Erma Janda Gatal

Hi... bertemu kita di MelayuBoleh.. Aku nak ceritakan kisah benar yang baru saja aku lalui tempoh hari.. kira-kira minggu lepas, 19 Mac 2001.

Waktu tu aku kat Taman Melati, main bola friendly match. Masa tu agak hujan sikit.. dan padang becak dan kotor. Dan kebetulan masa kat situ.. ada laaa dua tiga orang awek lepak kat bangku bawah seating berbumbung... aku tengah pakai kasut masa tu... Aku pun saja la ayat... (pada mulanya takde niat nak pasang perangkap... )

"Nak tengok abang main bola ker?"

Awek tu menjawab...

"Takdelaa saja turuun boring duduk kat rumah!"

Hmm tak kisahlaaa.. aawek tu tak la cun sangat.. ok biasa jer.. tapi seksi la jugak.. tu yang meruntun jiwa tuh... So macam biasa aku pun main la bola.. sesekali tu tayang gak skill kat depan awek tuh.. ceh wah... nak berlagak la pulak... Pedulik ahapa aku kaann...

Nak dipendekkan cerita.. habislah pulak game tu... Geng aku menang besar... aku la heronya.. striker beeebbbb... 4 gol berbalas 0 aku score 3 bangga giler aku, depan awek pulak tu. Aku pun dengan kotoor-kotor di baju dan badan pun pergi la kat wek tu... dengan sengih yang menyeringai aku pun menyapa kat awek tu...

"Tinggal kat mana?" Di pun menjawab...

"Kat belakang ni haa... rumah bujang jer.."

Dalam hati aku.. hmm rumah bujang... anak dara ler ni... baiikkk punyer... bagus gak buat sup.... sedap menjilat hehehe.. kegatalan aku mula naik... stim pulak tengok dia dalam keadaan seksi meksi... Dia tanya aku..

"Basah kotor ni.. tak nak cuci ker?"

" Nak cuci kat mana? Ada tempat cuci ke?"

"Sini takde.. tapi kalau nak cuci kat rumah saya pun boleh..."

Terkedu aku dengar... terdiam kejap.. fikir kejap.. tapi takpe laa.. nak cuci jer bukannya buat apa2 pun... hehehe.. niat nak pasang perangkap tu takde lagi... tapi kalau dah rezeki takkan nak tolak... rugi laaaa.... Aku pun ikutlah dia balik rumah.... Masuk je dalam rumah.. fulamak.. rumah dia bersih.. cantik.. segan aku nak masuk dengan kotor2 begini. Rumah dia rumah apartment... 3 bilik 2 bilik air...

"Masuk je la bang... takpe... bukannya ada orang..."

Waktu tu dah senja dah.. gelap.. segan gak aku takde orang tapi takpe laa takkan nak balik kotor camni kan? Dia pun suakan tuala kat aku... ceh.. tuala dia tak la besar sangat.. muat-muat jer.. nak kasi aku nampak seksi jugak ker... tak kisah.. aku belasah jer... masuk bilik... terlupa nak tutup pintu...

Aku pun tanggal semua pakaian... bogel kejap sebelum capai tuala nak tutup bahagian yang perlu... Aku terperasan bayangan orang tengah perhatikan aku... aku nampak gak kat cermin... aku rasa si Ema ni intai aku... tapi aku rasa perasaan aku jer masa tu... Keluar saja dari bilik aku tengok dia sengih menyeringai macam clown... apehal lak? takpe laa.. aku terus masuk bilik air mandi lama-lama adalaaaa agak-agak setengah jam...

Keluar dari bilik air.. aku terus menghala ke bilik tadi... Sebelum masuk tengok dia kat depan ruang tamu... pakai tuala.. berkemban... Mak oi.. seksi habis.. lagi seksi.. siot betul... Tergoda aku dibuatnya... Aku rasa memang macam nak serbu dia.. nak romen dia.. tapi hati aku kata sabar... dahlaa orang bagi tunmpang bersihkan diri, pastu nak buat hal pulak...

"Aik.. seksinya... baru nak mandi ker.. "

"Taak.. baru je sudah..."

Aku mula naik gatal..

"Kenapa tak salin baju.. kang abang londehkan tuala Ema kang"

"Elee.. kalau abang londeh towel Ema, towel abang tu tak londehkan ker?"

Aku dah mula stim dengar dia respon baik...

"Meh sini abang nak londehkan.."

