Malaysian slut

JUSTIN merupakan seorang anak lelaki tunggal dalam keluarga Jessica dan Mario boss kepada Ayreem. Justin handsome dan mempunyai susuk badan yang quite ok.

Family JUSTIN sudah lama tinggal di Malaysia, walaupun kami sebenarnya berasal dari England.

Untuk membiasakan hidup dengan community Asian, My Mum Jessica selalu menyuruh JUSTIN bercampur dengan local people as my Mum is a Chinese though my Dad is a Scottish.

JUSTIN masih lagi menuntut di one of quite famous local university.
Last semester break,I telah disuruh oleh my Mum untuk menghantar barang yang telah dipesan oleh seorang good friendsnya, Auntie Veron.

Kawan Mummy ni orangnya taklah muda sangat dan taklah tua sangat. adalah dalam lingkungan 39 years old. One thing about Auntie Veron is she is so sexy and married to an Englishmen Uncle John. JUSTIN pun dah lama tak berbual-bual dengan Uncle John.
JUSTIN terus pergi naik kereta yang Mummy belikan for my daily usage commuting to my college. JUSTIN have a girlfriend Mandy a mixed Malay-Cjinese so cute and so sexy too.

Perjalanan kira-kira taklah jauh sangat lebih kurang 15 km dari rumah JUSTIN .
Sampai sahaja di rumah Auntie Veron, JUSTIN pun terus turun dari kereta dan terus bagi greetings. Mula-mula senyap aje. JUSTIN try memerhati keadaan sekeliling, nampak gaya macam tak ada orang. Pelik tak akan maid they all pun tidur?
Sampai tiga kali bagi baru ada orang menyahut. lembut suaranya.

Tiba-tiba pintu terbuka.JUSTIN lihat Auntie Veron keluar dengan berpakaian tidur, loose tight robe and a very skimpy red coloured teddy yang amat sexy. Walaupun materialnya tak jarang cuma berbutang didepan yang tidak dibutang, boleh namapak seluruh lurah dan lembah gunung Auntie Veron yang lebih besar dari Mummy dan agak mengkal dan bengkak. Dengan kulit Veron yang putih melepak, sungguh sexy disuppoort oleh teddy striking red tadi.

JUSTIN boleh bayangkan dengan serta-merta segala bentuk dan liuk bentuk badannya. For you information, JUSTIN memang suka with Auntie Veron ni. Auntie Veron harap sahaja ada husband tapi Auntie Veron punya miang kalau flirting, wow ada class and sexy and ada sikit lain lah.

JUSTIN pun minta maaf dulu mungkin pasal terlambat dan mengganggu Auntie Veron nak tidur.

JUSTIN tanya mana husband dia, Auntie Veron kata husband Auntie Veron belum balik dari out-station dan anak-anak Auntie Veron pergi Singapore bershopping.
Kebetulan Justin dah tak tahan nak terkencing, so Justin pun cakaplah nak tumpang toilet Auntie Veron sekejap.

Veron menunjukan arah toilet sambil matanya terkesima memandang bonjolan yang membengkak dalam seluar Justin. Besar sungguh bonjolan di seluar Justin.
Justin perasan, akan tertapi disebabkan dah nak meletup dia terus berlari-lari anak menuju ke toilet.

Veron memerhatikan susuk badan Justin yang tegap dan sasa dari belakang dengan penuh bernafsu. Veron tahu yang Justin merupakan sportsman semasa di College sama seperti Danial anak Dato Sofian yang tinggal di Villa Damansara. Kawannya Danial ini Justin kenalkan semasa open day at their college tahun lepas. Dua-dua anak muda ini masih tegar segar dan bugar bisik nafsu ghairah Veron.

Dalam toilet , Justin membelek kalam nikmatnya yang keras menegang sambil memancutkan air kencingnya kedalam toilet bowl. Mata Justin memerhati susun-atur toilet itu. Kemas dan luas. Selepas sahaja Justin keluar dari toilet, dia terus ke kitchen dan terlihat Auntie Veron sedang agak sibuk untuk buat air minuman buatnya.
“Don’t make yourself into trouble Auntie, I pun dah nak balik ni” jelas Justin
“Don’t worry, lagipun tadi Auntie noticed yang Justin dah banyak buang air, so kena refill kan? Lagipun Auntie pun belum having breakfast lagi, so Why not join me?”
Justin cuba menganalisa sesuatu kerana ayat Auntie Veron penuh dengan double meaning, ‘Apa maksud dia buang air dan kena refill?’ Akal nakal Justin mula berlegar di benak fikiran mudanya yang penuh bernafsu itu. “Macamana Auntie Veron Tahu dia banyak buang air?” Dia mengendap aku diluar pintu toilet ke? Justin cuba menganalisa butir perkataan dari ayat Veron tadi “Sekejap lagi we can have an absolute taste of Bolivian Coffee” ujar Veron. “OK then”.

Justin pun mundar mandir di sekeliling kitchen sambil memerhatikan swimming pool yang terletak dibelakan kawasan kitchen. Sesekali, Justin mencuri-curi pandang Auntie Veron. Dan sesungguhnya Justin amat bertuah kerana mungkin dengan sengaja Veron memberikan posing yang sungguh sexy & erotis, Mungkin sengaja Veron menonggeng semasa mengambil cawan dari cabinet dan sengaja memberikan gaya flirting yang memang Veron handal.

Veron sengaja menggoyang-goyangkan pinggulnya dan menonggeng dengan lebih tinggi dan dengan lebih melentik lagi agar bodynya memberikan posing yang benar-benar boleh membuatkan tongkat nikmat Justin mencanak dan mengeras untuk dia lahap for breakfast. Veron memasang fantasy.

