Pak aji dengan pencuri

Pada satu malam tu rumah pak haji dimasuki pencuri.....

Pak Haji : Tolong jangan mengapakan aku......

Pencuri : Tak...aku cuma nak pak ajie ikut cakap aku kalau nak selamat kalau tak aku bunuh....(ha..haha...haha)

Pak Haji : Apa dia?

Pencuri : Pak aji kena bukak baju .....

Pak Haji : Tak nak segan la pak Aji...

Pencuri : Kalau tak aku bunuh....
(Dengan terpaksa Pak aji pun bukak baju...)

Pencuri : Sekarang bukak serban ....

Pak haji : Tak nak...nie lah satu-satunya tanda orang nak kenal pak aji...

Pencuri : Tak kira ..kena bukak jugak...kalau tak saya bunuh...
(dengan terpaksa Pak Haji pun menangalkan serban..... )

Pencuri : Kemudian bukak seluar ter masuk seluar dalam.....

Pak Aji : Tak boleh.. tukan aurat...berdosa..

Pencuri : Tak kira ...kena jugak

Maka Pak haji pun bogel.....

Pencuri : Sekarang saya nak Pak Haji melancap pulak....

Pak Haji : Tak nak ...itu kan haram...dosa

Pencuri : Nak buat ke nak kena bunuh...?

Maka Pak Haji takde pilihan lain....Dia pun melancap..

kocok...kocok..kocok......kocok...

setelah 5 minit...

Pencuri : Sekarang saya nak pak Haji berhenti melancap....

Pak Haji : tak boleh ...sekarang 'dia' nak keluar dah...aaaaaaaaaaaaa

(pencurik berkata dalam hati:- Celaka punya pak Haji...orang suruh berhentii tak
nak pulak....tadi kata takut dosa......)


Nukilan