Cinta 3 dimensi

Azizah, Leman dan aku (Bob) adalah 3 orang sahabat karib. Kami bersahabat sejakdi Tingkatan 1 walaupun kami berasal dari kampung yang berlainan. Berkat usaha,kami lulus cemerlang di dalam peperiksaan SPM yang kemudiannya menjadi puncaperpisahan kerana masing-masing membawa haluan meneruskan study bagimencapai cita-cita masing-masing. Azizah adalah gadis peranakan Bugis dan cina. Matanya bulat bundar berambut ikal mencecah ke bahu dan padan dengan wajahnya yang berbentuk bujur sirih sertadihias dengan lesung pipit menambah seri ayunya pabila tersenyum. Denganketinggian lebih kurang 5 kaki 4 inci dan berkulit kuning langsat serta berat badansecukupnya menjadikan Azizah tampak begitu ayu dan menarik sekali. Aku dan Leman oleh dikatakan hampir sama.

Kami adalah pemuda yang dikurniakandengan susuk tubuh yang agak sasa dan tinggi lampai. Penglibatan kami di dalamsukan telah menjadikan kami tampak pantas dan sihat serta segak bila mengenakanpakaian walaupun kami tidak dikurniakan dengan rupa paras yang tampan. Walaupun terpisah selepas SPM sebenarnya kami masih terus berhubungan melalui surat ataupun telefon. Antara aku dan Leman sebenarnya menaruh perasaanterhadap Azizah. Begitu juga Azizah yang mempunyai perasaan cinta terhadap salahseorang dari kami dan ada perasaan sayang dan kasihan dengan yang satu lagi.Namun begitu persahabatan kami berjalan terus sehinggalah masing-masingbergelar graduan. Azizah dan Leman kemudiannya bertugas sebagai guru yang secara kebetulandiarahkan bertugas di bandar yang sama sementara aku berjaya menjawat jawatandi sektor swasta. Azizah dan Leman ditakdirkan menjadi pasangan suami isteri. Akumenjadi pengapit leman semasa perkahwinan mereka walaupun hatiku luka kecewakerana tewas di dalam perebutan cinta.

Dalam diam-diam telah 4 tahun kami menceburi bidang kerjaya masing-masing. Kini aku tinggal di bandar M, menyewa sebuah rumah teres 3 bilik yang aku kongsidengan seorang teman sekerja. Hari itu, pulang dari kerja, seperti selalunya aku melihat peti surat. Terdapat beberapa surat di situ dan sekeping PosKad yang gayatulisannya masih ku cam. Dan memang benar, poskad dari Azizah. Aku tersenyummembacanya kerana telah setahun lebih kami terputus hubungan. Azizahmencatatkan No. Tel. nya dan meminta aku menghubunginya kerana ada sesuatuyang ingin dibincangkan serta rindukan sahabat. Begitu catatan Azizah. Bagai mendapat semangat, Aku terus membuat panggilan tetapi tidak berjawab."Belum balik bertugas agaknya" aku cuba memujuk, tapi terus resah maklumterkenang orang yang pernah menjadi pujaan. Malam itu, lebih kurang jam 9.00 malam dengan perasaan sedikit resah akumenghubungi Azizah....Alhamdulillah kerana ada nada panggilan dan aku sangatberharap Azizah lah yang menjawab dan bukannya Leman. "Hello .....Assalamualaikum" Aku mendengar suara lembut menjawab panggilan.

Akusedikit gugup dan terdiam sebentar.
"Waalaikum Salam.....Itu Cik Azizah ker" Aku menjawab dan bertanyakan orang di sana ingin kepastian. "Akulah nie....Bob" Aku mengenalkan diri dengan nada yang agak riang. "Haaaaa aku baru nak teka... suara kau tak berubahlah Bob" Azizah menyambungdengan gelak gaya biasanya. Ceria sungguh Azizah. Kami berborak agak lama terutama mengenai kesah-kesah lama. Namun begituAzizah keberatan untuk menceritakan perihal suaminya Leman sebaliknya memintaaku datang ke rumahnya. "Aku ingin sangat nak jumpa kau Bob.... datanglah ke rumah... pintu rumah akusentiasa terbuka untuk seorang sahabat" begitu kata Azizah dengan nada yangmanja, macam dahulu juga yang membuatkan aku terimbau kenangan silam. "Assalamualaikum.... Hello.... Cik Zizah" Aku memberi salam dengan nada suarayang agak kuat setibanya aku ke rumah Azizah. "Mualaikumsalam" ...Suara menyahut dari dalam yang sangat ku kenal diiringi bunyi tapak kaki berlari-lari anak menuju ke pintu.