Cahaya matahari pagi yang masuk terus dari tingkap menjerlus dan menjadikan seluruh pandangan lebih jelas. Susuk body Auntie Veron jelas hugging dengan teddynya yang ketat, bayangan red matching Bra & G-String yang melekat dipinggul Auntie Veron sungguh ketara. Rasa-rasanya macam nak sahaja Justin meluru dan mencangkung dari belakang dan menjilat serta mengexplore seluruh pussy Auntie Veron semasa dia menonggeng itu. Biarlah breakfast dengan air nikmat dari pussy Auntie Veron bukan air coffee.

Justin membayangkan bagaimana agaknya kalau dia dan Auntie Veron bertarung di swimming pool pagi itu. Tentu hebat. Tak pernah dia fuck dalam pool seumur hidupnya.
Sedang Justin melayan fantasynya sambil memandang swimming pool, dengan tiba-tiba Justin terdengar bunyi "prang" macam ada benda jatuh.
Veron menjerit “JUSTTTIIIIN!!! GOD!!”

Justin terus mask kedapur dan kelihatan kettle dan berberapa cawan pecah jatuh dilantai, handle kettle yang terkulai patah masih didalam genggaman Veron. Robe Veron habis basah dan tanagn Veron menggelepar dan mengipas-ngipas kerana menahan panas dari kelecuran.

Justin pun bertindaklah sebagai hero dan melutut lalu menanggalkan robe Veron supaya mengelakkan kulit Veron dari melecur. Veron tidak menghalang atau pun rasa segan. Justin tidak memperdulikannya semua itu kerana yang penting ialah keselamatan Veron.
JUSTIN teruslah merentap Robe nightienya itu. maka terseparuh bogel body Veron dan yang tinggal hanya matching red bra and red G-String Veron yang cute setompok menutupi lembah keramatnya yang juga cute itu.

Justin agak terkaku kerana Justin selalu membayangkan body Auntie Veron yang sexy selama ini, akan tetapi hari ini,JUSTIN dapat tengok live and uncensored. Justin agak terkesima tapi dapat bertindak-balas secara rasional. Justin terus masuk bilik mandi dan ambilkan towel untuk Veron. Justin kemudian memberikan towel tersebut kepada Auntie Veron dan beliau terus mengelap badannya yang basah tanpa rasa malu untuk menutup bodynya yang half naked itu.

Justin terus membongkok untuk menutup benjolan yang ketara diseluarnya. Justin segera mengemas benda-benda yang jatuh tadi dan Veron terus masuk bilik dia untuk ambil First Aid Kit , ubat sapu untuk kulit Veron yang melecur sikit tu.
“Justin sini kejap tolong Auntie for a while “. tiba-tiba Veron bersuara.
Justin bingkas dan dengan bersemangat dan penuh thrill melangkah menuju kebilik Auntie Veron. Justin sampai dan terus berlagak seperti biasa, kelihatan Auntie Veron hanya berkemban dengan towel tadi. Robe, bra, teddy dan g-string berwarna merah sedondon berselerak di lantai bilik.

“Please rub the ointment on me..I takut burnt nanti” pinta AuntieVeron
Justin terus mengambil cream dari tangan Auntie Veron dan dengan sungguh gagah beraksi ketika dia membuka screw cream tersebut. Urat-urat kasar yang menyelingkar disusuk lengan dan tangan Justin timbul bila otot-ototnya membuka penutup cream tersebut.

‘Sungguh besar tangan…bayangkan betapa besar tongkat yang benjol didalam seluar’ Veron berfantasy .
Justin terus semakin bila melihat wajah Auntie Veron seolah merayu minta belas…penuh erotis. Dia dengan pantas membuka towel Auntie Veron dan terus menyapu dengan aksi yang lembut tapi penuh macho.

“You don’t mind showing me ..do you?” Tanya Justin bila dia minta Auntie Veron menunjukkan kepadanya bahagian yang terkana air panas tadi.
Dalam hati Justin hendak saja dia terus menyapu di tundun Auntie Veron yang tembam tu. Lepas itu terus diuli-uli dan digomol pangkal gunung yang terpacak megah….mengkal dan berisi milik Auntie Veron namun demi nak control macho dan pasal hormatkan orang tua la katakan.

Veron semakin galak dengan kejantanan yang ditunjukkan oleh Justin. “Boleh tahan juga Justin ni, mesti banyak pengalaman.. kalau budak-budak biasa mestii dah tak tertahan gelora dek godaan dan aksi ghairah yang diserlahkan oleh dirinya tadi” Veron mencari akal sundal untuk menggoda Justin dengan lebih erotis dan lebih daring lagi
Tangan Justin yang kasar terus merayap dan mengusap lembut disekitar peha Veron.
“Yes that’s it Honey… panadi you massage…selalu kena massage ke?” pancing Anutie Veron.

Justin terus menggosok dengan tenang sementara tangannya yang sebelah lagi membelai betis Veron dengan penuh lembut. Veron meredupkan matanya denga pandangan yang kuyu kesedapan beliau terusan merintih keghairahan.