"Kalau nak.. marila sini cuba"
Aku pun terus pergi kat dia.. tarik towel dia... Dia pulak tarik towel aku...

"Kenapa abang lambat sangat respon?"

"Ema tak tahan sangat ker?"

"Hmmm..."

Aku pun terus kucup bibir dia, dan dia terus balas... Kami sama-sama hanyut. Body dia fulamak toksah cakap... potongan model beb... Terliur tengok... Aku teruskan ciuman mesra dan romantik aku tu. Dia peluk aku... kami geselkan kemaluan kami... dia dah stim..

"Ahh.. bang... "

Aku teruskan ciuman aku ke seluruh badan dia. Sampai ke puki dia aku jilat sikit-sikit.. bulu dia sikti jer.. tu yang sedap menjilat tu.

"Abaaaanngg... aaahhh" Dia dah mula mengerang...

Agak lama jugak aku menjilat.. sampaikan dia dah tak tahan dan terus nak kulum batang aku. Kami pun buat la posisi 69. Sedap jugak dia kulum batang aku.

"Aaahh... isap kuat sikit..."

"Baanngg.. mainkan lidah tu kuat sikti bang.. Ema tak tahan ni"

"Ema nak fuck tak"

"Lagi cepat lagi bagus bang"

Aku pun tukar posisi... kangkangkan kaki dia.. suakan batang aku... tak kecik tak besar.. normal asian size.. 6" kekadang 6-1/2 ".

"Baannggg" TUP... aku jolok masuk... senangnyaa....

"Aik biasa buat ker?"

Dia senyum simpul..

"Saya ni janda bang.."

Aku senyum... Peduli apa aku.. barang pun masik okay... senang masuk memang la.. ketat tu ada la sikit.. sedap tu tak terkira laa...

"Abang... jangan pancut dalam yee.."

"Takpe.. jangan risau ..dengan syarat.."

"Apa dia?"

"Abang nak pancutkan dalam mulut Ema.. Ema kena telan semua"

"Orait. takde haall"

Akupun apalagi.. terus la mendayuung....

"Aaahhh...!" Ema mengerang tak tentu hala... menjerit kuat... sampai aku pun risau dia sakit.. tapi dia ni cekap. Pegang peluk pinggang aku kuat-kuat! Tak boleh la nak lari... terpaksa la aku terus menjolok dalam-dalam. Dan aku bagaikan terasa sehingga terkena dinding faraj dia.. Sedap tak teer kira la masa tu...

Lama jugak kitorang main.. tukar posisi... main agak dalam masa 20 minit.. Masa tu masing2 dah nak kejang.. dah rasa nak klimaks.. Ema dah sound aku..

"Baanngg.. aahh... tak tahan.. laju lagi bang.."

Aku pun standby nak pancut..

"Abang nak keluar ni.. Ema standby ye" terketar-ketar suara aku cakap kat dia Ema terus nganga mulut dia luas-luas... Aku pulak dah nak terpancut sangat-sangat.

Aku terus tarik batang aku... masuk kat mulut dia.. goncang dengan tangan... Ema pegang pulak dengan tangan dia.. aku dan tak tahan sangat... cuuutt.. crruuttt... cruuttt...

"Aaahhhhhhh.. Aaarrgghhh!!!" Dengan segera dan sepenuh kederat aku memancutkan semua air mani aku ke dalam mulut dia... Bagaikan gunung berapi..

Aku pun terkulai layu... mulut dia masih lagi mengulum batang aku... menghisap dan menjilat.. aku kira dia ni tak puas lagi...

"Tak puas lagi ke Ema...?"

"Ema puas main.. tapi tak puas minum air mani abang..."

"Hm... sikit sangat ker.."

"Tak laaa banyak.. tapi sedap pulak rasa.. "

"Kita rileks kejap... nanti kita main lagi nak tak?"

"Eeee Mestilaaaa naakk.. bestnyaa abang ni.. Aabng tidur sini malam ni okay"

"Orait jer.. takde hal... tapi apa kata kengkawan Ema nanti"

"Alaa diorang tu takde hal laa.. kekadang diorang tu bawak jantan balik gak.. kejap orang tu kejap orang ni..."

"Hmm... Ema?"

"Alaa abang ni..."

Aku tak kisah la dia bawak jantan lain.. peduli apa.. dia pun dah syok kat aku.. janda pun janda laaa. dapat gak aku main free.. Kebetulan pulak janda kaya... hmm sedap aku dapat makan...

