Merogol kak nah

Aku berumur 24 tahun dan masih bujang. Sejak aku belasan tahun lagi aku meminati jiran aku bernama Kak Nah. Jangan terkejut kalau aku katakan wanita idaman aku ni berumur 50 tahun- sebaya dgn orang tuaku. Kak Nah mempunyai 5 orang anak dan sudah mmepunyai 2 orang cucu. Walaupun begitu Kak Nah tetap anggun di mataku dan sudah lama aku teringin nak meratah-ratah pantat nya.

Wajah Kak Nah ada ala wajah heroin hindustan dgn kulitnya yg hitam manis. Aku selalu melancap sambil membayang-bayangkan dia. Aku sekarang mencari kesempatan agar aku dapat memasukkan konekku kedalam pantat Kak Nah idaman ku itu. Sekarang Kak Nah sudah bercerai dan tinggal di kampung seberang - peluang ku semakin cerah.

Hari Raya Cina lepas, aku memberanikan diri ke kampung seberang dgn keretaku mencari kak nah.. konek ku dah berdenyut-denyut minta pantat Kak Nah. Apa nak jadi -jadilah walaupun aku terpaksa merogol makcik ni. Selepas bertanya beberapa orang akhirnya aku tiba di depan rumah nya -rumah nya agak jauh sikit dari rumah2 orang lain. Kali ni peluangku makin cerah-dadaku berdebar2 bila aku lihat rumahnya saja.

Aku nampak ada seorang perempuan sedang menyampu sampah di situ.. bila aku amat-amati memang itulah Kak Nah idamanku. Wajahnya tetap cantik seperti dulu- aku tegur Kak Nah. Mula-mula dia tak kenal aku, aku kata kat dia aku ni la kawan anaknya dulu.. saja nak jumpa anak nya. Sambil borak mataku tak lepas melihat dada nya yg pejal dan bergoyang2 itu.

Kak nah kata anak2 lelakinya semua dah pindah-sekarang dia tinggal berdua dgn anak perempuannya tapi anak tu ada kursus- so.. sekarang dia tinggal sorang. Wow.. macam pucuk di cita lam mendatang.. batangku main naik. kak Nah jemput aku naik kerumah. Aku pun apa lagi turut dia masuk kedalam rumahnya-sambil mata ku menelan bulat bontotnya yg sederhana besar.

Kak Nah masuk kedapur membancuh air- aku memang tidak boleh control nafsuku lagi. Dgn perasaan tekad aku meluru ke dapur dan memeluk Kak Nah dari belakang.

" Eh.. apa ni.. jangan.. tolong.." Kak nah merayu.

Aku tekup mulutnya dgn tangan sambil tangan satu lagi meramas buah dadanya.. dia meronta-ronta tapi tenaga lelakiku dgn kasar merebahkannya di atas lantai. Aku mencapai pisau dan mengancam akan cederakan nya kalau dia menjerit. Dia anguk2 tanda faham.

Dgn rakus nya aku mencium seluruh mukanya- aku menjulurkan lidahku dalam mulutnya.. sambil tangan ku meramas2 dadanya. Kakiku mula menindihnya. Kak Nah lemas dalam kucupanku.. dadanya dan dadaku berombak2.

Kini tangan ku kian rakus.. aku kangkangkan kakinya dan usap pantatnya.. rupa2nya dia tak pakai seluar dalam.

" Ahhhhh... jangan.. ahhhh" dia merayu halus.

Aku tak tahan lagi.. dgn sepantas kilat aku buka seluarku dan konekku dah lama stim.. aku masukkan dalam lubang pantatnya yg luas itu.

" Uuuuuu.. Ahhhhh.. jangan.. tolong" dia menjerit halus.

Aku dah takda masa.. aku lajukan hayunan bontot ku dan pelirku sudah masuk kesemuanya.. pantat Kak Nah panas . Aku kucup bibirnya dan kami terus berdayung-

Aku hayun dgn punggungnya aku angkatkan-dgn sekali hentak-Kak Nah menjerit.. Mungkin dia rasa nikmat. Air burik kak nah melimpah2 keluar. Aku tahu dia dah klimaks.. aku terus mejilat puting susu nya.. mata kak nah tertutup layu menahan nikmat rogolan ku.

Aku dah tak tahan.. air nikmat ku akan pancut bila2 masa lagi. Aku dgn segala tenaga yg ada menghayun konel ku sedalam yg mungkin.. aku lebarkan kengkangan Kak ah.. dan dgn penuh nikmat aku pancut selaju2nya air mani ku kedalam lubang puki Kak Nah idamanku ni.

"ooooooo.. uhhhhh..." dia menjerit ..

Aku keletihan terkulai atas badan kak Nah.. Kak Nah masih lagi teresak-esak menahan sedu. Aku kucup bibirnya dan aku janji dgnnya akan tanggung risiko kalau dia hamil.. asalkan rahsia ku tidak dibocori. Dia memandang ku.. kemudian tanpa ku duga dia memeluk ku sebagai tanda meminta kasih.

Akhirnya selepas peristiwa itu, kami selalu bersetubuh dan akhirnya Kak nah menjadi hakku.


Nukilan