“Higher .. there..yess.. there..” rintih Veron kesedapan.
Mata Justin tak lepas dari memandang kedua belah gunung yang terpacak megah di dada Veron. Lengan dan siku Justin sesekali berlaga dan tergesel dengan puting gunung Veron yang mengkal itu. Puting yang mengeras dan berwarna coklat muda itu menyondol-nyondol minta di nyonyot dan minta di gigit atau dipicit oleh Justin. Tak kiralah dengan mulut ke, gigi ke, jari ke atau dengan lidah Justin. Veron terusan berfantasy
Tangan Justin mengelus dengan lembut dan sesekali jarinya tersentuh pintu telaga Veron yang sejak dari tadi kembang kuncup macam mulut ikan emas tercungap cungap minta dirodok. Air nikmat mula terbit dipintu telaga dan meleleh dicelah peha.
Jari-jemari Justin dengan sengaja menyelinap dibawah peha dan minyak dari cream ditangannya itu bercampur dengan air nikmat dari telaga nikmat Veron. Basah dan berair sekitar peha Veron. Justin semakin berani dan terus memicit-micit kawasan tersebut. Disebabkan aksi tersebut agak keras, Veron terperanjat dan menggerakkan pehanya. Akibat dari gerakan itu kedua pahanya terkangkang dan menganga penuh dahaga.
Justin sengaja berlakon terperanjat semasaI melihat bulu-bulu jembut yang halus dan kemas di trim yang kelihatan disekeliling telaga nikmat Veron.

Justin pura-pura bertanya “Auntie tak pakai panties ke?”.
Veron dengan jelingan yang penuh bermakna menjawab “Don’t tell me you did not see all my undergarments there …kan sejak tadi Aunti dah tanggalkan lagi pun semua dah basah Honey.. sekarang pun masih basah lagi.. Cubalah Justin rasa..basah tak? Kalau basah tolong ambil towel dan wipe it clean dear” rintih Veron memancing dengan penuh ghairah.

Veron memejamkan mata menunggu aksi seterusnya dari Justin
Justin dengan rakus terus mengangkangkan peha Veron ni supaya jelas sikit baginya memeriksa lembah yang basah bertakung itu. Jelas dapat Justin lihat mutiara nikmat biji kelentit keramat Veron berkilat basah

Veron bagaikan terpukau dan mengikut sahaja semasa tangan Justin menolak pehanya. Veron mendesah dan Justin terus mebelai bulu bulu halus dipinggir telaga dan mengusapnya dengan lembut. Sesekali Justin menyentuh biji keramat Veron dengan kukunya. Veron tersentak kenikmatan “Ow you are so naughty” renggek Veron
“You don’t like it Auntie..when I touch your cute clit?” Justin menduga.
“Don’t call me Auntie, just called me Vee and don’t you dare stop playing there” Veron semakin ghairah. Dia dengan sendirinya menanggalkan towel yang masih sedikit membaluti bodynya. Mutiara nikmat biji keramat Veron tersembul dan berkillat digentel dan disondol oleh jari-jari Justin. Veron mula membuka mata dan menatap wajah Justin dengan agak serius.

Terpacaklah dua buah gunung yang mendada megah menyombong dengan kedua dua putting teteknya tersentil melangit.

Wow Justin terkesima dan dengan serta-merta dia terasa jari jemari Veron merayap diseluarnya dan dengan sekali sentap sahaja seluar Justin terlerai dan terlondeh keparas lututnya.

Nipples Veron diterjah dengan mulut Justin yang dahaga, lidah-lidahnya merayap dan menjilat disekitar aerola. Sesekali Justin mengemam kedua-dua punat nikmat itu dengan gusinya. Kemaman yang lembut itu membuatkan Veron merenggek kesedapan.
Justin melihat dari atas, aksi Veron yang masih memejamkan mata dan sedang ghairah menggomol tongkat hikmatnya yang masih lagi didalam kandang boxernya. Veron terus mengusap dan mengurut dengan penuh bernafsu.

Justin dengan perlahan-lahan menguli dan menggomol kedua buah gunung yang megah terpacak itu, dengan sebelah tangannya masih lagi menlayak telaga nikmat Veron yang sudah basah lencun sejak tadi lagi. Dalam posisi Veron tertimpuh dan Justin separuh berdiri itu ternyata Justin bebas melakukan apa sahaja.

Sebelah tangan Justin terusan mengurut dan menggomol buah dada yang megah menggunung . Veron buka mata lagi tapi kali ni Veron dah semacam orang yang tak tentu arah .I

Veron mula mengeluh kecil dan selepas itu tangan Justin terus menuju kebawah kelengkang Veron dan serentak dengan itu Justin menundukkan kepalanya dan dengan rakusnya Justin mula menyonyot kedua punat nikmat Veron bagaikan kanak-kanak yang penuh dahaga. Mulutnya yang besar menenggelamkan hamper suku tetek Veron yang mengkal. Sedutan dan nyonyotan yang keras itu membuatkan Veron mengeliat kesedapan. Telaga nikmatnya dirodok dengan bertubi-tubi. Basah berair banjir meleleh disegala dua jari Justin yang merodok dengan kemas dank eras tanpa henti.

Pinggul Veron terangkat-angkat kesedapan. Bagaikan tak mahu jari-jari Justin yang besar dan panjang itu keluar dari telaganya. Veron sudah mula khayal kenikmatan.
Tangan Veron terus menggeledah isi perut boxer didalam kandang Justin dan terus melepaskan kuda jantan Justin yang terkurung selama ini.

Air nikmat Justin pekat, malah rmungkin asa lebih lazat dari konek konek lain termasuk konek husbandnya. Air mani Justin banyak, kerana Justin masih muda belia baru berumur 20 tahun. Lubang keramat Veron pasti segalanya melimpah as if he is will flood her pussy with his youth juices. Veron rasa bangga kerana dapat meratah tongkat muda Justin. Ini memang peluang keemasan yang bukan kepalang !! Bukan mudah mendapat tongkat muda seperti ini. Pasti bagai melapah pekat nikmat isi kelapa muda buat Veron yang sentiasa dahaga!!

Panjang tongkat Justin sahaja boleh membuatkan Veron tak puas-puas mengulum, menjilat, menghisap dan membelai. Kepala senjatanya yang lebih besar dari badannya sahaja pasti boleh membuatkan telaga hikmat nikmat milik Veron nyilu. Lebihan dikepala takuk senjata Justin itu bisa menarik keluar dinding-dinding pussy serta lian-liang vagina Veron setiap kali senjata Justin menerjah dan menyorong tarik kepala senjatanya.

