Kenangan Bersama Atie

Kejadian ini benar-benar berlaku kira-kira 12 tahun yang lalu dan tetap segar dalam ingatan dan kadang-kadang aku melancap sendirian bila terkenangkan peristiwa itu!!

Sebenarnya perkenalan aku dengan Atie ini bermula masa aku menyewa sebuah rumah di Cheras Baru. Atie ini tinggal berdekatan dengan rumah sewa aku dan asyik memerhatikan aku. Pada mulanya aku tak perasan, maklumlah waktu itu aku telah memiliki sebuah motosikal Yamaha YPVS350.. ada 'class' di tahun 1986... dulu

Boleh dikatakan setiap kali dia berjalan pulang dari tempat kerja dia sentiasa pandang pada aku sambil tersenyum manis. Aku agak serba salah kerana aku tahu yang Atie ni selalu juga menelefon kawan serumah aku yang bernama Mansur. Aku balas balik juga senyumannya... Begitulah setiap kali yang berlaku sehingga suatu malam Atie melefon ke rumah ketika aku berseorangan pasal kawan-kawan yang lain belum pulang dari pejabat masing-masing.

Bermula dari situ kami berkenalan dan saling bertukar nombor telefon.Dan semenjak itu kami sering juga keluar ke KL bersama-sama tanpa pengetahuan Mansur.Hubungan kami agak intim juga..tapi aku tak menaruh harapan pada dia pasal Atie ni berusia 4 tahun lebih tua dari aku.sedangkan ketika itu aku baru berusia 23 tahun..

Pada pertengahan tahun 1986 kami berpecah dan aku menyewa sebuah rumah dengan kawan-kawan lain di Taman Ehsan, Kepong.

Pada Sabtu selepas aku habis game sepaktakraw kira-kira jam 7.00 malam kami telah berjanji nak jumpa di KFC berhadapan Panggung REX ( aku tak pasti panggung itu ada lagi atau tidak sekarang ni). Oleh kerana pakaian aku tidak sesuai dan berpeluh-peluh, aku cadangkan agar Atie tunggu aku di KFC dan beri aku satu jam untuk aku balik mandi. Nampaknya dia tidak setuju dan ingin ikut aku balik. Oleh kerana dia beria-ia sangat nak ikut, aku benarkan kerana sebelum ini aku tak pernah ajak Atie atau perempuan lain ke rumah!

Sesampai aku ke rumah, aku dapati tiada seorangpun rakanku yang ada..maklumlah malam minggu..masing-masing ada program!. Atie masuk ke ruang tamu dan aku bukakan lampu dan televisyen sambil menunggu aku mandi serta bersalin pakaian.

Setelah selesai mandi aku lihat Atie sedang membaca sebuah novel yang berjudul "Kembalinya Mona Gersang". Entah mana dia dapat novel itupun aku tak tahu. Kelihatannya Atie agak gelisah..dan aku pasti Atie sudah mulai ghairah kerana aku begitu pasti jalan cerita dalam buku itu amat boleh menimbulkan berahi....lalu aku suruh Atie masuk saja ke bilikku untuk menghabiskan bacaannya sambil aku di ruang tamu menonton Berita Perdana jam 8.00 malam

Kira-kira setengah jam kemudian, aku pula masuk ke dalam bilik dan aku lihat Atie masih khusyuk membaca buku itu sambil meniarap di atas katil. Perlahan-lahan aku naik ke katil sambil mengusap-ngusap rambutnya yang ikal wangi. Tanganku mengurut-ngurut belakangnya hingga ke punggung yang pejal berisi..Lama aku berbuat begitu dan batang senjataku mengeras.. Aku yang masih berkain pelikat tanpa berseluar dalam cuba untuk menindihnya sambil mengenakan batangku yang menegang keras itu ke celah lurah
punggungnya..." emmm..."....Atie mengerang sambil menoleh dan tersenyum. Aku pun mula menggosok- gosok batangku turun naik di celah itu sambil mengucup belakang leher, menjilat serta menggigit kecil telinga kiri dan kanannya. Atie semakin terangsang dan mengeluh kesedapan. Tanganku meraba-raba belakangnya sambil berbisik.." Atie..tolong buka baju sayang...."..Atie bangun perlahan-lahan dan terus membukakan butang baju kurungnya.. aku juga membantu menarik bila kedua tangan Atie cuba melepaskan..bajunya..lalu.. terdedahlah dua buah bukit yang sederhana besarnya yang masih bertutup dek coli berwarna pink..kelihatan dada Atie berombak-ombak dan kedua buah dada yang menonjol.. Dan tanpa menunggu lebih lama, aku terus saja membuka cangkuk coli Atie..tersirap darah aku melihat dua buah dada yang masih segar terpacak kerana inilah kali pertama aku melihat buah dada seorang gadis secara langsung tambahan pula aku berpeluang untuk memegang dan menikmati kelunakan dan kelembutan buah dada dan gadis itu pula sedia menyerahkan tubuhnya lantas aku ramas dan menguli-uli kedua-dua buah dada itu dengan penuh bernafsu sekali..

