Ita pt1

kat sini aku nak ceritakan kat korang pasal pengalaman sex pertama aku ngan sorang awek pompuan...kira² dalam sebulan tujuh hari yang lepas ...so kalau korang nak tau, bacalah.....

Masa tu last week cuti semester aku kat satu ipta di selatan negara kita ni.kira minggu depan tu housemate aku balik la semua sekali pasal kelas dah nak start,untuk semester baru.aku balik awal pasal nak uruskan hal² aku kat sini nih.

Petang isnin tu, aku saja² la lepak tengok tv, lebih kurang kul 5 petang.tengah syok aku tengok tv tu,tiba² aku dengar ader suara awek bagi salam.aku pun jawablah sambil keluar.rupanya awek sebelah rumah aku yang bagi salam.aku jarang dapat jumpa dia pasal dia ni belajar kat ipts kat selatan tanahair la jugak lagipun dia jarang nak keluar rumah.

So, aku tanya la tujuan dia datang tu.dia pun bagitahu la kat aku yang dia baru balik kelas dan kebetulan pulak family dia takde kat umah,pegi Melaka melawat sedara family dia.so dia tinggal sorang jer la kat umah, lagipun esok dia ader kelas. dia kata boring dok umah takder member nak borak²,sodia datang la kat umah aku nak hilangkan ketensenan dia tu.aku tanya la dia bila family dia nak balik, katanya malam esok baru diorang sampai kat umah.so, aku pun jemputla dia masuk umah sewa aku tuh.

Opppssss,lupa lak bagitahu, petang tu awek tu pakai sweater Diadora kaler hijau ngan tracknya sekali.namanyer,takleh bagitau la, cuma kat sini aku sebutkan ila jelah,ok?dia ni jenis peramah,body dia memang cair la kalau korang yang kuat sex tu tengok.tapi aku cool jer, maklumlah taknah terpikir nakbuat benda² ni...hehehe...lagi satu, dia ni jenis yang tak berapa sosial sangat, tapi tak la terlalu suka dok bawah tempurung, so pandai² la korang imaginekan jenis dier ni.
ok.aku sambung balik.kitorang pun masuklah kerumah sambil tengok tv,sambil borak² kosong.kemudian citer pulak pasal pelajaran sampaikan kepada cerita pasal filem.

Aku ni jenis tak berapa tahu sangat pasal filem ni, yang aku tahu pasal cerita tarzan jer.aku pun tanya la dia naktengok ker citer tarzan?katanya dah naik biru mata hitam dia tengok citer tarzan cakap melayu tu.aku pun tanya la dia nak tengok citer apa,tapi dia jawab "ntah"...laaa....apa la yang si ila ni nak tengok.
aku pun suruh la dia cari sendiri vcd ape yang dia nak tengok tu, sambil aku meng"on"kan komputer, pasal nak tengok vcd la....tengah² dia cari tu, diatanya kat aku..."citer aper ni?"

Aku pun tengok la vcd tu.mak aih, menyirap darah aku tengok vcd yang dia pegang tu, cerita "biru"!aku pun tanya la dia, "dah cukup ke umur ila nak tengok citer ni?" korang tahu, selamba jer dia jawab,"alah, tengok body laaa". mak datuk, nak pengsan aku bila dia suruh aku pasang citer tu.korang nak tahu citer tu tajuk aper? tak yahla kan, cukup sekadar aku bagitau kat korang yang cd blue ni mat saleh yang berlakon, ada jalan citer dan best pulak tu.aku tanya la dia, penah tengok ker citer macam ni? dia kata tak pernah.ntah betul ntah tidak citer dier ni. kalau dia tipu aku, maknanya aku tipu korang jugaklah...hehehe...aku pun tanya la dia, takpe ke tengok citer ni ngan aku, selamba derk jer dia cakap dia just nak tengok dan nak tahu la apa yang best sangat pasal citer ni sampai housemate aku beli cd ni....aku pun tanpa pikir panjang 5km terus jer pasang citer tu....

Bila citer dah start, aku tutup pintu rumah tu dulu, pas tu aku pasang radio kat tingkat atas rumah ni, takut² kalau jiran² yang lain dengar suara orang kena dera dalam citer ni..and then aku pun baringla pada tilam kat depan tv, betul² mengadap komputer ni...apsal ader tilam? memang budak umah ni suka tengok tv sambil baring sambil tv pulak yang tengok diorang, maknanya diorang ni tidur kat ruang tamulahhh......