Saiz batang Justin yang berurat-urat yang timbul nampak garang dan sungguh gagah. Batang Justin yang melengkung keatas sedikit itu macam milik tongkat hikmat Justin Jantan belaan Veron, tongkat yang sentiasa menyentuh G-Spot Veron setiap kali bertarung.

Tongkat keramat Justin memang pejal gemuk, seperti kaki budak berumur 1 tahun. Veron geram dengan kerandut senjata Justin yang bergayut lembut menghentak mutiaranya setiap kali Justin menghentak pussynya Veron terusan berfantasyi.

Kemudian dengan tanpa meminta izin Veron terus meratah dan melahap tongkat Justin. Kedua-dua tangan Veron yang comel itu menggenggam erat dan kemas tongkat Justin. Akan tetapi masih ada seggenggam lagi kawasan yang tidak tercapai oleh Veron. Lidah Veron menjilat setiap pelusuk, setiap lekuk, setiap ruas tongkat tongkat Justin. Penuh mulut Veron, tapi Veron sudah tak peduli.

Tongkat itu amat manis, amat sedap baginya. “Ahhhhh, lazat, lazatttttttt
Veron menggulum tongkat Justin sepuas hati. Justin hanya senyum melihat tongkat nikmatnya menjadi makanan Veron. Veron membelai kepala takuk Justin dengan manja bagaikan anak kucing menjilat susu dari piring.

Nafsu ghairah sundal Veron membuak-buak, digulungkan hujung lidahnya yang comel itu dan disedutnya lubang air nikmat Justin dengan penuh syahdu. Justin mengerang kenikmatan. Veronlah satu satunya orang yang mengajar Justin yang nikmat lubang konek dihisap sebegitu

Pada Veron bila dapat mengulum tongkat keramat lelaki yang besar dan tegar, segala punca kuasa ada dimulutnya. Veron rasa sungguh bernafsu bila dapat mengawal nafsu lelaki lebih-lebih lagi bila senjata mereka berada kemas didalam genggamannya.

Sungguh berkuasa!
"Why I see you quite different today ?" katanya sambil merenung aku. .
“No lah Auntie” balas Justin
“What did I told you just now, no Auntie me, just call me Vee ok darling” tegas Veron dan terus melahap tongkat hikmat Justin yang sudah berkilat dijilat dan dinyonyotnya.
"Hari ini Justin benar benar geram melihat you begini. . You just look what you make me down there!" ujar Justin sambil menunjuk kearah tongkat hikmatnya yang menegang digomol Veron…

Veron tersenyum jer melihatnya sambil berkata "Habis ..I boleh buat apa dengan benda tu Justin !?". goda Veron yang semakin menggila ghairah
"Mandy kan ada, nanti Justin main lah dengan girlfriend Justin kan!? "jelas Veron menduga Justin…

"I have not seen her for 2 weeks already Vee, Justin dah tiga minggu dah tak dapat make love to Mandy !! Can you ease my pain ?" Justin semakin menduga Veron , nekad sekali. .
Veron sudah mengagak permintaan anak muda itu .

Bagaikan tak percaya kata-kata Justin tadi, Veron terus mencapai tangan Justin dan melabuhkan badan Justin kepinggir kamarnya itu. Justin terus merangkul dan mengapai pinggang Veron lalu merapatkan tubuhnya yang sasa tanpa seurat benang itu menyentuh tubuh Veron yang masih mengancam lagi sexy itu dan … terus saja Justin mengucupi bibir Veron yang kehausan dan mulus itu. . "ermm… ermmm…"

Veron ingin berkata sesuatu akan tetapi Justin dengan nafsu serakah anak muda yang sedang kehausan sejak 3 minggu it uterus menolak Veron … lantas terusan merangkul dan memeluk Veron dengan kemas dan erat sekali. Disaat itu Justin apat rasakan kedua ulas bibirnya mula terbuka dan kesempatan itu, Justin terus saja memasukan lidahnya untuk menjalankan peranan bagi memberahikan Veron dan dirinyai. .

Adegan kulum mengulum dibibir itu berterusan sehingga beberapa minit, adegan jari jemari Veron yang menggenggam dan menggoncang tongkat hikmat berterusan dicelah pehanya. Jari-jari Justin semakin berani dan laju merodok dan melanyak telaga keramat Veron. Meledak air nikmat tersembur meleleh dicelah-celah pintu telaga disondol dan diasak oleh Justin dengan rakus dan penuh geram. Veron ghairah diperlakukan begitu, Veron mahu dirinya diperlakukan sesuka hati Justin. Veron rela dilanyak..Veron mahu dirinya dipuaskan sebegitu.

Veron pula semakin galak, lidah Justin dikulum, digulung dan disedutnya. . terasa hangat dan lembut elusan lidah Veron yang sungguh berpengalaman…. Justin juga dapat rasakan juga kocakan debaran and gementar dari nafas Veron yang berdegup dan berdenyut didadanya…

"hemmm…. ermmm… sedappppnya Vee. . " Justin berbisik ketelinga Veron sesudah saja dia melepaskan kucupan dibibirnya…
Veron senyum sinis saja… dengan perlakuan Veron itu, membuatkan nafsu Justin terus memuncak, lagaknya berbeza sekali dengan Mandy. Veron bagaikan mengikut saja rentak Justin, tanpa cuba melawan Veron menyerah. Mungki terlalu awal bagi
'Justin…. Justin sebenarnya nak apa dari I ni" dengan direct Veron menggoda Justin
“I want to fuck you or if possible you teach me how to make love to a woman” rayu Justin

"jika Justin berani…… cubalah kalau salah nanti I’ll show you" balas Veron bagaikan mencabar kelelakian Justin. .
"Betul Auntie Veron?" Justin tersasul lagi.
"Ermmm… cuba lah kalau Justin pandai! " Veron senyum saje.
Justin terus saja memainkan peranannya. . Dia menggentel kedua dua punat keramat Veron yang mula mengeras. Veron mengeliat dengan tangannya dah memaut serta mengusap belakang Justin dengan penuh mesra

Kini Justin khayal menghisap putting tetek Veron silih berganti. . dan jari jemari tangan kanan Justin terusan bermain main dibiji kelentit Veron yang lencun basah dan membecak. .