Atie mendesis.."ssss..uuhhh" sambil cuba menyuakan puting buah dadanya untuk kuhisap. Puting buah dada yang sudah mengeras itu terus saja aku nyonyot dengan penuh ghairah..tangan Atie menarik-narik rambutku tanda dia juga amat terangsang apabila aku meramas-ramas lembut buah dadanya..Setelah kupuas menguli dan meramas yang sebelah kiri, aku alihkan ke sebelah kanan pula.. begitulah silih berganti..mata Atie sekejap pejam sekejap celik sambil mulutnya tak henti-henti mengerang manakala kakinya pula asyik menolak-nolak ke tilam hingga bantal dan selimut yang ada di atasnya jatuh ke atas lantai.. Atie meminta aku melucutkan kain pelikatku...aku dapat mengagak yang Atie juga ingin melihat dan memegang batang senjataku yang sedia keras itu.

Sebelum aku membuangkan kainku, aku berkata berbisik meminta pada Atie "...Tie...buka kain dulu..." Atie mengangkat punggungnya dan aku segera menarik kain yang di pakai... mataku tertumpu pada benda tembam yang masih ditutup oleh seluar dalam berwarna hitam di cela kangkang Atie. Aku telanjang di hadapan Atie..dia tersenyum dan melurut-lurut batangku yang sedia keras menegang dengan lembut..terasa kelembutan tangan seorang gadis mengurut-urut batangku.."uuhh"..aku pula yang mengeluh dan bertambah berahi kerana tak pernah batangku diurut begitu..selama ini aku sendiri yang mengurut dan melancap bila menonton 'blue film'..Aku rasa Atie berpuashati dengan keadaan batangku yang agak besar..standard orang Melayulah..6 1/2". Di peringkat ini aku mula tertanya-tanya dalam hati.."apakah Atie ni dah biasa dengan keadaan begini ataupun baru pertama kali?'..ah..persetankan itu semua..yang penting aku akan dapat apa yang diidamkan iaitu pantat di celah kangkang Atie yang tembam itu dapat ku teroka..hmm..hmm batangku akan dapat menyelam ke lubuk nikmat idaman semua lelaki itu malam ni..

Tanganku terus menerus mengusap-usap celah kangkang Atie sambil mulutku terus menyonyot puting buah dadanya.. Atie mengerang-ngerang dan merintih kesedapan... Setelah kulihat Atie bagai tak berdaya menahan seranganku..aku bisikkan lagi.."Tie..telanjang Tie.." Mulanya Atie agak ragu-ragu untuk telanjang..katanya.." macam ni aja udah lah..." " Ala..buka ajela seluar tu...I dah telanjang ni.. I pun nak tengok you punya ...kan kita sama-sama telanjang...apa nak dimalukan...." rayuku pada Atie...

Setelah agak lama merayu-rayu sambil menyudu nyudu pantat tembam yang masih berseluar itu...akhirnya Atie mengangkat punggungnya agar mudah aku menarik seluar dalamnya. Hatiku berdetik gembira kerana sebentar lagi dapat ku saksikan sekujur tubuh seorang gadis telanjang tanpa seurat benang di hadapanku.

Dengan perlahan-lahan aku menarik seluar dalam Atie dan terserlahlah celah kangkang Atie yang sangat kuidamkan-idamkan selama ini..hmmm...pantat Atie begitu tembam di hiasi pula dengan bulu-bulu yang agak halus begitu mempesonakan mata yang memandang..dan tanpa membuang masa..aku menyembamkan hidungku ke celah alur berahi Atie dan lidahku menari-nari dan mencari-cari biji mutiara keagungan wanita..akhirnya kutemui biji mutiara tersebut lalu kugunakan lidahku untuk menggentel-gentel .."..fusss..aahhh..ahh"..Atie makin kuat mendesah..punggungnya terangkat-angkat ..rambut ku di tarik-tarik ..Aku amat pasti Atie sedang menikmati kelazatan yang amat sangat bila ku perlakukan begitu..