Dia ni kuat gak sponsor aku... Kaya katakaaaan... Dia yang nak sponsor.. aku tak mintak pun... bagus gak.. kirra sugar mummy ler ni.. heheh

"Kalau macam tu.. malam ni sampai ke esok pagi... Abang nak main ngan Ema.. non-stop... okay tak?"

"Hmm.. takan nak tolak pulak... sorry la nak cakap taknak.. hehehe" Kitorang gelak jer lepas tu.. Ema ni kuat sex rupanya..

"Ema... kalau setipa malam buaat nak tak?"

"Lagi Ema suka.. kalau boleh sepanjang masa atas katil dengan abang..."

Aku pun dengna bangganya mencium dia.. dan teruskan game round yang kedua... Dalam amsa yang sama... aku beranikan diri tanya dia...

"Ema..."

"Kenapa?"

"Hmm... takpela.."

"Alaaa bang ni cakap laa.."

"Nanti Ema tak suka... Ema marah.."

"Alaa.. janji Ema tak marah... bang cakap laaa"

"Kalau kawan Ema balik nanti... ajak diorang main sekali boleh tak?"

Ema senyap kejap.. tunduk...

"Sorry la Ema.. okay tak payah la ajak diorang kita main dua saja okay.."

"Ema tak marah laa abang... terpikir jer.. larat ker abang nak layan 3 orang sekali.."

Aku senyum..

" Alaa cuba la dulu.. kalau tak larat... kita dua dah laa.."

Dia senyum dan membalas...

"Kalau diorang tak bawak jantan lain boleh la kut.. tak tau la diorang camna.."

"Ajak la jantan2 tu main sekali... kita party sex.."

Ema terus dakap aku.. dan cium aku dan terus kulum batang aku...

"Abaanngg... pancut dalam mulut ye bang..."

"Arrgghh... dah tentu..."

Kitorang teruskan permainan yang amat dahsyat... sampai yang paling dahsyat.. aku main bontot dia.. ketat beb... Dan paling best.. main dengan 3 orang sekaligus... dengan dua rang kawan dia lagi.. Cun tu cun la sikit.. dan seksi tu memang laa... Aku cukup bertuah kenal dengan janda sorang ni...

Hujung minggu ni aku akan ke rumah dia lagi.. dia ajak aku stay ngan dia... untuk dua malam sebab dia tak ke mana. Dan aku pun tak kemana... jadinya.. Kitorang akan buat seks selam dua hari tanpa henti lagi ler... Penat jugak melayan janda sorang ni.. kuat seks sangat. Lain kali kalau ada masa mengizinkan, aku akan cerita aku main ngan dia... dengan dua orang kawan dia...

Dan aku dalam proses mencari mana2 awek cun/ janda pun takpe yang dahagakan seks... boleh contact aku di sparoth@mymaxis.com.my

Tinggalkan no telefon dan aku akan telefon dengan kadar segera! Lepas ni aku nak ke The Mall cari bohsiaaaa.... Ada gak kenal sorang aawek tu.. cun... tapi susah nak dapat seks dari dia ni.. kena melobi sikit... tu yang malas tu. Tapi takpe.. barang dia mesti sedap.

Dan kalau ada masa, aku akan cerita ketika aku main dengan seorang pelacur dari China kat Hotel kat Jalan Pudu. Yang ini lagi best.. Minah ni graduate Universiti di China. Disebabkan susah cari kerja, datang sini nak cari kerja.. dan disebabkan susah jugak, terpaksa la melacurkan dii.. kesian dengar dia cerita.. tapi main dengan dia best gilaaaaa.... Eiva namanya.. aku rasa nama samaran dia kut.. tapi pedulik hapa aku.. RM360++ untuk semalaman.. best main ngan dia.. communication susah sikit.. dia pun reti org putih sikit2 jer.. tapi seronok tak terkata...

Dan dengan dia ni aku pancut kat dalam mulut dan puki dia... dah la pulak tu tak pakai kondom sebab aku taknak.. dan dia tak kisah... Isshh tak tahan pulak aku ni.. aku rasa nak cari Eiva lagi laa.. okay bye.. gambar kitorang tengah main pun ada.... hehehe nanti kalau ada masa.. lepas aku edit bahagian gambar aku tu.. boleh la aku tayangkan kat interent okay?

Any females/laides/awek cun/janda muda/seksi yang nak seks... boleh email dan tinggalkan no telefon di sparoth@mymaxis.com.my


Nukilan
"Sparoth The Great"