"Arggghhhh… Justinlll…. . sedapnya Justinll… lagiiiii…. keluh Veron
Lidah aku kini bermain main dibiji Veron yang sekian lama tak terusiak…
Kaki Veron terbuka, tundun di celah kelengkang Veron dicekup kemas oleh tangan Justin. Tundun tembam Veron diurut, diperlakukan sewenangnya oleh Justin. Perlahan jejari Justin menjamah kewanitaan Veron. Menari-nari jejari Justin, mendorong nafsu Veron , mengguis, menekan, mengutil biji gelora, mutiara nafsu Veron . Ke atas, ke bawah, ke atas, ke bawah Justin memandu jarinya, sesekali menekan kuat belahan yang sudah amat lembab itu. Veron hanya mampu mendesah, mulutnya masih penuh dengan dua jari Justin yang terus bermain dengan lidah Veron .

Veron inginkan perlepasan dari belenggu nafsunya yang memuncak. Veron ingin sampai ke kemuncak nikmat.

Justin masih enggan mempercepatkan pergerakkan tangannya. Veron terus memegang tangan Justin. dengan niat mendorong tangan Justin. supaya terus laju dan laju merangsang supaya segera dirinya merasa cetusan kenikmatan yang diraih oleh nalurinya. Tangan Justin. tidak bergerak sedikitpun walau Veron rasa bahawa dia telah menggunakan segala kudrat yang ada untuk menggerakkan tangan itu. yang bergerak hanyalah ibujari Justin. yang masih mempermainkan nafsu Veron dengan geselan dan rangsangan pada celah kelangkangnya, lembut, nikmat, sedap permainan jari itu.

“Ooooohhhhhhhhh” desahan panjang Veron apabila jari itu masuk kedalam tubuhnya.
Apa yang dia inginkan akan hampir tercapai. Jejari Justin. memenuhi dirinya. Sensasi hebat menyerang tubuhnya. Hampir amat hampir Veron apabila dia menggerakkan jejari Justin. keluar masuk lubang sempitnya itu.

Bendalir syahwat Veron menambah kenikmatan melicinkan pergerakkan jari yang sasa itu. Laju dan laju. Tinggi dan tinggi di awang Veron merasakan dirinya.
Ledakkan kepuasan yang dinantikan tiba dan Veron tidak dapat membendung sensasi dalam tubuhnya apabila Justin. memasukkan satu lagi jarinya dalam rongga sempit itu sambil ibujari Justin. menekan keras mutiara nikmat Veron.
Jejari Justin. kasar meramas kedua-dua payu dara itu, kiri kanan dipicit, diperah, diramas, nipple Veron diulit, diputar, dicubit.

Tangan Justin. yang sasa mencengkam, menggenggam breast Veron. Veron menggelepar. Justin. menyuapkan jarinya yang baru sebentar tadi merodok dan merobek telaga nikmat Veron ke dalam mulut Veron. Veron menjilat dan mengulum seluruh jari dan sememangnya Verona amat terangsang bila dapat merasai air nikmatnya yang masam itu. Mulut Justin terus menyerang nipple Veron yang sudah keras dengan rangsangan yang diberi.
Justin menggigit lembut, menggigit keras, menghisap, menyonyot, menggulum nipple Veron, pantas, deras, rakus tiada henti. Veron menjilat, menghisap jejari Justin. dalam mulutnya serakus perlakuan Justin..

Tak pernah Veron diserang begini kasar oleh husbandnya, begini rakus dan nikmat yang dirasai amat hebat, tiada henti, nipple Veron menerima stimulasi termaksimum oleh permainan mulut, lidah, gigi dan jejari Justin..

Kedua-dua breastnya diberi perhatian saksama oleh Justin.. Sakit nipple Veron digigit, diganti kesedapan hisapan kuat, kemudian sakit semula dicubit dan diulit, kemudian sedap pula dijilat dan dinyonyot.

“Aahhhhhhhhh…errssssshhhhhhh” Veron kesedapan, kesakitan, keenakkan, keperitan, kenikmatan dan tubuh Veron tidak dapat membezakan antara keduanya.
Justin tunduk lalu menangkat Veron keatas. Sambil tangannya merayap dan meramas kedua gunung Veron yang terpacak megah itu Justin mengucup bibir Veron yang mongel dan adegan mengulum lidah pun bermula.

Justin menyembamkan mukanya di celah kelangkang Veron.
Cekap, pantas dan berdedikasi lidah Justin meneroka cipap tembam Veron. Tiada sudut, lurah dan rekahan yang tidak dijilat, ujung lidah Justin memang hebat bertindak, berlari-lari deras, kemudian menjilat perlahan belahan Veron yang telah basah, bergaul airliur Justin bersama air syahwat Veron, menambah kelicinan, menambah kelazatan. Justin memang tere dalam oral sex ni. Diakui sendiri oleh benak Veron, disahkan sendiri oleh cetusan-cetusan nikmat yang menjalar keseluruh tubuhnya.
Tak bergerak Veron diatas kamar tu, Justin begitu besar berbanding dirinya yang kecil molek, siku Justin diperut Veron sementara tangan Justin menekan Veron dengan lembut dan penuh kasih-sayang.

