Nikmat

Nama aku lina.umur aku dah 21 thn dah.aku nih tak ler cantik sangat.tapi aku mempunyai sepasang buah dada yg besar,40D you. memang keluarga aku bleh dikatakan semuanya memeiliki kelebihan ini. so nak di jadikan cerita aku nie tak pernah menerima apa jua bentuk kepuasan nafsu sex.jaga diri lah katakan.so nak di jadikan ceritanya, satu malam tuh,kat rumah aku,time dah lewat malam dah,tapi aku tak tidur lagi,layan main irc kat rumah aku.dalam kesunyian malam tuh,aku terdengar bunyi suara org sedang mengerang.mulanya aku naik takut.tapi aku dapati suara tuh datang dari luar bilik aku.so aku try cari punca,rupa2nya suara parent aku tengah buat projek.jadi aku intip diaorang main sampai habis.lama jugak,peh power betul bapak aku.mau tak dia dapat 12 oarng anak, umur dah 52, anak bungsu umur baru 9 thn. ok habis kat situ. masa aku intai tadi aku terasa semacam,rasa lain dari yang lain tapi aku suka ngan rasa tuh.sampai aku terbawak ke dalam tidur.perkara yg dibuat oleh parent masih tak dapat ku lupakan.aku tertanya2 macam mana diaorang rasa masa buat benda tuh

Jadi perasaan ingin tahu aku makin menebal.so aku mula mencari jawapan nya dengan menanyakan pada member aku.jadi aku dapatlah sedikit sebanyak ilmu pengetahuan mengenai sex.peh sedap giler.aku mula menjinakkan diri ngan projek diri sendiri. lama jugak. pas tuh aku dah rasa bosan, mula nak cari tangan org agar dapat menyentuh aku.aku dapat idie.aku nak projek ngan anak jiran aku. budak nyer baru berumur 11 thn.member adik aku.aku panggil dia kerumah aku, pucuk di cita ulam mendatang. satu hari tuh dia datang kerumah ku untuk jumpa ngan adik aku, kebetulan adik ngan parents aku takde masa tuh.aku pulak baru balik dari kerja.hari half day jer keja.so aku mulalah projek aku.aku cakap kat dia aku demam, adik aku takde,aku mintak dia tolong aku picitkan kepala.dia ikut,pas tuh aku kata aku sakit dada,aku suruh dia picit buah dada aku,peh masa tu le aku rasa syok.aku suruh dia buat macam2.aku surh dia hisap tetek aku, ramas tetek aku.sedaap.pas tu masa dia nak balik aku cakap jangan bagitau nganparent dia.dia ikut jer dalam dua bulan aku buat projek ngan budak tuh.

Suatu hari tuh rumah aku di kunjungi saudara aku.adik bapak aku ngan family dia.diaorg lepak kat rumah aku dalam dua hari. dalam family dia tuh ,dia ada anak teruna sorang yakni sepupu aku lah,sebaya ngan aku. seluruh keluarga aku memang rapat dengan adik beradik, sedara mara. so aku ngan sepupu aku nih cam tuh juga le,rapat habis.aku perasan dia memang suka rapat ngan aku,maklumlah tetek besar sape tak ndak kan. jadi aku ingin memanipulasikan dia untuk kebaikan aku.so nak jadikan ceritasatu hari tuh parent aku nagna parent dia keluar shoping, aku masa tuh keluar kejap ngan memer aku.aku tak tahu masa bila diaorg keluar.aku balik sepupu aku tu ajer yang ader. jadi kemungkinan harapan ku akan termakbul.

So aku masuk bilik aku tukar pakaian aku.aku seksi giler.masa tu aku pakai seluar jeans pendek ngan baju singlet buruk bapak aku. korang bayang lah baju tuh macam mana. dah buruk kain nyer pun jarang. aku tak pakai bra, cuba nak goda dia lah ni.dia duduk kat ruang tamu tengok tv,aku pun dudk sblah dia, peh member terkejut aku pakai cam tuh.dia pun mula ler tanya aku pasai apa pakai cam nih.aku jawab saje je ,panas,padahal tak panas pun.aku tanya dia ngapa. dia kata 'tak de pape, cuma takut tak tahan je, nanti kan naya.'aku balas'ala apa nak takut tak de org kan'.pastuh dia kata aku cabar dia ker.aku kata kalau berani buat lah.dengan sepantas kilat dia pegang tetek aku.peh suka dia.aku tanya dia ,dia suka tak ngantetek aku,dia kata dia suka sangat.jadi aku selak baju aku tuh kasi dia tengok, dia belek, dia tenung, dia ramas, hisap dan macam lagi lah dia buat, aku pun apa lagi naik syok lah.pas tyu kitaorg pun mula beromen, menggulung gulung,berpeluk2. pas tuh masing bukaka baju dan mula nak mulakan yang lebih heavy. dalam tengah syok tu kitaorg dengar bunyi enjin kereta parking betul2 depa rumah,bergegas kitaorg bangun, dia lari dlm bilik air,aku lari dlm bilik. jadi tak sempat lah nak buat. potong stim tul lah..

Sejak dari itu aku sering berhubung dengan dia sampai sekarang


Nukilan
"Unknown"