Pantas daun pintu dibuka.......... "Haaaaaa... Bob". Azizah berteriak kecil sambil menghulurkan tangan inginbersalam. Lama tangan ku digenggamnya sambil matanya tepat memandangkutidak berkelip. Kami lama begitu dan tetiba Azizah mara memelukku sambilmerebahkan kepalanya ke dadaku. Aku kaku, kaget dengan perlakuan Azizah. "Maaf Bob....Sebenarnya aku terlalu rindukan kau". Azizah mula menjauhkan diri dan mengajakku masuk ke rumahnya. "Leman mana" ........tanyaku ringkas. "Masuklah dulu..... ada Leman ada kat dalam sana" Jawab Azizah sambil bergegaske dalam. Aku memilih di suatu sudut sofa dan menghenyakkan punggung ku ke situ sambilmemerhatikan rumah Azizah yang pada pandangan begitu cantik terurus rapi.Diruang dinding aku dapat menatap gambar mereka berdua saat mula berkahwindan ketinggalan gambar kami bertiga di masa lalu.

Aku senyum sendirian melihat gambar-gambar itu yang penuh nostalgia. Azizah muncul lagi dengan membawa minuman dan sedikit kueh. "Bob.... minumlah....tu ada kueh Zizah buat sendiri tapi tak taulah rasanya.. maklumZizah bukannya pandai sangat masak" Azizah memulakan perbualan sambil menuangkan minuman. Selepas itu Azizah mengambil tempat duduk dekat rapat di sebelah kananku di sofayang sama.
"Bob kau tidurlah di sini malam ni" boleh teman aku beborak.....Kau ambil cuti kan".Azizah bersahaja membuat cadangan. Sambil itu Azizah memegang tanganku. Keduatelapak tangannya digenggam kemas di situ dan tanpa malu diciumnya tangankubagai seorang isteri mohon izin. Aku kebingungan tapi membiarkan sahaja perlakuan Azizah yang agak lama. Akumerasa tanganku basah lalu ku beranikan diri mendongakkan kepala Azizah danjelas sekali Azizah menangis hiba dan tersedu sedan. Mungkin ada sesuatu yangterpendam di hati Azizah. Dia bagaikan mahu bercerita tapi agaknya lidahnya kelu.

Azizah hanya menggelengkan kepala lalu terus merebahkan kepalanya ke pehakupula menyebabkan seluar dibasahi air mata Azizah. "Sudahlah Zi, bawaklah bersabar". Aku cuba menenangkan Azizah sambil tangankiriku membelai lembut rambut Azizah. "Kita ni berkawan rapat dah macam adik beradik... kalau kau ada masalahceritakanlah... mana tahu aku boleh membantu"... kataku lagi cuba memujukAzizah. Azizah bangkit mendongakkan kepalanya memandang tepat ke anak mataku. Namuntiada apa yang diucapkan. Aku yang agak bingung memegang kedua bahu Azizahdan menggoyangkannya perlahan untuk menyedarkan Azizah. Tiba-tiba Azizah merangkul tengkuk ku, Pipi kanannya dilekapkan ke pipi kananku.Rangkulannya erat dan rapat.

Aku kehairanan tapi merasakan lembutnya pipi Azizahdan dadaku terasa ketulan daging yang membonjol yang kini menerjah bagai mencucuk dadaku. "Zi apa sebenarnya yang terjadi"...Aku memecah kesunyian sambil kedua tangankuberani memainkan peranan yang kirinya mengusap-usap rambut Azizah sementarayang kanan menggosok-gosok belakang Azizah. "Bob.. Azizah sebenarnya merana Bob"....Terdengar suatu suara yang datangmenuju ke arah kami. Aku dan Azizah segera melepaskan pelukan dan Azizah pantas meninggalkan melurumasuk ke dalam bilik. "Leman"......hanya itu yang keluar dari mulutku bila ternampak sesusuk tubuh kurusdatang ke arahku berkerusi roda. Sepantas kilat aku menuju ke arahnya menghulurkan salam dan memeluknya danmenolak kerusi roda yang menampung Leman ke arah ruang tamu. "Azizah isteri Aku... Azizah juga kawan kita".....Kata-kata itu keluar dari mulut lemandengan nada yang sayu. "Aku ditimpa musibah... Aku lumpuh.. segalanya musnah" Leman terus bercakapsambil tangannya menyapu sedikit air jernih yang tergenang di kelopak matanya.