Jari jemarinya bermain-main di nipple Veron, tiada henti meramas, mencengkam keras, memintal lembut, mencubit nipple-nipple yang bengkak itu. yang bergerak hanya pinggul Veron beralun mengikut irama jilatan Justin.
Veron diperangkap dalam rangkulan, dalam himpitan nikmat. Tangan Veron hanya mampu membelai rambut Justin.

Kini, Justin memulakan tahap kedua memperhambakan Veron. Justin dapat merasakan Veron akan tiba mencapai orgasmanya, sudah hampir sangat, geliat tubuh Veron makin hebat, makin kuat rontaan Veron dan Justin berhenti dari terus memberikan stimulasi kepada Veron. Mulutnya dilarikan dan Justin mendongak memerhatikan Veron, tangan Veron mencengkam kepala Justin kuat untuk menolak Justin kembali memberi nikmat pada celah kelangkangnya, tapi Justin lagi kuat menahan, tak bergerak.
“Pleaseeee Justin..” rayu Veron
Justin tetap tak bergerak, hanya tangannya sahaja yang masih meramas buah dada Veron, Justin menanti surutnya keberahian Veron, menanti kendurnya saraf-saraf yang hampir meledak. Justin tidak mengizinkan Veron mencapai orgasma lagi, tidak, belum lagi, panjang lagi penyeksaan yang akan diberikan, sehingga Veron benar-benar tidak tahan dan mengaku bahawa Justin adalah tuanpunya tubuh dan nafsu Veron.

Justin masih berdiam diri, hanya tangannya meramas-ramas dan mempermainkan breast Veron, nipple Veron yang masih tegang tu. Tubuh Veron dilanda kekesalan yang amat sangat akibat tidak kesampaian letupan nikmat yang amat dinanti, yang amat dekat. Kendur semula urat saraf yang bersedia untuk bergejolak dengan kenikmatan. Lama Justin berhenti dari melakukan apa-apa, walau tak sampai setengah minit, tapi dirasakan bagai setengah tahun oleh Veron .

Dan Justin kembali semula beraksi, lebih hebat, lebih rakus. Bersaingan kini jari Justin yang kekar dengan lidah Justin di dalam genggaman lubang sempit Veron. Senak Veron sebentar sebelum nikmat melanda kembali. Dua jari Justin menusuk dalam tubuh Veron.

“Ahhhh..errghhh” erangan lembut Veron merasakan saraf-saraf yang kembali tegang, kembali dirangsang, hampir sekali, dekat sangat Veron ke lurah kenikmatan yang tiada dasarnya. Veron ingin terbang, ingin terjerumus dalam kenikmatan itu.
“Pleaaaseeeee Justin, pleaaseeeeeee..errggggaaaahhhhhh..ohh..ohhhhhhh gaaaaaaaahhhdddd” laju jejari kekar tu menusuk, mengorek lubang berair tu, tanpa rasa belas kasihan

“ohhhhhh gaaahhhhssssss arrrhhhhhhhh”
Justin berhenti sekali lagi tepat ketika rembesan orgasm sudah mula memancar di dalam tubuh Veron dan setiap saraf Veron menjerit hampa, mencari-cari rangsangan yang amat diperlukan untuk memulakan sensasi kekejangan pelepas nafsu, terpadam perasaan tu, kendur kembali saraf, terkumpul nafsu Veron tersekat, tiada jalan keluar, terasa bagai lilitan bersimpul mati diperut Veron, simpulan yang perlu diuraikan, dibebaskan, ikatan yang perlu dilepaskan at all cost.
“Ohhh Justin, please, release me, I tak tahan u buat macam ni, Pleaseeeee” rayu Veron meminta simpati.

“Do you this to Mandy too?” Tanya Veron cemburu.
Bermula lembut tiupan Justin ke arah rekahan berair tu, ngilu terasa Veron sampai ke gigi.

Dan nyonyotan keras tepat di biji nikmat Veron menyusul, keras hisapan Justin, kuat Justin menyedut, menghisap biji tu sambil hujung lidahnya berlagakan dengan laju ketulan daging kecil yang bertindak sebagai sumbu yang bersambung kepada letupan nikmat yang akan membakar segenap otot-otat dalam tubuh Veron yang memang menanti, menunggu dan mendambakan perlepasan nafsu yang telah dua kali tertangguh. Sumbu bertambah pendek, api sudah kian hampir, kian melarat, kian membakar.

Kekejangan Veron bermula dari ketulan nikmat yang kecil itu dan perlepasan orgasma Veron kali ini adalah yang paling hebat yang Veron pernah rasai. Justin berterusan menyedut tundun tembam Veron ketika Veron dilanda ombak dan ledakkan nikmat yang kuat. Merintih segala otot yang ada, mendidih darah Veron , menggelegak dan menggelitik tubuh Veron menyerap setiap titik kesedapan.

Dan kesedapan itu berterusan dan hisapan Justin bertambah laju, tidak sedikitpun hilang ritma walau Veron menggeliat, mengejang hebat, laju dan laju Justin menghisap pussy Veron .

Veron mengalami klimaks dan terpancut deras bagi kali yang kedua. Belum reda orgasma yang pertama, berlanjutan, bersambungan, teramat kuat rembesan syahwat Veron .
Bertali arus ombak nikmat melapah tubuh Veron dan hisapan Justin tidak juga diperlahankan. Terkapai-kapai Veron , hilang nafas, hilang punca dan tubuh Veron longlai, lemah namun Justin belum putus asa, menyemarakkan lagi api syahwat jauh di dalam tubuh Veron , menjolok hebat jejarinya dalam lubang Veron yang teramat becak dipenuhi air berahi Veron , menghisap terus, menjilat terus biji Veron yang amat membonjol tegang dari stimulasi yang tiada henti.