Ok. nak dijadikan cerita, bila aku baring jer, ila ni pun terus jer landing kat sebelah tilam aku (ader 2 tilam kat situ).aku pun biauler dia dok situ.tengah syok tengok citer tu, aku tengok satu benda yang selama ni aku belum penah tengok secara life mahupun dalam konsert.apenyer? apa lagi kalau bukan dua buah bukit yang mempunyai lurah untuk bercucuk tanam.saja jer dia tarik zip baju tu sikit ker bawah tapi sikit jer la, tapi dah cukup untuk me"Negaraku"kan adikku nan sorang ni hah.tengah syok aku peratikan buah betik dia tu, tiba² dia tegur aku...."amboi²,tengok macam nak makan je"....aku pun di antara terkejut dengan tak sengaja aku jawab..."buleh makan ker benda ni?"aduh, sakit tul peha aku dia cubit.... gatalnya u ni....kata ila....eeee.....geram tul aku, tapi aku tahan dulu, nak tengok potensi dia ni jugakkan, manalah tahu dia ni nak menduga akal aku, tak pun memang dia ni nak main teka silangkata ngan aku,so aku pun mengadap la balik citer blue yang sememangnya penuh dengan kebiruan tu...hehehe

Bila abis jer scene pertama citer tu,dah masuk pun ker scene kedua adegan berperang di atas katil, si ila ni tiba² jer letakkan kaki dia atas peha aku...mak aih..dua kali darah aku menyirap tak sampai 20 minit ni...aku pun tengok la muka dia, tapi dia boleh selamber land jer tengok citer tu, tapi aku dah nampak dah si ila ni macam orang kena laser terketar-ketar sikit lain macam sikit...so, aku pun apa lagi, dah dapat pengalaman daripada ceriter² biru ni, aku pun peganglah rambut dia, belai sikit²...pas tu aku bisik kat telinga dia yang aku nak pegang gunung kinabalu dia yang sememangnyer besau tu, dia toleh dan daring semacam kat aku...hah sudah, kantoi aku...tapi korang tau aper katanyer...pegangla, takder orang yang nampak...mak aih...berani pulak dia ni.aku pun aper lagi, tanpa perlu membuang masa yang begitu berharga tu aku pun terus ler usap gunung dia tu dari luar sweater dia tu...huish, keras tul ayang dia nan berdua tu...aku tanya kat dia, penah ker dia buat camni dulu, ila jawab tak penah...ishh biar betul minah ni...aku tak percaya gak mula² tu...korang lagi la kan? tapi tunggu dulu.....

Aku pegang² titik aktif yang berada kat tengah² tetek dia tu, mata dia nampak semacam jer, pastu aku ramas kuat sikit,macam kat dalam cd blue yang aku tengok tu, si ila ni dah semacam dah, dia dah mula jilat bibir dia ni...mmm, alang² menyeluk pekasam, biar sampai ke ketiak masam, tak gitu? so aku pun teruslah ramas breast ila ni...jadi pelakon citer blue kat screen tu pulak yang tengok kitorang....

Bila aku nampak mata si ila ni dah terbalik menampakkan mata putihnyer, aku pun kiss la dia bertalu-talu, dari leher , kemudian kitorang main² lidah sambil tangan aku yang kanan aku ramas buah dia, yang satu lagi tu aku ramas anu nyer....uish, sedap tul body dia ni...

Si ila ni pun tak dok diam gak, sedang dia buas digomoli oleh aku, tangan dia tak kurang cergasnya jugak, adikku nan satu yang sudah lama tersepit di dalam seluar jeansku, yang dah lama menjerit minta dibebaskan daripada menjadi tawanan, akhirnya terbebas dengan rakusnya akibat perbuatan ila.natijahnya, tersembullah keluar adikku nan satu ni dengan megahnya di hadapan manusia (setelah sebulan aku bersunat ) dan tegak berdirinya ia di hadapan seorang gadis yang berumur 19 tahun pulak dan seluarku pun turut dilurutinya ke bawah bersama-sama ngan seluar kecikku, begitu jugak ngan baju aku...kini aku dah kira naked la...uish, malu jugak la masa tu, tapi stim punya pasal, tolak tepi la dulu.

