia & batang aku mula masuk setengah dalam pantat dia. Aku tengok muka sue berkerut-kerut menahan nikmat. Baru setengah jalan, sue baik balik, & kemudian turun balik. "enngghh...aahhh...." aku dengar sue merengek. Aku tak tahan dah. So, aku tolak batang aku ke atas kuat-kuat... sue terjerit & terjatuh ke tepi. "Sakit la.." rengek sue. Aku terus naik atas badan dia, pegang pelir aku, masukkan dalam pantat sue. Berkerut muka sue tahan tujahan aku. Kaki sue terus kepit pinggang aku & sue terus peluk tengkuk aku. Sue suruh aku buat slow, tapi sebab pantat dia best... ketat... mana aku boleh tahan. Aku henjut je la. Sue sampai terjerit bila aku henyak kuat-kuat batang aku. Aku rasa macam pantat sue tak nak kasik batang aku keluar. Dia punya kepit, pergghhh... buat aku rasa macam nak pancut masa tu jugak.

Aku tarik batang aku keluar dari pantat sue, & sue pandang aku dengan mata kuyu. Aku tarik dia bangun, sandarkan dia kat dinding, angkat kaki dia sebelah, & masukkan batang aku dalam pantat dia. Penat jugak style ni. Masa ni, air sue dah meleleh sampai kat peha dia dah. Punya la banyak air pompuan ni.

Pastu, aku pusingkan sue, bagi doggie sedas. "Aaaahhhh.... aahhh.... lagi.. lagi..enggghhh..." sue merengek. Buat cara ni, aku pun tak tahan. Dah la pantat ketat lagi, kemut power. Aku dah rasa macam nak terpancut sangat dah. So, aku keluarkan batang aku cepat-cepat. Tapi, sue terus pusing & suruh aku masukkan balik... dia nak aku pancutkan kat dalam pantat. "Jangan stop... lepaskan je kat dalam.. i dah tak tahan ni...cepat la.." sue merengek.

Aku apa lagi, baringkan sue balik atas kapet, terus kangkangkan dia & main-mainkan batang aku kat mulut pantat dia. Tapi, tangan dengan kaki sue tolak bontot aku & aku pun tujah batang aku dalam pantat sue yang dah mula melimpah dengan air mani dia. Aku henjut kuat-kuat sampai sue macam tengah menangis. Best gila. Memang power. Bila aku pancut, aku tekan habis dalam pantat sue batang aku sambil sue terjerit halus.

Ada la dalam 2-3 minit aku dengan sue diam macam tu. Aku biarkan je batang aku kecut dalam pantat dia. Penat siot.

Lepas tu, kitorang pakai baju balik & siap-siap nak keluar ofis sebab dah pukul 8. Lepas dp tu, selalu jugak aku romen dengan sue & dia mengaku batang laki dia kecik... 4 inci je..... aku punya 7 inci... kira ok le tu. Sampai sekarang pun, aku still main dengan sue & pantat sue is still the best.


Nukilan
"Unknown"