“Awwhhhh…” teriak Veron bila merasakan rempuhan ombak orgasmanya yang datang bertali arus sekali lagi.

Berdetap-detap otot-otot Veron , menikmati rempuhan demi rempuhan demi rempuhan yang datang melanda. Rempuhan ganas yang menguraikan simpulan nafsu, melepaskan ikatan kenikmatan seperti terurainya benang ghiarah yang bersimpul mati.
Kelegaan yang amat sangat dirasai Veron .
Damai sehening pagi yang berkabus menyelubungi pemikiran Veron .
Veron puas.

Puas sepuas-puasnya untuk pagi itu.
“Hebat kau Justin” bisik hati kecil Veron , hanya senyuman terukir dibibir Veron .
Otaknya lega, blank dan terawang-awang dek limpahan kenikmatan yang mengambilalih fungsi-fungsi tubuh Veron, tiada perasaan lain selain sisa-sisa kesedapan yang terngiang-ngiang di celah kelangkang.

Jarang sekali Veron mengalami multiple orgasm dengan husbandnya John. Dalam hidupnya melalui oral sex malah penetration sex dengan husbandnya pun tak pernah membawa ledakkan orgasma bertali arus dan berangkai yang bertalu-talu yang baru saja dialami.
Lembah keramat Veron mula mengalirkan air ghairah dengan menderu banjir.

“I’m dripping wet Darling” Veron merenggek minta diratah.

“Please Darling..I beg You Please FUCK my sloppy pussy” Veron merayu minta digerudi senjata Justin yang gagah perkasa. Justin terus mengusap seluruh senjatanya tanda bersedia untuk bertarung.

“Fuck Me Hard and Fast sayang…I nak your sweet cock pleeeese” sambil bontot Veron menonggeng keatas menanti telaganya yang comel itu dirodok oleh Justin dengan ganas.

Dengan sekali rodok sahaja, Tongkat Justin menerjah sedalam dalamnya menusuk ke dasar telaga hikmat yang penuh nikmat. Telaga Keramat milik Veron.

Terjahan dari kepala tongkat yang maha besar itu bagaikan mengoyakkan alur tundun Veron . Segalanya berubah. Perigi tundun Veron berlopak dan memancutkan air nikmat yang agak pekat dengan serta merta.

Setiap kali Justin menujah dan menikam dasar lubuk, setiap kali perigi itu menerbitkan pancutan air nikmat yang teramat sangat. Mulut Veron terkumat kamit mendesah keghairahan dengan penuh syahwat yang teramat sangat.

Lubuk Veron berlopak basah, dinding vagina dan daging daging disekeliling pussy Veron terikut sama keluar tersangkut dikepala takuk tongkat hikmat Justin yang bersunat lagi berkilat. Setiap kali kepala tongkat Justin menarik tongkatnya dari dasar. Veron menjerit-jerit bagikan orang hysteria. Nasib baik tiada sesiapa dirumah tersebut pada pagi itu. Jiran-jiran sekeliling agak jauh dan pastinya tiada siapa yang kisah dengan dengan bunyi jeritan syahwat Veron itu.

“OH fuck me baby , make me your fuck toy…I am your pussy honey ” Veron merintih kesedapan

Mulut Veron tak henti henti menjerit meratib “Fuck Me!! Fuck Me DON’T STOP”

Tangan Justin terus menggomol , meramas menggentel nipple tetek dengan rakus dan ganas. Veron suka diperlakukan secara ganas. Veron betul terangsang diperlakukan seperti sundal atau pun pelacur. Teteknya masih tegang menyombong dengan nipplenya mendongak kelangit dan berayun-ayun setiap kali Justin menghentam periginya nikmatnya itu secara doggy. Jari jari Veron menggentel biji mutiaranya tanpa henti bagi memberikan nikmat yang lebih abadi. Veron menggila keghairahan.

Veron memang suka difuck cara doggy style, biar tongkat hikmat Justin jejak kelantai ulu perutnya. Biar Senak. Biar dia tak dapat berjalan dibuatnya.

Justin bagai tak percaya, dengan saiz badan Veron yang kecil serta ramping, pussy Veron boleh menelan kesemua 9 inci tongkat Justin. Mesti Uncle John lebih besar darinya. Mandy selalu merengek minta ampun bila dilanyak begitu.

Justin terus mengangkat Veron dari belakang , pussy Veron dihayun dari bawah keatas, Veron terawang awang ditujah Justin. Sambil menujah Veron melungsurkan badannya kebawah agar segala tongkat Justin menikam sedalam-dalamnya kedasar pussy Veron yang mongel itu . Biar luka, biar koyak Veron sudah tak kira. Yang penting Veron mesti puas.

Justin bangga melihat tongkatnya yang muda perkasa itu merobek pussy Veron yang putih melepak. Justin nampak jelas tundun pussy Veron yang jelas rundum membengkak akibat dilanyak untuk kali yang pertama.

Bahagian lembah dan puncak gunung Veron yang megah terpacak itu jelas dengan kesan merah lebam diramas, di gomol oleh Justin sejak pagi tadi. Tubuh yang putih melepak itu jelas dengan kesan merah dan sedikit lebam dek dilanyak oleh Justin

“Do you fuck Mandy like this tooo ?” Veron menggoda cemburu.

Justin semakin terangsang bila teringatkan Mandy . Adegan-adegan ganasnya dengan Mandy bekas girlfriendnya itu berlegar dibenak kepalanya.Mandy lebih ganas dari ini. Mandy suka try benda-benda baru.Mandy suka fuck in public places…Mandy oh Mandy…Mandy kini sudah dirampas oleh Justin dari boyfriend lamanya Danial.