Aku pun tanpa berlengah-lengah lagi pun nak buka la pakaian si ila ni,tiba² dia berdiri menjauhi sikit daripada aku, aku yang tengah kemaruk ni pun tengok jer la dia...ingatkan dia nak stop.rupanya dia bukak satu persatu pakaian dia.zip baju ditarik perlahan-lahan, sampailah ianya ternganga luas dan menampakkan tubuh badan ila yang putih gebu tu.

Kemudian tracknya tu ditarik pelan², dan kedua-dua pakaian kami menerima nasib yang sama, di campak jauh sedikit daripada kami.so yang tinggal sekarang aku dengan keadaan yang memang dah naked dan ila yang masih ber"bra" dan penties hitamnya yang menonjolkan lagi keseksiannya...issshhh... geram tul aku...hilang terus kewarasan aku..aku pun apa lagi, terus terkam dia,dan baringkan dia atas tilam tu.aku pun cepat² gigit buahnyer yang besar tu, mak datuk, bagaikan nak meletup buah dia ni, keras semacam, puting dia tu dah keras, sampaikan aku gigit² pun terasa kekerasannya di tahap maksimum...

Aku pun tarik bra dia tu...nah, tersergam indah di hadapan mata aku kini buah dia yang besar tu.. saiz dia aku tak tau la, tapi memang besar tul...yang best nyer tu puting dia yang dah negaraku, tegak keras, kaler pink. aku tak tunggu lama, terus gomol buah dia kira kanan, sambil mulut aku gigit puting dia bergilir-gilir, kiri kanan. ila mengerang kuat, tanda stim yang amat sangat... sambil tu, tangan kanan aku tak dok senyap, meramas-ramas bijiknyer kat bawah tu, sambil tangan kiri menolong tetek ila membesar...

Kemudian, daripada dada ila, aku jilat ke bawah, ke perut, kemudian ke panties dia yang dah lencun tu. bila aku tarik panties dia ngan tangan, ila minta aku tarikkannya dengan mulutku, so aku pun buka le ngan mulut. bila panties dia dah terlucut ke peha, aku pun terus sembamkan muka aku kat lohong nikmat dia tu. aku jilat sampai tersembur air si ila ni kat muka aku, ntah yang ke berapa kali pun aku tak ingat...beserta dengan erangan yang kuat...aku terus lagi gigitan aku ke atas kelentit si ila ni, sambil tangan kanan aku aku ramas buah dia yang kat atas tu bergilir-gilir, dan tangan kiri aku plak aku ramas² punggung dia yang lembut, tapi montok tu...

Kemudian, aku ajak si ila ni isap ice-cream gaya 69, dia terus buat, baringkan aku dan dia baring kat atas aku... aku isap la kelentit dia tu...merah lagi clit dia ni, dia pulak dok kolom batang aku. bila aku mengganas gigit clit dia tu, dia pun terjerit-jerit macam orang kena histeria...opsss aku lupa... aku pun terjerit sama... 5 minit aku mainkan lidah aku kat clit ila, menyembur lagi air dia, banyak tul, tapi semua aku sapu abis...sedap gak air dia ni..sambil tangan dia pegang tongkat keramatku dengan erat...

Aku terjerit kesedapan bersama-sama ila...sambil ila melepaskan klimaxnya yang pertama... kemudian aku pun baringkan ila ke sisi aku, dan aku pun mula jilat pantat si ila ni dari bawah... aku usap² peha dia, ila bergerak kekiri ke kanan, then aku terus cium pantat dia dan naik ke atas,dari perut, pastu ke dada dia, then ke mulut dia balik... tengah aku syok gomol muka dia, dia pun pegang batang aku dan disuakannya ke lubang nikmat dia tu...aku tanpa pikir panjang terus la sumbat adikku nan satu ni kat lubang dia tu,dengan keadaan kaki dia terkangkang tu, tapi susah lak nak tembus...aku heran...apsal susah sangat nak masuk ni...pastu aku pun tekanla bila dah masuk tu...crakkkk, aku dengar rasa macam benda kecil macam terkoyak... lahai...baru pecah dara dia ni...syok gak rasa masa tu... tapi darah dia punya la banyak...so aku pun suruh la dia basuh dulu... tanak ganggu konsentrasi mengemput pulak nanti....

