Imah

Diantara ramai sepupu (perempuan), aku paling minat kat sorang saja, nama dia imah. Aku tak tau lah kalau dia pun suka kat aku sebab kadang kadang bila kami jumpa dia suka duduk dekat aku dan sembang macam macam.

Tu tak kisahlah sebab tak penting. Yang pentingnya dia ni putih orangnya. Rambut dia panjang sampai lepas bahu. Aku memang minat kat perempuan yang rambut panjang, kulit putih, tetek selambak, bontot besar(menonggek sikit) dan paha besar. Ini memang spesifikasi aku.

Ceritanya mula macam ni. Ada cuti panjang aku akan berjalan ke KL rumah sepupu aku ni. Sampai saja aku kat rumah dia, sapa pun tak ada kat rumah. Sudah.......... aku panic, nak tidur mana malam ni. Hari pun dah petang. Ok lah aku decide tunggulah setengah jam lagi kalau dia orang balik. Kejap lepas tu aku nampak sepupu aku nama imah ni balik. Aku tanya dia mana pergi mak bapak dia (pak Cik akulah). Baru aku tau yang dia orang semua pergi ke Johor dua hari lagi baru balik.Jadi aku kata kat imah, tak apalah kalau dia orang tak ada aku nak blahlah, nak cari kawan aku, tapi jauh sikit kat seremban. Imah pun sound aku, suruh tidur di rumah dia pasal dia pun boring tak ada orang. OK lah aku no problem.

Lepas mandi lebeh kurang pukul 8 malam kami pun keluar makan, balik lebih kurang pukul 10 malam . Aku relax tengok TV kat hall, baring atas carpet aja. Kejap tu imah pun duduk sebelah aku, baru lepas salin baju tidur, wanginya badan dia dah tu pulak baju tidur jarang. Aku tiba-tiba stim. Batang aku dah mula nak keras gitu.Tapi aku buat relak aja... sambil sembang. Kepala masa tu dah tak bole pikir lagi, sambil sembang tangan aku mula sentuh sikit macam melawak gitu. Imah pun sambil sembang dok sentuh aku sikit sikit, aku jadi lagi berani maklumlah rumah tu kami berdua saja.

Kejap lepas tu aku sound imah, you ni cantik betul, putih, tetek besar........ i tak tahanlah tengok you, tiba dia jawab, habis kalau dah tak tahan you nak buat apa, otak aku jadi lagi bengong, aku terus start cakap lucah, kalau dapat nak hisap, jilat you habis......... dia tanya lagi .......provoke, jilat kat mana..... aku soung dia, mula i nak hisap lidah you, lepas tu i nak hisap tetek you, lepas tu i nak jilat pantat you.....nak nyonyot bijik you.....masa aku cakap macam tu aku tengok dia macam salah tak kena, mengeliat semacam. Aku tanya dia you tak pernah rasa nak kulum batang ke........dia jawab ada gak............masa tu batang butuh aku dah cukup keras, aku pegang tangan imah ......terus letak kat butuh aku (luar kain) dia tak mengelak terus genggam, nafas dia masa tu pun dah kencang aku tambahlah lagi.

Aku terus tarik dia, peluk, mulut aku terus kucup bibir dia, dia balas kucupan aku. kami mengulum lidah lama, dia hisap lidah aku kuat, aku balas hisapan lidah dia. Tangan aku tak lepas peluang terus meramas tetek dia yang besar. tangan aku besar tapi tak dapat nak genggam habis tetek imah... tetek dia besar, dah lak tu keras. Aku seluk dalam baju tudur imah, tak ada problem sebab baju loose. Aku cari puting dia dan gentel. Aku jadi lagi stim sebab puting dia besar. macam guli. aku terus buka baju dia dan hisap puting tetek. Bila kena saja hisapan aku, terus terjerit, abang.............sedap bang......hisap lama bang. tanpa aku sedar, tangan imah mencapai tangan kiri aku dan di letak kat celah kangkang dia.

Air dia dah meleleh...... basah. Tangan imah terus guide tangan aku untuk cari jalan masuk kedalam baju tidur dia dari bawah. Bila terselak saja baju dia, aku nampak paha dia cukup putih........... lagilah ransangan aku tinggi.... peha dia memang besar dan kejap. Bila tangan aku masuk dalam kain imah dan celah kangkang dia aku dapat rasakan puki dia dah berair betul....bulu taklah berapa lebat sangat dan halus (aku agak saja masa tu) Jari imah terus guide jari aku ke biji kelentit dia. Dia suka aku gentel biji dia. Bila aku gentel biji dia, dia meggeliat, hisap lidah aku lagi kuat sambil bunyi anak kucing manja.

Aku lepaskan mulut aku dari mulut dia dan cakap, imah, i nak jilat puki you, nak masukkan lidah i dalam lubang puki you. Dia pun terus cakap kat aku, kita sama sama, i nak hisap batang you, telur you........kalau ok i nak you pancutkan air dalam mulut i. Dia terus bangun berdiri dan buka baju tidur dia, tak pakai bra dan underwear pun, macam aku juga tak pakai underwear, kain saja. Bila dah bogel semua..........aku tak boleh nak describe body dia....too beautiful........putih betul, celah kangkang pun putih, bulu pantat dia sikit, nipis, biji kelentit dia panjang boleh nampah terkeluar sikit. Aku terus cakap.....sambil bediri nak lepaskan kain aku..... imah, badan you cantik betul......sure i jilat lubang puki you, lubang bontot you.... then dia emmmm saja sambil mata dia tak lepas pandang butuh aku......batang you besar......,first time i tengok kepala besar macam ni.... memang kepala butuh i kembang besar kalau stim.