Justin Bangga

“I fuck her harder than this dear” balas Justin cuba membuatkan Veron cemburu dan lebih agresif. Veron menggelek-gelek telaganya seolah-olah cuba membuatkan tongkat Justin mengorek-ngorek segala kerak-kerak yang berselaput didalam dinding telaga yang berkulat dengan air nikmat Justin . Veron mengayak dan menunjalkan pinggulnya agar tongkat hikmat Justin menikam dalam kedasar telaga yang dahaga dan tandus itu.

Semakin terangsang semakin ganas Justin melanyak. Semakin menggila Veron mengayak pussynya mengikut rentak.Hampir sudah satu jam pussy Veron dilanyak ganas

Dinding-dinding pussy Veron mengemut dengan dahsyat dan rakus. Seluruh tongkat hikmat Justin digenggam kemas oleh pussy Veron. Kemutan itu menagkap-nangkap mulut tongkat hikmat Justin. Bagaikan ada mulut kecil didasar telaga Veron yang menyedut-nyedut mulut kepala tongkat hikmat Justin. Telur Justin mengeras dan lembut menghentak bulu-bulu halus yang tumbuh subur disekeliling telaga veron. Bulu-bulu yang dijaga rapid an kemas itu lencun basah disirami air nikmat yang melimpah ruah.

Pussy Veron yang penuh experience it uterus mengemut dengan rakus. Veron tahu tujahan Justin semakin menggila kerana Justin tidak tertahan lagi menanggung kenikmatan dari kemutan pussynya yang maha dahsyat itu. Seluruh tongkat Justin meneggang dan mengeras. Urat-urat disekeliling tongkat bagaikan mahu meletup. Kepala tongkat Justin sesekali terlanggar kuku dari jari jemari Veron yang sejak lagi tadi mengulit biji keramat Veron.

Tongkat yang semakin membengkak dan terus ganas mengayak lasak.
Veron tahu Justin sudah hendak meledak.
Veron mahukan nikmat yang mutlak
“Shoot inside me dariling.. Please.. I am still cumming right from the beginning you fuck me just now… and I am still cumming Darling” Veron menjerit sambil merayu minta nyawa kesedapan kenikmatan.

Air nikmat Veron menitis-nitis kecadar katil. Lebih dari secawan airnya tumpah membasah. Veron bangga kerana berjaya memiliki tongkat anak muda yang sungguh pandai membuat tundun dan telaga nikmatnya terusan basah dan sentiasa muntah. Sekarang ini hanya muntah Justin yang hendak Veron ratah.

“Ok baby here it cum” Justin menjerit

“Don’t STOP baby, DON’T YOU DARE STOP” jerit Veron

Veron menghentak pussynya ke bawah sekuat tenaga,
Justin menghenjut sekuat kudrat yang masih ada.
Terpancutlah air pekat yang panas kedalam kawah Veron yang menggelegak itu.
Kepanasan yang membuatkan Veron menggelupur dan bergegar kesedapan

“OH GODDD please don’t pull it yet..let it stays there for a while” rayu Veron

Pussy Veron yang comel itu bagaikan mulut ikan emas mengemut-ngemut seluruh urat dan batang tongkat Justin . Seluruh tenaga yang ada pada pussynya difokuskan pada kemutan keseluruh tongkat Justin yang berdenyut-denyut menggodam didalam kawah keramatnya. Kemutan dan urutan pussy Veron seolah-olah menyedut segala saki baki air nikmat Justin . Biar kontang biar semuanya dihisap oleh mulut kawah nikmat Veron .

Kedua-duanya terkulai ditepi birai katil. Badan Veron yang putih melepak itu nampak ketara berbeza dengan tubuh Justin yang muda dan beruas-ruas bertambah dengan ototnya yang berketul-ketul sungguh perkasa dan menambahkan lagi suasana erotis.

“You puas Darling “ Veron mengajukan pertanyaan dengan penuh manja.
"Auntie Veron nak lagi ke?" Justin menduga dengan satu pertanyaan.
"Please don’t call me Aunite, you make me feel that I am too old for this dear….ehhmm… for now OK lah. . let me make you relax for a while and I’ll prepare something special for you honey..!" Veron membalas dengan jari jemarinya masih mengulit telaganya dengan lembut dan sebelah tangannya masih menggenggam tongkat keramat Justin yang lender berkilat dengan campuran air nikmat.

“You are great dear, like Uncle John and a little bit like my toy boy…Did I mentioned to you that I have a fuck Buddy? “ Veron terusan melayan aliran nafsu ghairahnya yang masih bergelora berombak mengikut gerakan dan buaian kedua-dua buah gunungnya yang megah terpacak menongkat langit berombak dengan kelihatan jelas kesan merah di gomol dan diramas oleh Justin sebentar tadi.

“Don’t go anywhere..let me get up and prepare something special for you honey..Something that you will never forget about me for the rest of your life” goda Veron sambil mengulum kepala tongkat hikmat Justin. Dijilatnya dengan rakus bersih dan berkilat.

Dengan tanpa seurat benang, Veron bangun dan terus ke meja solek dan menyikat rambutnya yang kusut masai bagaikan kucing baru lepas bergaduh. Justin memerhatikan dengan kepenatan. Veron ternyata seorang wanita yang sungguh berbangga memiliki body yang sexy dan sungguh berani dalam memenuhi tuntutan sexualnya. Veron tidak malu untuk bogel dihadapan Justin.

Justin melihat Veron bingkas dan keluar dari bilik tanpa sehelai benang. Justin masih ternanti-nanti apakah hadiah special treatment penuh nikmat yang Veron janjikan buatnya yang bakal diterimanya buat bekal sepanjang hayat…………….