Bila selesai basuh, si ila ni pun terus baring kat tempat tadi, dengan posisi yang sama... aku pun angkat la kaki dia letak atas bahu aku,dan adikku nan satu ni terus menujah=nujah masuk ke dalam lubang cipap ila yang sempit ni...maklumlah first time kena...mula-mula tu aku dayung slow²,dia pun mengerang la jugak slow, bila aku lajukan jer dayunganku tu,makin kuat lak erangan si ila ni..mengikut rentak ayunan keluar masuk batangku ni, sambil tangan dia meramas-ramas kuat tilam yang tak bercadar ni. bila dah puas ngan gaya ni, aku pun ajak la dia ni main doggie style, ila tak membantah, terus dia menonggeng depan aku, so aku pun aper lagi terus je masukkan cokmar sakti aku ke dalam lubang cipap dia...mula² aku main sambil tanganku aku ramas² buah dadanya,bagi menambahkan lagi kenikmatan pengemputan, pastu, aku pegang lak pinggang dia, nak melajukan lagi acara tolak masuk adikku nan satu ni ke dalam lubang keramat dia ni ha...

Ila pun terjerit-jerit kesedapan, macam kena histeria, dan aku juga tak terlepas daripada menjerit....arghh... isskkkk...isskkkk, kuat lagi bang..kuat lagi bang....rayu ila padaku.... argh sedap bang... laju lagi... pinta ila padaku...aku pun teruskan acara doggie tu sampai aku terasa macam nak blow jer, so aku pun stop dan berdiri, ila turut berdiri kat depan aku... so aku pun sandarkanla si ila ni kat dinding , ngemput sambil berdiri lak, susah gak nak masuk tapi aku teruskan jugak perjuangan aku ni....aku peluk pinggang ila dan tarik dia sikit ke atas, dan mulut aku tak puas² jilat tetek dia yang setia mengeras tu sambil dia meramas-ramas punggungku...arghhh... arrgghhh...issskkkk... isskkkk... rintih kami kesedapan....

Then, aku baringkan balik ila, dan aku pun tindih ila, dengan dadaku berlaga-laga dengan tetek ila yang pejal dan setia keras ni hah, bagi memulakan sekali lagi acara dayunganku...kali ni dengan laju lagi...ila terjerit-jerit menahan nikmat sex yang amat sangat... arrrgghhh....ahh,,,ahhh...ahhh, desah ila setiap kali topi jermanku kucacakkan kedasar cipapnya yang berbulu jarang tuuu....dan setiap kali aku mengasak adikku nan satu ni habis ke dalam cipapnya, dan setiap kali itu jugalah ila mendesah kuat...ahh..ahhh...mmmmm..mmmmmm....lagi bang...laju lagi bang....ahhhh...sedapnyaaaaaaa.....ahhhhh.....dan akhirnya tiba jugalah tikanya aku nak memancutkan lahar dari senjata sakti ku ni...aku pun terus menambahkan lagi kekuatan dayungan aku dan criiitttt....aku pancutkan air mani ku ke dalam cipap ila... sampai melimpah keluar dari juring rembung cipap ila ni...aarrrgghhhh... aku melepaskan klimaxku di atas ila dan ila pun melepaskan klimaxnya dengan erangan yang panjang dariku...aaaaarrrrrgggghhhhhh......aaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh,

sedapnyaaaaaaaaaa............aaaahhhh. dan ila terus menghabiskan sisa baki air mani ku dengan jilatan yang cukup mengilukan adikku...

kami berbalas-balas senyuman, senyman penuh bermakna kerana keletihan, keletihan setelah bertarung sekian lama dan kami tertidur berpelukan tanpa seurat benang yang menyaluti tubuh sampai lah ke malam.....malam tu........

Haaa, kalau nak dengar cerita selanjutnya, tunggu dulu okey, nanti ader masa aku tulis lagi, ok? bagi mereka yang nak berkongsi pengalaman ngan aku, jangan malu, jangan segan-segan, email aku... sure aku layan korang ngan baik...ok?......[kamakbk@waumail.com]


Nukilan
"kamakbk@waumail.com"