Sepupuku June

Hai kengkawan sumer!!!, aku Val dari rembau,amacam cerite aku bertajuk ANA aritu?best tak?.Arini aku nak citer lagi pengalaman aku.ceritenyer gini............


Situasi 1

Pade cuti bulan lepas,sepupu aku datang kerumah aku untuk bercuti.Sepupu akuni sorang laki sorang pompuan (yang pompuan ni name die JUNE).die orang ni adik-beradik.Aku nak citer pengalaman aku ngan pompuan ni.


Situasi 2

Pade satu ari aku ditinggalkan oleh keluarge aku dengan sepupu aku yang due ekortu.Mase kene tinggal tu aku boring sesangat jadi aku buka VCD blue kat pc aku ni.aku kecikkan Volume die (maseni sepupu aku yang lelaki tu tengah membute).Tengah aku menonton tu tanpa aku sedari sepupu aku yang June ni meninjau aku yang tengah masyuk dek adegan dalam VCD tu,di sergah nyer aku lansung mati nafsu aku dibuatnyer,dalam terkejut tu aku merabe-rabe plak PC aku ni nak bagi padamkan program tapi sepupu akuni sempat tarik tangan aku memberi amaran agaknyer supaya jangan tutup plaktu.jadi aku pon tak jadi tutup plak.die tanyer kat aku apasal gelabah...relaxxx lah,,,,,,.Die kate kat aku yang diepon dah lame ngidam nak tengok citer macamtu (aku ingat orang yang mengandung aje yang pandai ngidam).jadi aku pon biarkan dier bersama aku menonton VCD tu.Sambil menonton bersame,aku taksudah-sudah memandang kat die.aku tengok die biaseje sedangkan aku tengah nazak menahan nafsu aku,puas aku mengcover bousky aku yang tengah keras macam batu tu dari terjojol,nampak kesan bousky aku dari luar seluar track yang aku pakai (kebetulan aku tak pakai spenda). pastu June pindah tempat duduk, die duduk kat sebelah aku.aku tengok die sekarang macam tersesak-sekat agaknyer menahan nafsu yang telah menguasai pikiran.jadi aku pon cube melabe-labe tangan nyer,nampaknyer die bagi respon dengan meramas jari-jari kasar aku (aku rase sepupu akuni akan menjadi kepunyaanku masa itu). jadi aku cube mencium bibirnye yang lembut dan die membalas ciuman aku dengan freshkiss.sesambil tangan aku meramas dadanyer yang membonjol dan die mengeluh aaaraaakkkkhh.....aku pon mengendongnyer kebilik aku sebeb aku takut sepupu aku yang lelaki tu menyedari perbuatan kami.


Situasi 3

Aku baringkannyer di atas katil dan mengkunci pintu.aku kembali kepadanyer dan meneruskan ciuman yang menggairahkan kedua-due belah pihak.mulut aku takreti diam,dari mulut pergi ke leher ,singgah pule ke telinga dan menhisapnyer.June Mengerang lazat,sesambiltu tangan june meramas-ramas Bousky aku yang tengah koreh bobonar dan sebelah tangan nyer cube membuka bajuku.aku membantunyer membuka bajuku dan seluarku.sekarang aku tinggal seluar dalam yang bewarna hitam (warna kegemaran aku) aku tengok seluar dalam aku dah basah melencun dek air mazi. (banyak jugak air mazi aku) lalu June terus membuka seluar dalam ku dan mengurut bousky aku yang tengah stim bebenartu.June menjilat kepale bousky aku yang besar seumpama cendawan busut yang sugar-bugar.Aaaarrrkkhhh.....Kuuullom.... jiiilaatt......iiisaappp...ssseeedd daaapppnyyeerr ..juuneeeee.aku mengerang menahan asakan june.die menjilat bousky aku sampai bekilat seumpama cermin yang menyinar.aku cube menahan airku dari keluar dengan menarik nafas panjang-panjang.aku kate pade nyer"i..dahh...nannkk..keluar...aaaarrrkk.June dengar aku kate begitu lalu June terus menjilat bousky aku dengan lajunye hingga aku dah takleh tahan lagi dan aku terus pancut air aku kat dalam mulut die.


Situasi 4

Lepastu,june jilat bousky aku hingga habis air aku.sambil die kulom-mengulomtu nafsu aku datang balik dan bousky aku jadi keras semula.lalu aku kate pade nyer yang aku nak rase die punyer pulak.Die pon Membuka seluar dan bajunyer dan sekaligus membuka bra dan pantiesnye sambilku lihat matanyer yang kuyu menahan nafsu.lalu aku baringkan die keatas katil dan aku menkang-kangkan kaki nye untuk memudahkan aku menjilat,,,,,menisap....menhidu...dan macam-macam yang boleh membuatkan die meraong bak kene tusuk besi panas.aku jilat tepi bibir pantatnyer dan aku dengar die meraung...aahhh...jilat lagi vallll....sedappnyerr...uhhhh...eesssshhh...eeeehhmmm!!!!!.Tangan aku meramas-ramas teteknyer yang kian mengeras itu.Cccceeppaattt valll...iii daaahhh...taaakkk taahannnnnniii.ccepat masukkk..kan uu punyerrr.aku taknak masukkan bousky aku kat dalam telaga die dulu sebab aku tengah asyik menjilat pussy June. (Bulu JUNE tak lebat sangat,mudahla aku menjalankan kerje) selepas aku puas menjilat,tibalah masanyer aku merasa telaga JUNE yang PANAS membakartu.Aku menggeselkan bousky aku kat kelentit die.Aaaarkkkhh...Valll...i.. dahh nakkkk kkeeluuarr..aaarrkk.Lepastu aku rasa banyak air melimpah kat kepala bousky aku. (JUNE klimax pertama kali) Lalu tanpa melengahkan mase aku tekan bousky aku masuk kedalam pussy nyer,memula kepale yang masuk dan aku tekan kagi,masuk setengah,aku tekan lagi dan masuk sampai habis.aku lihat JUNE tersentak apabila aku membuat terjahan yang terakhir (agaknye terkejut apabila merase bousky aku yang 5 inci setengah tu masuk lam pussy die) ketat betul pussy die aku rase.tapi dengan adenyer air JUNE tadi mudahlah kerje aku untuk membuat acara sorong tarik.sesambil tu jari aku menggentel_gentel kelentit JUNE nak bagi june puas lagi.sesambiltu acara sorong tarik masih berlaku hingga aku terasa aku nak buat pancutan yang kali ke 2.aku tanyer die..arrrkkhh juneee ..nakk...simbahhh..katt manenii...uhhh....die menolak tubuh aku sampai bousky aku keluar dari telaga hangatnyer dan memasukkan bousky aky kedalam mulutnyer.aku tak tahan dan terus memancutkan air mani aku ke dalam mulutnyer.aku puas-sepuasnyer.(sejak aritu baru aku tau yang sepupu akuni dah pernah main sebab takde darah dara yang keluar)

sesape yang bace ceriteni tolong bagi komen ke ,ape ke kat aku. Email aku kat:-aar1076@tm.net.my/Pyantaker@yahoo.com/pyant@mailcity.com/mysrety316@ema il.com

OK BYE