"Bahagiaku hanya sebulan... Aku kemalangan Bob".... Leman menyambung lagi sedih dan pilu suaranya.
"Lihatlah aku Bob... Aku yakin Azizah terseksa, menderita, merana Bob"..... Suaraleman terputus-putus sambil memalingkan muka menyembunyikan kesedihan. Aku hanya mendiamkan diri mendengar Leman bercerita. Di benak hatiku timbul perasaan kasihan yang amat sangat. Keadaan Leman sangat menyedihkan. Lemantak segagah dulu. Tiada lagi tubuh perkasa seorang ahli sukan. "Bob, kau tidurlah di sini.. aku benarkan kau tidur bersama Azizah... Bantulah akuBob.. tolong kau lepaskan kedahagaan Azizah", Leman bersuara lemah sambilberlalu tanpa menunggu jawapanku. Jam dinding menunjukkan kurang 5 minit ke pukul sepuluh. Aku duduk santai di ruang tamu sambil menonton TV. Azizah datang dari arah dapur membawa minumandan sedikit juadah. "Minumlah Bob.....tu Zi buatkan air kopi tongkat Ali"...Azizah mempelawaku sambil menuangkan minuman ke dalam cawan.

"Ini pula roti bakar, Zi dah sapukan dengan madu, tentu sedap nih Bob", Azizahdengan gaya manja menunjuk ke arah 4 keping roti bakar yang sebenarnya memangmenjadi kegemaranku. "Engkau nih Zi masih tak lupa fevorit Aku. Tapi aku suka roti bakar dengan kejubukan dengan madu", Aku berseloroh sambil ketawa kecil dan Azizah juga ketawa menimbulkan suasana riang sepertimana kita bertiga dahulu. "Zi.. kata awak dahaga.. marilah minum sama"....Aku mengusik nakal mempelawaAzizah. Azizah beralih tempat duduk di sebelahku sambil jarinya pantas mencubit pehaku. "Aduh" Aku menjerit kecil sambil tergelak. "Haiiiii.. tak habis-habis perangai suka mencubit kau nih yer Zi... teruklah anakmurid kau"... Aku memperli Azizah yang tampaknya riang malam itu. "Orang ni memangnya dahaga... Siapalah yang sudi menghulur air pembasahtekak"....Azizah berkata sambil melontarkan jelingan manja kepadaku.

Aku meneguk Kopi O Tongkat Ali..... Terasa pahit pula. "Jauh-jauh aku datang Zi...... takkan lah Kopi O kosong yang kau sajikan" Akumengusik Azizah yang tak sudah-sudah memandang aku. "Sorrylah Bob.. Zi terlupa nak beli susu... dah tu nak perahkan susu Zi nih tak pulakbersusu" Azizah selamba menjawab usikan ku. "Tapi tak apalah Bob... Zi sedia berikan apam balik Zi.. Itu pun kalau Bob sudi"sambung Azizah sambil mukanya ditundukkan..malu. "Bob takutlah Zi... Bob tak pernah makan apam balik haram, Bob takut.. Bob ingatpesan mak ayah", Aku menjawab perlahan kerana maklum kiasan Azizah.
"Iyalah tu, Zi Faham.. Bob orang baik-baik.. Anak Pak Imam.. Kan gitu"... JawabAzizah bagai memperli dan terus berjalan masuk ke biliknya meninggalkan aku sendirian. Aku terus duduk di ruang tamu menonton TV tetapi tidak memberi sepenuhperhatian. Fikiranku melayang-layang memikirkan gejolak hidup kedua sahabatkuini. Kasihan sungguh kepada mereka.

Aku menyandarkan kepalaku di Sofa dandalam masa sekejap sahaja sudah terlelap maklum badanku letih jauh memanduuntuk datang ke rumah Azizah. Dalam keadaan tidur-tidur ayam hidungku menangkap bauan harum yang semerbak.Aku mencari datangnya haruman itu dan mataku terbeliak besar memandangsesusuk tubuh mongel hanya berpijama tipis yang dalam suasana terang begitudapat dilihat seluruh tubuhnya.. Mataku tertumpu padu kepada Azizah yang sedangberdiri dengan rambutnya terurai kemas ke paras bahu seperti di zamanpersekolahan dahulu. Aku pasti Azizah tidak mengenakan seluar dalam dan branya pada ketika itu keranamataku jelas dapat melihat kedua mahkota milik Azizah itu di sebalik Pijamamalamnya yang tipis. Azizah mara mengatur langkah ke arahku sambil melontarkansenyum menggoda. Wajahnya yang telah siap disolek rapi menyerlahkan lagi seriayu. Tampak manis dan cantik sekali. "Boooob". Azizah menyapaku.

