Insuran part 1

Hai dan salam sejahtera buat semua pembaca setia site cerita sex melayu. Ni Lan(bukan nama sebenar), Lan yang mana satu?Lan yang tulis cerita tentang sekretari dan pregnant lady tempoh ari. Kini aku kembali nak ceritakan kisah seks yang terkini aku tempuhi last month.

Sebelum bermula, Aku ni udah berkahwin dan juga mempunyai seorang anak pompuan umur 4 tahun yang comel dan bijak. Bini aku pun seorang yang boleh katakan cukup sifat (dari segi sex dan sekiannya) So, Aku ni, bolehlah dikatakan puas menikmati sex yang cukup lagi memenuhkan nafsu aku yang boleh dikatakan nafsu sex yang agak tinggi. Bini aku ni pun sama cam aku. Sex to us is important. Tapi.. walau macamanapun, aku masih seorang jantan yang radical dan open minded. So, kekadan, teringat juga..dah dekat 7 tahun berkahwin.. kekadang..boring juga dengan partner yang sama.Aku rasa, ramai suami serta isteri juga sama sependapat dengan aku. Kalau ada isteri yang mahukan a lilttle change in the air as far as sex is concerned, contact me.No strings attached. Just fun.

Anyways, aku mahu memberitahu korang tentang sexual escapade aku yang terkini. Baru dua bulan yang lepas actually. Aku bertemu dengan seorang wakil penjual insurance wanita. Dia ni dikenalkan oleh member sepejabat aku. Maya nama dia.Lawa tu tak lah lawa sangat tapi, dah berkahwin dan mempunyai seorang anak. Umur dia 29 tahun. Dia jual insurance part time. Nak support husbandlah nak katakan.

So nak pendekkan cerita, aku pun buatlah appointment nak jumpa dia kat bangsar. Satu kedai kopi yang kira upbeat lah. So kami pun bertemu di sana.Dia pun open cerita insurance dia. Puas dia ceritakan tentang insurance. Aku pun angguk aja. So dia tanya bila boley anto proposal. Aku pun kata antokan ke rumah aja. Ari Sabtu. Pagi. Aku pun kasi alamat siap and terus balik . Dia pun blah.

Ari sabtu, aku tak kerja, Aku dok rumah sorang sorang.Anak aku aku antokan kat umah mak aku. So, tetiba, handphone aku bunyi. Aku jawab. Maya rupanya. Dia kata nak antokan proposal. So aku pun suruh dia datang. Waktu pukul 10 pagi. Dia muncul kat depan umah aku. Aku pun invite dia masuk. Mula mula dia kata tak nak sebab ada appointment lain. So aku ajak juga lah. Orang berbudi kita pun berbahasalah.

Lam lepas tu, dia pun kata "Oklah, I pun dahaga" Aku senyum dan terus masuk diikuti Maya.Tiba ke ruang living hall rumah aku. Dia pun duduk atas sofa dan aku pun ke dapur buatkan air oren untuk maya.

Aku keluar dan pass her the glass. "Eh, tima kasih Cik Lan" kata maya menyambut glas tu.

Dia menyirup airnya dan terus menyandarkan belakangnya. Aku perhatikan aja dia. "Lawa rumah you Cik Lan, You belajar overseas ke dulu?" tanya Maya. Aku iyakan aja. Dia kata gitu sebab dia nampak barangan perhiasan yang aku bawak balik selepas habis belajar di eropah dulu. Dia pun ternampak frame yang tersergam dengan gambar bini aku dan anak aku. "Lawa bini you kan Cik Lan, Lama kahwin, apsal sorang aja anak?" tanya dia. Aku menjawab ekonomi merosot.