Celah alur nikmat Atie semakin basah...basah dek lendir dari dalam lubuk nikmat bercampur dengan air liurku..kepala batangku juga kurasa basah kerana air maziku juga telah meleleh-leleh dari tadi.. Biji mutiara Atie yang kelihatan merah ..menonjol tak henti-henti kunyonyot-nyonyot sepertimana aku menyoyot puting buah dada Atie...Atie semakin galak.. menggelepar..sambil mengerang.."sssedapnya...uuhh..lagi..ssseeedappp".. bagaikan ikan yang kelemasan di atas daratan...

Kepala batangku yang basah dari tadi asyik menganguk-angguk dan kembang kuncup tanda bersedia untuk menyelami lubuk nikmat Atie..tetapi..fikiranku masih boleh bertenang..kerana kalau Atie ni masih dara, alamat aku akan 'terikat' padanya dan pasti dia akan menuntut agar aku kahwin dengannya satu hari nanti.. lalu saja aku bangun dan turun dari katil sambil menyuruhnya memakai semula pakaiannya..aku pula memakai kain pelekatku..

Atie tidak bergerak langsung dan dia bagai tak pedulikan suruhanku agai mermakai pakaiannya semula...Atie merenungku ...matanya berkaca-kaca..aku tidak pasti kenana Atie diam membisu..Aku bertanya pada Atie.."kenapa sayang...sudahlah..cukuple setakat ini" aku menduga..padahal dalam hatiku terasa menyesal kalau-kalau Atie menuruti kehendakku memakai pakaiannya Alamat melepaslah batangku dari menyelami lubuk nikmat Atie...

Aku berbaring semula di sebelah Atie..dan bertanya lagi " Tie..kenapa tak nak pakai baju tu...jomlah kita keluar.." Atie masih juga diam. Matanya semakin redup memandangku..aku dapat rasakan nafsunya masih bergelora..lalu aku menduga dengan pertanyaan.." Atie nak bagi kat abang ke?..".Aku lihat Atie mengganggukkan kepala sambil tersenyum.."Atie tak nyesal bagi kat Abang.? tanyaku lagi. Atie hanya menggeleng..

Ini satu petanda yang baik..Atie sudah merelakan tubuhnya untuk kunikmati..dan tanpa membuang masa lagi aku mula menindih Atie semula dan membuang semua pakaian dari tubuhnya yang tidak diusik dari tadi..batangku yang masih keras menegang diurut-urut dan diacukan tepat kecelah alur oleh Atie sendiri..Perlakuannya membuat aku berkeyakinan yang Atie ingin juga menikmati kelazatan bersetubuh denganku.. Sambil dia berbaring telentang..kakinya dikangkangkan seluas-luasnya agar memudahkan aku memasukkan batangku itu..namun sebelum itu aku mengambil sebuah bantal untuk ku lapikkan di bawah punggungnya untuk agar lebih aku menusuk alur nikmat Atie..

Sebelum aku membenamkan batangku..kugentel-gentel sekali lagi biji mutiara Atie menggunakan ibu jari kiriku manakala tangan kananku memegang batang dan menyuakan kepala batang konekku tepat-tepat ke lubang yang sedang menganga menanti kemasukan batang konekku yang kerans..Atie semakin mengerang..merayu agar cepat ku benamkan ke lubukknya.."..bang...cepatlah..Tie dah tak tahan lagi ni..."..rayu Atie..

Perlahan-lahan aku mula membenamkan batang konekku..sedikit demi sedikit ..batangku mula menusuk lubuk nikmat Atie...aku dapat rasakan lubuk Atie menyedit-nyedut dan terasa bagai di genggam erat batang ku didalamnya." Aduzz...ssss...sedapnya tak terkata keluhku bila batangku diperlakukan begitu. Tetapi agak menghairankan kerana Atie tidak menunjukkan apa-apa perlakuan yang menandakan yang dia pecah dara dan aku pula tidak terasa apa-apa halangan bila keseluruhan batangku masuk ke lubuk nikmat Atie.." si Atie ni dah tak ada dara lagi rupanya..patutle dia beria ia nak melakukan persetubuhan ini...mungkin dia ni dah biasa kot!."...bisik hati kecil ku..kalau macam ni boleh le selalu aku mintak kat Atie..hati kecilku bertambah girang..

Setelah agak lama terendam di dalam dan membiarkan batangku di kemut-kemut oleh lubuk nikmat Atie..aku mula menggerak-gerakkan batangku turun naik perlahan lahan..Atie terus mengerang dan berbusik.."sssedap bang..sedapnnya..batang abang panjang sampai senak" Atie mengaya-ayakkan punggungnya ...uuhh...uhh.."..keluh Atie...sesekali aku benamkan sedalam-dalamnya hingga terasa ke bahagian pintu rahim Atie..dan ketika itu Atie menjerit "..Ahhh..".. Dengan batangku yang masih di dalam lubuk nikmat, aku mengayun-ayun punggungku sambil aku meramas-ramas punggung Atie..mulutku pula menyonyot puting buah dada Atie..Atie kelihatan amat terseksa kelazatan.. Atie benar-benar menikmati persetubuhan itu..ternyata aku dapat mempraktikkan apa yang pernah aku tonton dalam 'blue film' sebelum ini amat berguna..