Aku masih diam terpesona tidak menjawab dan membiarkan sahaja Azizah duduk dilantai mengadapku dan kepalanya diletak di peha kiriku menjadikan badannyaberkedudukan di antara dua pehaku. "Bob.. Bob tahu kan Zi suka makan aiskrim Cornetto".... Azizah bersuara manjasambil tangan kirinya mengusap-usap peha kananku. "Aha.. Iyaaaa" Aku menjawab ringkas sambil memerhatikan tangan kiri Azizah terusmerayap di peha kananku dan menjangkau lebih jauh sehingga ke bawah pusat dibonggolan kain pelikat yang ku pakai. "Bob datang ni tak bawakan Zi Aiskrim Cornetto tu ke Bob". Suara Azizahkedengaran halus merengek sambil tangannya terus berani menjelajah ke kawasansekitarnya dan menjamah batang kejantananku yang tersembunyi di sebalik kain.

Aku merasakan hangat..dan napasku bagai tak terurus perjalanannya, nafsu ku mulaberghairah merasai sesuatu yang tak pernah ku rasa. Sentuhan tangan Azizah begitulembut dan haruman yang dipakainya begitu menggoda perasaanku. Akumemejamkan mata menahan perasaanku yang bergejolak dan di sebalik kainbatikku aku tahu batang kejantananku telah membesar tumbuh akibat dirangsangoleh Azizah. "Bob... Boleh Zi tengok Cornetto Bob" suara Zi halus sambil mendongak merenungkumeminta kepastian. Aku tidak bersuara tetapi menganggukkan kepala melayan perasaan keenakangenggaman dan usapan Azizah terhadap batang Cornetto ku. Azizah terus sahajamelurutkan seluar dalamku yang bewarna putih. Aku memberi bantuan dengan mengangkat punggungku memudahkan Azizah melurut seluar dalamku bersekalidengan kainku yang sejak tadi telah diuraikan simpulannya oleh Azizah. Aku memejamkan mata malu. Cornetto ku tegak hampir 90 darjah, tegang, besarmembengkak dan gagah berdiri tanpa bantuan. "Wow Bob... Cornetto kau hebat... Ni yang Zi suka, tentu lazat" Kata Azizah sambil jari jemarinya menggenggam, meramas dan mengurut seluruh Cornetto ku. "Shh... , uuuhhhh"... ..

Aku mendengus menahan rasa nikmat yang amat sangat bila telapak tangan halus Azizah diletakkan di atas kepala Cornetto ku dan rasanyabertambah lagi bila Azizah bijak mengusap dan bermain-main di sekitar situ. "Kenapa Bob, Nanti Zi bagi resepi lain ....Lagi sedap.. Bob nak tak" Azizah bersuaramemandangku seperti bertanya. "Ziiiiiiiii.....Bob tak tahan ni.....janganlah buat Bob macam ni" Aku pura-pura inginmenolak tetapi hatiku bagai tak sabar menunggu tindakan Zi seterusnya. Azizah memegang kemas pangkal Cornetto sambil wajahnya ku lihat mula rapat dan seterusnya Azizah menjulurkan lidahnya menjilat Cornetto.

Habis bahagian kepalabatang dan pangkal Cornetto ku dijilatnya. Cornetto merasa berdenyut kuat bilaAzizah memasukan Cornetto ke dalam mulutnya. "Seedapnya Ziiiiiiiii... Aahh.... Sseerr" aku mengerang sambil mengeliat tak tentuarah nikmat sedap dan terasa ada sesuatu yang akan keluar. "Croooot.Cooooot" Aku menyemburkan air mani yang tak lagi dapat ku tahanwalaupun di kala itu Cornetto masih berada di mulut Azizah. Ku kira tiga kalisemburan kuat ku lakukan membuatkan mulut Azizah bersememeh dengan air putihpekat. "Ehmmmmm masin Bob... Sedapnya air Cornetto Bob... masih fresh lagi nih" Azizahmengusikku sambil tangannya mencapai seluar dalam ku yang tadi tergeletak di lantai lalu membersihkan mulutnya dan juga mengelap Cornetto. Suasana sepi seketika. Tiada suara antara kami namun Azizah terus memainkanbibir mulutnya di Cornetto sehinggakan Cornetto kembali mencanak gagah. Azizahsenyum melihat Cornetto kembali bertenaga. Aku seperti diserapi tenaga baru, bahang panas membara penuh nafsu dan penuhkeinginan. Azizah ku lihat sangat memberahikan.