Tetiba dia kata" Ekonomi merosot ke....you yang tak mampu?" sambil bersenyum. Aku tergamam seketika. Terus aku tersenyum simpul. "hehehe taklah.. mana you tahu I ni tak mampu?" aku balas..ingatkan dia menujukan jawapan dia berdasarkan pendapatan aku. "Eh.. betul ke ni???Ke you ni saja aja kata gitu...I nampak bini you ceria aja dalam gambar tu.Mesti dia sukakan you kan?" Aik??kesitu pulak minah ni, kata hati kecik aku.

"Er..apa maksud you Cik Maya?" aku besuara. Dia senyum. "Alah..you know what I mean...kan?"kata dia. Aku mengerutkan dahi aku tanda tak faham. Dia teruskan bersenyum. "You know what I meankan?"tanya Maya lagi. "Er. Tak cik Maya, please explain"kata aku.

"Alah...what I mean in, you punya sexual life lah." Kata dia. Aku tegamam lagi. Uikkkk???apa maksud minah ni tanya hatui kecik aku lagi. "I am sure she enjoys it with you kan?ke....you tak mampu?kata maya secara sinis. Uik??? Macam mencabar aja.."Er. you ni mencabar I ke Cik Maya?"tanya aku.

Dia senyum"Taklah..kalau you mampu mesti ada ramai lagi anak kan?boleh I jual insurance lagi kat youkan?" dia kata. Aku terkehel kejap. Lerrrrr.. kesitu plak. Aku pun cari chance.

"Apsal?you nak test ke kalau I ni mampu atau tak mampu? Aku cabar Maya. Dia pulak tergamam. Lama dia diam. "Alah, you ni macam lah you berani nak apa apa kan I" kata dia. Hah??????Tak berani dia kata??????Aku pun terasa marah. Aku pandang dia secara tajam dan sinis. Dahlah dia pakai seluar tight fitting. Baju dia bangsa berbutang warna putih. Nampak bayang bra dia yang warna gelap.

"I ke tak berani..ke?? You yang tak berani cik Maya" kata aku cabar dia pulak. Dia menoleh memandang aku. Terus dia senyum dan bangun dari sofa. Dia terus ke gambar bini aku dan menonggengkan diri dia, membontotkan aku. Aku nampak bontot dia yang cukup bulat dan kira baiiiikkkk punya. Konek aku mula stim membayangkan aku menyontot si minah ni. Tetiba gelas dia terjatuh..dan dia pulak terkejut. "Alamak!!!!!!!!"jerit Maya. Dia memusing menoleh kat aku. Aisayman!!!!!!!!dia ternampak aku tengah membetulkan parking konek aku. "Eh, Cik Lan, stim ke you?" kata Maya. Aku senyum aja. "Oh.. tengah betulkan parking lah ni? Wah.. besar juga ya you ni Cik Lan?"?kata Maya sambil memerhatikan bonjol seluar shorts aku.Dah lah aku pakai shorts bola, tak pakai seluar dalam pulak tu.

Dia pun terus tersenyum. "You really want to try me don't you Cik Lan?"tanya maya. Aku tersengih."Eh, Cik Maya. You ni.. malu lah I..hehehe" aku ketawa kecil.

Nak malu apa cik Lan... I am sure you will like what you see..lebih lagi kalau ..er..apa kata kalau I..er..er" terus dia menerkam ke arah aku. Aku tersandar dan tersentak. Kepala dia terus ke area konek aku yang dah terstim sangat. Terus dia menarik turun pergelangan getah seluar aku. Tersergamlah batang aku di depan muka Maya."Uiii...besarnya Cik Lan.Now I am sure your wife suka, tapi I pun suka Cik Lan..I nak..." terus tanpa menyambung ayat dia, dia pun terus membuka mulut dia dan memasukkan konek aku ke dalam mulut dia .Aku ni..dahlah terkejut..stim dahlah gilos punya..so aku biarkan aja. Dia mula menyedut batang konek aku. Mula mula slow slow.. kemudian laju dan makin laju.Aku pun mendepankan badan aku dan menerkam tetek Maya. Apa lagi aku pun meramas ramas lah tetek maya.