Atie semakin tidak tentu arah bila aku melajukan ayunan punggungku dan kerandut telurku pula menghentak-hentak bahagian bawah alurnya..kedua-dua kaki Atie yang masih tergantung dibahuku juga tidak menentu.. bagaikan nak menendang dinding bilik ku pula..Mata Atie lebih banyak pejam dan dahinya berkerut-kerut menahan nikmat yang sedang dirasainya..sesekali aku dapat lihat mata hitam Atie juling ke atas dia betul-betul kuyu dan layu menikmati hentakan batang senjataku..aku masih tetap meneruskan ayunan sehingga beberapa minit kemudian ..Atie membisik lagi .."..bbbaa..bbaang..Tie nak kelllluuaar...uhh..uss..sssttt..bbbbaaaang.. uuhh!!...uuhhh..aaabbbaannnggg...."..ke dua-dua kaki Atie mengejang dan tangannya mencengkam punggungku begitu erat manakala kepalanya menggeleng-geleng ke kiri ke kanan...Aku begitu pasti yang Atie telah mencapai orgasm..kerana serentak dengan reaksi sedemikian terasa kepala batangku begitu hangat diseliputi cairan dari dalam lubuk nikmat Atie...Aku menghentikan ayunan dan membiarkan Atie mengemut-ngemut batangku ...selepas beberapa ketika, aku mulakan ayunan dengan rentak yang perlahan. Aku mencabut batangku dan meminta Atie menungging kerana aku ingin mencuba secara 'doggie'. Atie hanya tersenyum dan menuruti kehendakku. setelah Atie bersedia, aku membenamkan lagi batangku dari arah belakang Atie..sebelah tangan ku meraba-raba buah dadanya dan yang sebelah mengelus punggung Atie.. Ternyata cara sebegitu batangku terasa amat ketat di lubuk nikmat .. Atie juga tidak tentu arah bila aku mula membuat ayunan...semakin laju aku mengayun, semakin sedap rasanya batangku..aku semakin hampir untuk mencapai kemuncak rasa..untuk melepaskan air maniku..

Aku sempat bertanya pada Atie.."..Abang nak keluarkan air abang kat mana Tie...kat dalam atau kat luar..?.."Kat luar ajer lah bang...Tie takut ngandung..." jawab Atie lemah.."OK..kalau gitu ..elok Atie terlentang.." pintaku pula.. Atie baring telentang dengan kedua kakinya mengangkang luas..lututnya dinaikkan..ku lihat lubang di celah alur itu kembang kuncup menanti hunjaman batangku..aku merangkak dan menghalakan tepat ke arah lubang itu dan meneruskan lagi adegan seterusnya.. menancapkan batangku sedalam yang mungkin .. Dengan perasaan yang semakin membara, aku membenamkan keseluruhan batangku yang dengan tempo ayunan yang agak laju pula..tak sampai beberapa minit..aku terasa bagai nak terkencing menyelubungi tubuhku..batang ku terasa menggeletar..dan aku pasti air maniku akan terpancut bila-bila masa saja..dengan pantas aku cabut dari lubuk nikmat Atie dan aku halakan ke arah dadanya..dan..terhambur air maniku.. sebahagian air maniku terkena ke muka Atie dan sebahagian lagi ke atas dada..Atie tersenyum puas..." Sedapnya main ngan abang...Atie puas betul...sebenarnya Atie keluar tiga kali ..tadi.."...bisik Atie penuh manja..

Sungguh hebat rasanya bersetubuh dengan seorang wanita..jauh lebih nikmat dari melancap..!!!

Aku saja yang tidak puas sepenuhnya lantaran tidak dapat memancutkan air maniku di dalam lubuk nikmat Atie..namun itulah kali pertama aku menikmati persetubuhan dengan seorang perempuan....

Macamana aku boleh agak lama main ngan si Atie nikira-kira hampir 45 minit.., sebenarnya masa aku mandi sebelum ini aku telah melancap terlebih dahulu...dan tak disangka-sangka pula aku akan berpeluang bersetubuh dengan Atie..

Sejak hari itu..aku sering saja bersetubuh ngan Atie bila ada peluang..nampaknya Atie juga tidak pernah menolak permintaanku..

Sekarang ini aku sendiri tak pasti di mana Atie berada ..kerana aku telah berpindah tempat kerja..


Nukilan
"Unknown"