Aku pun terus pegang imah tegah berdiri. Aku suggest kat dia masuk bilik, dia kata ok. Imah jalan dulu kat depan, dan aku tengok bontat dia cukup putih, kejap licin betul. Aku buka lampu bilik dia, katil dia kemas, wangi bilik dia, aku rasa macam bilik pengantin. Imah sound aku tutup lampu, tapi aku cakap aku suka nak tengok semua sebab dia cantik sangat........dia setuju...a..ah..nati bila you pancut air mani i boleh nampak, sambil naik baring atas katil dia aku sound imah.....i nak pancut dalam lubang puki you.........

Imah terus baring melentang, aku terus jilat kat betis dia, naik ke peha...sampai kat celah kangkang dia aku cium puki dia, imah koyak kangkang dia besar, aku masukkan tangan aku bawah bontot dia, berat sikit nak jongket tinggi tak boleh, anyway aku terus jilat tepi bibir puki imah, imah mengerang kuat jugak. Lidah aku terus jilat kedalam lurah puki dia, jongket biji kelentit dia dengan lidah dan hisap biji. Rasa penuh mulut aku...........imah terus mengerang..... sedap bang....hisap bang jangan berhenti......... bang..... imah nak................ ahhhhhhh.......... tapi aku tak berhenti menyonyot biji dia. Imah mengelepar kuat....... kejap lepas tu aku tengok air putih meleleh dari lurah puki dia..........aku suka bau puki dia campur dengan air mani.

Aku berhenti nyonyot....... imah, you dah climax ke....... a'ah jawab dia...... tak tahan bila you hisap kelentit i....... aku terus pusing suakan butuh aku ke mulut dia, dia cuba buka mulut luas nak hisap batang aku........ susah sikit..... sebab mulut imah kecil...... aku biarkan untuk dia cuba hisap.......finally dia masukkan batang dalam mulut dia............... god...... aku rasa macam nak pancut terus........ control.. tapi meleleh sikit....... nikmatnya.... imah terus jilat... air mani yang meleleh....... masin tapi sedap kata imah.

Lepas tu aku dah tak peduli apa dia nak buat dengan butuh aku. Aku terus jilat lubang puki dia. Aku koyak bibir puki dia yang tebal tapi lembut, dalam lubang puki dia kemerah-merahan..... biji kelentit keras. Aku nampak air mani meleleh keluar dari lubang puki imah, aku terus jilat pantas. Aku keraskan lidah dan terus masukkan kedalam lubang puki imah, bontot imah terangkat angkat melawan tekanan lidah aku kedalam lubang puki dia sambil merengek rengek sedap......... sedap....... jilat lagi bang........ air dia terus meleleh sampai kelubang bontot. Aku terus jilat air dia, ikut sampai ke bontot, aku tarik peha imah arah atas dan kaki imah naik ke atas, lubang puki imah ternganga depan mata aku..... aku terus koyakkan bontot imah yang besar padat dan terus jilat lubang bontot dia. Lama jugak aku usap lubang bontot imah dengan lidah sampai dia mengerang ngerang........ bang tak tahan bang......... imah nak abang fuck imah sekarang..... biji imah gatal, lubang imah nak batang abang............

Aku berhenti jilat puki imah, terus pusing, meniarap atas badan imah yang gempal, terkangkang luas. Perlahan aku hisap puting tetek imah sambil tangan aku guide butuh aku ke arah lubang puki dia. Dengan perlahan aku masukkan butuh aku dalam puki dia..........bang slow sikit, batang abang besar sangat........... koyak lubang imah. Nasib baik air mani imah dah banyak keluar jadi licin sikit luang dia....... bilad dah masuk habis......aku terus benamkan butuh aku dalam puki imah sambil buat pusingan dengan bontot aku.......bontot imah yang lebar pun ikut ayunan aku.... sekejap saja imah peluk badan aku kuat......... mengerang dan terkulai........ batang aku masih dalam puki imah....aku tak tahan imah...... aku terus menyorong tarik butuh aku dalam puki imah........... imah pejam mata rapat dan mulut imah yang kecil ternganga terutama bila aku tarik........ sedap bang............ jangan berhenti....... imah peluk aku lagi sekali kuat sambil kaki dia memeluk kuat badan aku. Aku dah tak tahan... imah i dah nak keluar...... aku terus cabut butuh aku dari puki imah. genggam kuat dan hala ke mulut imah......... terus pancut dalam mulut imah.

Mata imah yang tertutp rapat masa aku kongkek puki dia sekarang terbuka luas sebab imah nak tengok pancutan aku. Lepas pancut aku masukkan semula butuk aku dalam puki imah yang berlendir. Kami terus tertidur berpelukan sampai pagi.

Dua hari dua malam kami berhoneymoon dan tak kurang dari lapan kali aku jolok lubang puki imah dengan lidah, jari dan butuh aku. Kat dapor, bilik air, dalam bilik tidur. Tiga kali aku jolok lubang bontot imah dengan butuh aku, mula-mula sakit lepas itu dia kata sedap. Kami terus main bila berpeluang, dan tidak miss imah mesti minta aku jolok lubang bontot dia. KECANTIKAN DIA MASIH TERSERLAH, SAYANG AKU PADA IMAH TERUS MENEBAL. Ternyata imah kuat seks tapi dia tak mau kawin dengan aku sebab kami sepupu.


Nukilan
"Unknown"