Sambil dia hisap konek aku, tangan dia lagi satu mula membuka butang baju dia.. Aku pun.. cuba menolong maya. Dia pulak tak lepas lepas menggulum konek aku yang dah keras gila. Sesekali dia menjilat jilat batang aku dan menjilat jilat buah zakar aku.

Elok aja tu, dia berhenti seketika. Dia berdiri di depan aku dengan butang baju dia dah terbuka semuanya, dia terus membongkokkan diri dia..dan terus menanggalkan seluar dia. Uihhhhh!!!! Tak pakai seluar dalam rupanya minah ni.. Batang konek aku dah berdenyut denyut sambil aku pegang konek aku dia mengenepikan pakaian dia.. dan terus kembali menghisap konek aku. Aku pun tersandar.

"mmmmmm....ooooooooo....suck it babe"kata aku mengerang kesedapan. Batang konek aku basah dengar air liur dia..Sesekali terdengar dia menghirup air liur dia yang mengalir keluar dari celah celah bibir dia. "slllllluuurp" sluuuurp" bunyi dia menyedut. Aku memegang kepala dia dan mengikuti rentak kepala dia yang naik turun naik turun menggulum konek aku.

Lepas tu, aku mencapai kembali tetek dia. Aku ramas ramas,,memicit micit putting dia...Aku ni seorang jantan biasa. So dik kerana kesedapan dia menggulum konek aku dengan sedapnya, aku pun mula merasakan air mani aku dah tak tertahan lagi nak keluar..so aku pun .."Maya..I am gonna cum.. Nak keluar air dah ni" kata aku mengerang sambil cuba menahan.

"Tak apa Lan...cum in my mouth now.. I wanna eat your cum.. all of it." I nak air mani you dalam mulut I" kata dia dan dia meneruskan menggulum konek aku. "But, Maya...I want to fuck you bad!" kata aku gelisah.

"Tak apa lan, you cum first now.. dalam mulut I. Nanti...kita mainlah.. I nak kita main lama lama.. I nak rasa konek you dalam cipap I lama lama.. ..come on now Lan.. cum for me.. I nak air mani you lan.. I nak sekarang!" kata Maya.

Aku pun tak terdaya lagi menahan.. dan terus melepaskan air mani aku kedalam mulut Maya. Dia selamba aja meneruskan menhisap konek aku. "aaaaaaaa...oooooooooooo sssssssssssssssssst...mmmmmmm .. ooo..ooo.. aaaaaa..ssssstttt" keluar suara aku menandakan aku sedang khayal kesedapan. Terasa aku dia menyedut aku macam nak kering. Habis air mani aku dia telan ."Lagi lan.. lagi.. cum for me somemore"kata dia sambil melancap konek aku kat mulut dia.

Adalah sedikit lagi air mani aku keluar. Dia jilat semuanya dan aku pun tersandar di kerusi aku. Maya senyum melihat aku. "Lan, konek you ni besar dan sedap sayang, I nak rasa konek you dalam cipap I ok?"tanya maya.
Aku angguk aja. "I nak you cum in my cunt sayang. And did I tell you?I suka kalau you boleh main bontot I sekali. Dah lama I tak rasa stim macam ni" kata Maya.

Aku pun senyum. Aku bergegas ke tandas nak basuh sikit konek aku yang dah lemah longlai seketika.

Maya duduk kat sofa kembali sambil membetulkan rambut dia sikit. "Cepat lan.. I want you bad. I want you to fuck me sekuat hati ok sayang?" kata maya.

Aku pun melajukan langkah aku ke tandas.. Aku tersenyum sorang ......bestnya minah ni... Bersambung di part 2.

Kalau yang minat (perempuan sahaja) kalau boleh yang dah berkahwin kalau umur dah lanjut pun I tak kisah.Janji enjoy. sila email I di lantujuh@yahoo.com .Manalah tahu kita pun boleh bertemu dan enjoy some fun together.Sampai disini part 1.


Nukilan
"lantujuh@yahoo.com"