Aku bangun berdiri dan jugamenarik Azizah berdiri sama. Azizah ku cium dan jilat di seluruh bahagian wajahnya. Azizah menggelinjangmelentuk liuk dalam pelukan ku malah dia juga merangkulku rapat menyerah danmemberi bantuan. Tak cukup dengan itu aku seperti kerasukan pula. Baju T kusegera ku tanggalkan dan dengan lagak rakus aku menyentap pijama malam Azizah.Kini dua tubuh telah sama-sama tanpa seurat benang. Aku terus sahaja mendekati Azizah dan menuntunnya duduk di atas Sofa mengambil posisiku tadi. Dua bukit berapit Azizah dengan putingnya yang telah keras ku gentel
dan ku ramas. Dua bukit berapitnya yang sederhana besar nampak cantik menghiasi dada Azizah habis ku ramas, cium dan nyonyot putingnya. Azizah menggeliat, geliat mengejangkan badan sambil mulutnya mengerangkesedapan. Aku meneruskan lagi aksi seluruh tubuh Azizah ke jelajahi dan akhirnyawajahku ku sembamkan ke kawasan larangan mahkota Azizah.

Kangkangnya kukuak dan ku raba. Terasa bahagian lurah mahkotanya telah becak dek cairan yangkeluar dari dalam. Tiada lagi perasaan geli.... Bau cairan dari mahkota Azizahbagaikan merangsangku. Lidah ku julurkan ke bibir mahkota Azizah dan ku permain-mainkannya. Kekadang aku menggigit sayang bibir mahkota itu dan Azizahmerentap-rentap rambutku agaknya merasai nikmat teramat sangat. "Booobbb... Fuck me please.. I cant stand any longer, Bob please Bob, Aaahh"Azizah mengeluarkan suara rengekan. Aku tidak menghiraukan Azizah tetapi terus beraksi dan lidahku ku julurkan kedalam ruang mahkota Azizah di mana lidahku tersentuh dengan sesuatu yangmenyentil di situ. Benda itu ku sentuh dan ku tonjol-tonjol dengan lidahku membuatAzizah bagai tidak dapat mengawal diri lagi lalu menarik kepalaku.

Azizah mengucup bibirku dan kemudiannya menyuruh aku duduk sebagaimana posisiku tadi di atasSofa. "Sorry Bob.. Zi tak tahan lagi.. I have to fuck U" Azizah memberitahu sambilmembetulkan dudukku yang benar-benar berada di tengah Sofa yang muatmenampung tiga orang. Azizah meminta aku meletakkan punggung ke hadapansedikit menjadikan tubuhku semacam sedikit condong berbaring dan dengannyaCornetto tampak lebih tegak, gagah dan perkasa. Azizah kemudiannya naik ke atas sofa dan seakan mencangkung di atasku. Sebelahtangannya berada berhampiran leherku di sofa manakala tangannya yang satu lagi memegang Cornetto agar terarah betul-betul di muka pintu gerbang mahkotalarangannya. Dengan satu henjutan perlahan oleh Azizah Kepala Cornetto hilang diantara dua rekah, Dan seterusnya hampir semuanya tidak kelihatan. Azizah terusberaksi turun naik seperti ketika bermain jongkang jongket semasa di sekolah. "Uuuhh Ahhh.. Shhhhhh Seeeedapnya Bob.. Bestlah Cornetto U ni... , Big long anddelicious" Kata Azizah sambil henjutannya bertambah laju.

Aku juga merasa nikmat yang tak pernah ku bayangkan. Cornetto bagai dikemut-kemut dan terasa bagai berketar menggerudi lubang mahkota Azizah.. Malam itu di ruang tamu rumah Azizah.. Aku dan Azizah melakonkan berbagai aksibabak Asmara sebanyak empat pusingan sehingga kami keletihan dan tidurberpelukan di situ juga. Seingat aku ketiga lubang Azizah digunapakai. Mulut, pukidan dubur Azizah semuanya merasai kehebatan Cornetto yang sebenarnya itulahpertama kali bertarung di medan juang. Esoknya aku terpaksa pulang untuk bertugas walaupun hatiku berat untukmeninggalkan Azizah. Aku tak dapat melupakan kesedapan Apam balik Azizah yangsebenarnya telah meragut terunaku. Selesai minum aku minta izin untuk pulang.

"Terima kasih Bob"...... Leman berkata kepadaku. "Kau telah membantu aku Bob dan Azizah tentu hilang dahaganya buat seketika"Tambah Leman lagi. "Aku menyaksikan segala lakonan kamu berdua tadi malam" dan " Aku telahmerakamkannya" Leman memberitahuku sambil menunjukkan pita rakaman.